Pagina 10 van 12
Geplaatst: di mei 29, 2007 10:47
door GuyC
Binnenkort rijden we nergens meer...
De nacht voor het BK in Bassenge, hebben enkele eikels het voor elkaar gekregen om de palen en linten waar de special mee uitgezet was te vernielen en alles in brand te steken...
Deze special was uitgezet in de CBR groeve dus ver van de bewoonde wereld.
Je ziet altijd zijn er wel personen om de boel voor een ander te verzeiken.
Toch knap van de organisatie dat ze het 's morgens voor elkaar gekregen hebben om de special terug op te bouwen..
Geplaatst: di mei 29, 2007 16:11
door hornet911
Voor mij de mooiste tot hiertoe!!
Beetje training wordt wel stilaan nodig.....
Geplaatst: di mei 29, 2007 19:43
door Gery400
hornet911 schreef:
Beetje training wordt wel stilaan nodig.....
tegen wie zegt ge het...
dringend werk aan de winkel
nu nog tijd vinden...
Gery
Geplaatst: di mei 29, 2007 20:18
door hornet911
Gery400 schreef:hornet911 schreef:
Beetje training wordt wel stilaan nodig.....
tegen wie zegt ge het...
dringend werk aan de winkel
nu nog tijd vinden...
Gery
idee
nacht trainingen
Geplaatst: zo jun 03, 2007 19:30
door hornet911
De wedstrijd in Bassenge was er ééntje met heel veel rotsachtige ondergrond....
Nu heb ik de MT21 voor in comb. met de stonemaster al wel gebruikt in de bergen, maar nooit in combinatie met wat modder....
Hoe doen deze rotsbanden het in de modder? En zit er nog een BK wedstrijd tussen waar ik deze combinatie zou kunnen gebruiken? (zeker met het oog op de "droge" wedstrijden!
Geplaatst: ma jun 04, 2007 11:48
door Gery400
hornet911 schreef:
Nu heb ik de MT21 voor in comb. met de stonemaster al wel gebruikt in de bergen, maar nooit in combinatie met wat modder....
ik zou met die MT21 zelfs niet starten op het droge
zelfs op een beenharde special zou ik mij niet veilig voelen
en in de modder?
daar zou een uitspraak als:"de schrik van uw leven tegenkomen" wel eens van toepassing kunnen zijn
Gery
Geplaatst: ma jun 04, 2007 12:03
door hornet911
oesje..... Dan laat ik de mich. III er wel opliggen.....
Geplaatst: ma jun 04, 2007 21:52
door Gery400
hornet911 schreef:oesje..... Dan laat ik de mich. III er wel opliggen.....
M III is super,
niet goedkoop, maar waar voor je geld
da's althans mijn mening.
Gery
Geplaatst: ma jun 04, 2007 22:03
door hornet911
Ik heb er eens op gelet en zowat 95% van de deelnemers heeft de III liggen! Hier en daar een scorpion of brdgstn en dat is het zowat
De dunlops die standaard op de WR liggen vind ik ook best wel goed....
Geplaatst: ma jun 04, 2007 23:56
door Gix
Ik ben zeer tevreden over de Bridgestone.
Al moet ik zeggen dat na Bassenge er vrij veel noppen gehalveerd waren.
De prijs maakt echter veel goed.
Binnenkort de metzeler eens proberen.
Geplaatst: di jun 05, 2007 10:23
door Gery400
Gix schreef:Binnenkort de metzeler eens proberen.
goede band, de 6days van Metzeler
maar vrij hard qua rubber
't is ook een taaie tegenstander om de bibs in te monteren
Gery
Geplaatst: di jun 05, 2007 21:55
door GuyC
Gix schreef:Binnenkort de metzeler eens proberen.
Probeer de Mitas EF07(achter) en EF08(voor) eens, voor die prijs best een goed fimband.
Ik vind ze beter dan een scorpion pro kwestie van levensduur.
Grip en handling is ook best goed.
Geplaatst: zo jun 10, 2007 21:40
door hornet911
Goe, met m'n originele demper nog nooit een controlemeting gehad, maar wens nu een CRD te plaatsen.
Volgens verkoper FIM gekeurd en 96DB.....
Nu is de max. voor de belgische kampioenschappen 94DB dacht ik....... Zelfs 1 DB teveel en je wordt voor de start geweigerd, klopt dat?? :?:Ni discussieerbaar?
Ik doe het enkel voor de eventuele vermogenswinst (en vooral betere ademhaling en breder-voller koppelverloop).....
Geplaatst: ma jun 11, 2007 18:00
door Gix
De CRD is FIM gekeurd, maar enkel de absolute performance.
Ik heb een absolute power zelf stil gemaakt.
Nog geen probleem gehad, maar het aanpakken kan stukken beter.
Vandaar dat ik sinds zaterdag een Leovince X3 heb gemonteerd.
Volgens de handleiding FIM in orde.
Als moet ik zeggen dat hij meer lawaai maakt dan mijn CRD, maar nu pakt hij wel stukken beter op.
Heeft er iemand ervaring met een Leovince, want ik heb geen zin om nog een te missen hoor.
Voor alle zekerheid een van de bijgeleverde db-killers aanpassen zodat hij muisstil is, maar dan weer ten koste van vermogen.
Geplaatst: za jun 16, 2007 15:08
door hornet911
minstens 6 weken out
Geplaatst: za jun 16, 2007 20:39
door GuyC
hornet911 schreef:minstens 6 weken out
oei oei dat klinkt serieus, wat heb je voor gehad?
Geplaatst: zo jun 17, 2007 18:02
door hornet911
voet even tussen een vallende motor en de ondergrond geplaatst.
Voet op 6 plaatsen gebroken
Das eerst zo stom zijn om te vallen en daarna malchance dat de voet daar terechtkwam.... Ik had motorlaarzen aan (geen crosslaarzen)....
Afwachten hoe de botjes genezen hé.... Hopelijk groeien ze goed aaneen...
Greetzzz....
Geplaatst: zo jun 17, 2007 20:30
door fazy
Geplaatst: ma jun 18, 2007 18:44
door hornet911
Het is idd. een les die ik niet hoefde te leren.....Ik kende ze nl. al
Catalogeer me maar onder de ezels.....
Geplaatst: ma jun 18, 2007 18:45
door fazy
hornet911 schreef:Catalogeer me maar onder de ezels.....
OK
Geplaatst: ma jun 18, 2007 18:52
door hornet911
Geplaatst: za jun 23, 2007 13:43
door Estivie
Wie gaat er morgen naar Fontaine Valmont??
Geplaatst: za jun 23, 2007 14:43
door ives
aanwezig
en ik neem in ieder geval een droge onderbroek extra mee
Geplaatst: za jun 23, 2007 14:44
door Gix
Ik zal er zijn.
Zal er een vettig boelke worden.
Een herhaling van de transardennaise.
Geplaatst: za jun 23, 2007 17:52
door kevin T
Gix schreef:Ik zal er zijn.
Zal er een vettig boelke worden.
Een herhaling van de transardennaise.
Jammer dat de wedstrijd alleen voor belgen is, dat er geen buitenlanders mee mogen doen, waarom is dit eigenlijk?