Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Verstandig..
Had het zelfde met de BIG, proberen er 50kg af te halen, goeie vering en remmen er op enzo of toch maar gewoon een ... ... kopen..
Had het zelfde met de BIG, proberen er 50kg af te halen, goeie vering en remmen er op enzo of toch maar gewoon een ... ... kopen..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
DR400 ? ..... nooit verwacht dat 50kg zo verschrikkelijk veel verschil zou maken zeg
Nâhh ... heb serieus bij een CR500 staan kijken ... maarûh een Honda in m'n garage? no way
Die is alleen voor de hele groten onder ons. Wees blij dat je hem hebt laten staan.CamoKat schreef:Nâhh ... heb serieus bij een CR500 staan kijken ...
Groot gelijk. Liever een KTM en vergeet vooral niet de bijpasende laarzen anders hoor je er echt niet bij.CamoKat schreef:maarûh een Honda in m'n garage? no way
LEO
-
Had het over goede vering en remmen, en 60 kg lichter met het zelfde PK pakhuis.. wel minder koppel onderin..CamoKat schreef:DR400 ? ..... nooit verwacht dat 50kg zo verschrikkelijk veel verschil zou maken zeg
Dus een ...
die CR500 is een echt beestLeo schreef:Die is alleen voor de hele groten onder ons. Wees blij dat je hem hebt laten staan.CamoKat schreef:Nâhh ... heb serieus bij een CR500 staan kijken ...
Groot gelijk. Liever een KTM en vergeet vooral niet de bijpasende laarzen anders hoor je er echt niet bij.CamoKat schreef:maarûh een Honda in m'n garage? no way
LEO
Die laarzen... heb gelijk een paar besteld!
Hmm ... als ik dat zo lees begin ik een heel klein beetje spijt te krijgen ... maar nâh, geen honda.
KTM had leuk geweest .... maar 'k heb die prijzen gezien en daar wordt je met mijn budget een beetje onpasselijk van
Nee, 'k ben blij met m'n 400tje ... helemaal alstie klaar is
Maarûh Leo ... die Marlboro GS is kicke man ... had daar vroeger een bouwpakket van
KTM had leuk geweest .... maar 'k heb die prijzen gezien en daar wordt je met mijn budget een beetje onpasselijk van
Nee, 'k ben blij met m'n 400tje ... helemaal alstie klaar is
Maarûh Leo ... die Marlboro GS is kicke man ... had daar vroeger een bouwpakket van
-
Wees blij met je 400.. die CR500 had je nooit aan gekund...
dat beest had je bij de eerste rit er af gegooid en was daarna luid lachend nog 3 x over je heen gereden en was daarna op zoek gegaan naar een kudde lammetjes om af te slachten..
dat beest had je bij de eerste rit er af gegooid en was daarna luid lachend nog 3 x over je heen gereden en was daarna op zoek gegaan naar een kudde lammetjes om af te slachten..
vreselijk mooie(mijn insziens) Dr800 van onze oosterbuur
http://www.youtube.com/watch?v=V9QQrljm ... re=related
voornamelijk de uitlaat en witte kleurvoering!!
greetz sander
http://www.youtube.com/watch?v=V9QQrljm ... re=related
voornamelijk de uitlaat en witte kleurvoering!!
greetz sander
ding hè.CamoKat schreef:Maarûh Leo ... die Marlboro GS is kicke man ... had daar vroeger een bouwpakket van
Uit (bijna) dezelfde tijd als mijn avatar en ze hebben dezelfde bestuurder gehad.
Nu ik dit zo tiep herinner ik me ineens dat ik nog ergens op de zolder een poster van Gaston Rahier op ene gele BIG in de PD moet hebben met een orginele handtekening van hem erop. Maar waar ook al weer
LEO
Als jij dat zegt geloof ik het ..... zou dat ook de reden zijn dat hij hem verkochtzappa.suzuki schreef:Wees blij met je 400.. die CR500 had je nooit aan gekund....
-
Zou zo maar kunnen..CamoKat schreef:Als jij dat zegt geloof ik het ..... zou dat ook de reden zijn dat hij hem verkochtzappa.suzuki schreef:Wees blij met je 400.. die CR500 had je nooit aan gekund....
dat ding perst er minstens zo veel PKs uit als de zware moderne crossers, maar dan met de meest giftige power band burst ooit..
En dat in een slap frame met slechte vering en remmen die pas echt waardeloos zijn
Ik bedank voor een proefritje
-
Leuke locatie voor ons volgende BIG dagje..
http://www.youtube.com/watch?v=1PvJBC42DuY
http://www.youtube.com/watch?v=1PvJBC42DuY
volgens mij heeft die witte BIG een I op de plaat staan en is dus zeker geen oosterbuur maar van veel zuidelijker. Prachtig ding, verandert wat goed en stoer is (moet zijn) en gelaten waar de trekken van de big mooi zijn.
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
- Contacteer:
@zappa, leo en dennis
als er de ruimte en de pegels voor zijn komt er toch nog echt een keer een 500.. das mn grote wens (en misschien ook wel de laatste )
het liefste in SM uitvoering, omdat we van sm-en houden
als er de ruimte en de pegels voor zijn komt er toch nog echt een keer een 500.. das mn grote wens (en misschien ook wel de laatste )
het liefste in SM uitvoering, omdat we van sm-en houden
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
"Samenspel weggebruikers op dijkwegen" Ja, die kl*te auto's rijden altijd in de weg...
OJ
OJ
- de antrapper
Is dit niet wat voor het volk, voorkomt vastlopers, startproblemen, lekke banden, geknapte ketting noem maar op.
Het is wel een investering maar dan heb je ook wat.
http://kmac-menen.be/motorzegening.html
Het is wel een investering maar dan heb je ook wat.
http://kmac-menen.be/motorzegening.html
Big Bigger Tiger en weer Big
-
- Contacteer:
voor 8 euro hoon ik geen cilinder nee
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
- Contacteer:
ga je mond eens uitspoelen viespeuk
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
Sterkte met je verliesLeo schreef:Hee gays,
De CR250 is net de straat uit gereden op een aanhangertje
Khoop dat ik hem niet te veel ga missen want dan moet ik op zoek naar een vervanger en dan kan je bijna niet om het jakkieba merk heen.
LEO