1.jpg
2.jpg
Je hebt voortaan stickers voor op je velgen maar die kon ik niet maken in paint maar ik heb voorbeelden gevonden$_12.JPG
$_12 (1).JPG
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Zelfde als op deze:Leo schreef:Ik zeg niksThoran schreef: En terwijl ik naar deze plaatjes kijk bedenk ik me dat ik eigenlijk het zadeldekje ook nog een beetje had moeten aanpassen...
What`s with "196" ? Je gaat nooit de crossbaan op dus waarom een nummer ?
Die is ook wel gaaf, maar lijkt wat mij betreft een beetje teveel op de moderne gixxers etc.Ouwe Reus schreef:Thoran,
Laatst tegen de volgende BIG aangelopen, misschien brengt het je op een (vervolg)idee: Vind ook het Suzuki-logo niet verkeerd. Maar jouw Fuel Injected is een múst. Als basiskleur is zwart de beste kleur zeg ik als niet-objectieve mede BIG'ger Ben benieuwd naar jouw uiteindelijke uitvoering.
Cagiva Mito, ja!Leo schreef:Check. Tzelfde nummer ls op je Derbi GPRThoran schreef: Zelfde als op deze
Heiligschennis, daar doe ik het voorfuturist schreef:niet om het even hoor, je hebt echt je best gedaan en op wat graphics na is ie te mooi om over te spuiten. Origineel is gewoon mooier en begint zowat heiligschennis te worden maarrreee staat daar een Turbo op de achtergrond van de laatste foto......
Futurist