Nee 'k had 'm bij onderdelen gezet en is toen door marktplaats verwijderd ... 'k had geen zin 15,- te betalen voor een advertentie.
Maar denk dat ik 't komende vrijdag wel doe..
Ik wilde, wat Zappa & Monstersmurf aangaven, het luchtfilter verwijderen...
.. toen ik het zijkapje er afhaalde en er achter kwam dat zelfs voor het verwijderen van het luchtfilter het zadel, zijkap en wederom die fokking tank moest verwijderen knapte er iets en was ik er zooooo ongelofelijk klaar mee.
Ik ben het een beetje zat om voor het minste geringste die hele fiets uit elkaar te moeten halen.
Er werd hier op het forum gezegd dat er een eenvoudig truckje was om bijv de carbs te verwijderen .... nâh ik heb vanalles geprobeerd alles wat hier gezegd was... maar ik kwam er niet onderuit om telkens de tank, accubak, div accubak attributen, luchtfilterhuis te moeten demonteren om wat aan de carbs te kunnen doen ... misschien heb ik een andere DR dan jullie, kweetnie
Aan de ene kant vind ik het wel jammer ... 't is echt een super fijne fiets en ik denk niet dat een andere fiets me zoveel plezier geeft als deze ... maar ik zorg er wel voor dat m'n volgende fiets eenvoudiger in elkaar zit