Weet ikzappa.suzuki schreef:En yip, das m'n echte naam

Moderators: ghulst, celsa, Djob
Hey,celsa schreef:@ Tim, Welkom bij GrenslandEnduro, er zijn best wat leden uit de streek van het Leuvense, Ik hoop dat je er volgende keer bij bent!
@ Peet, Ook welkom ouwe rakker, zullen we misschien gelijk op 10 maart een biertje drinken als verwelkoming![]()
ps; voor de DRP12-rit Systeem-D, beginnen de aanmeldingen al vlot binnen te komen, ik denk dat we bijna al volzet zijn.
Vandaag heb ik de bevestigingsmail gekregen... Bedankt!!celsa schreef:Tim,
Stuur jij dit naar ..........drprit@endurogrensland.be ?
Dan zie ik het normaal ook verschijnen, probeer nog eens dan zet ik Geert (de rit verantwoordelijke ) in CC
Doe maar direct, het is bijna volzet!
gr
Marcel
bij offroad hobby's hoort bier heb ik me laten vertellen, is om het stof weg te spoelencelsa schreef:Hey Sniper, leuke hobby, zie ik daar niet 3 kratten Jupiler staan![]()
![]()
zal maandag wel anders worden, 70% kans op regen.....ik wil zon !!peet schreef:wat is je motor schoon zeg
Ja, ik doe alles zelfcelsa schreef:![]()
Hey welkom Daan, enneeeuuuhhh...........doe je dat helemaal zelf
![]()
Mooie tufs hoor, maak maar vlug dat je een paar jaartjes ouder bent,
dan kan mee voor het ECHTE werk
verstappen schreef:Ik ben Jos, woonachtig vlak bij Eindhoven, 52jaar oud.
Heb recent weer een XR400 aangeschaft
er nu 300km op het zand mee gereden
pijlenritje Wintelre gereden als vuurdoop, door een paar junioren gevraagd voorrijder te spelen, was maar goed ook, zij hebben nauwelijks een pijl gezien
weer "good feelings" en in m'n sas op t zand
Heb 15 jaar geleden mijn KTM250 weggedaan en daarmee destijds velden en paden in het Brabantse gedaan.
Enkele keren per jaar ORT rit, enkele pijlen ritjes Belgie destijds, keertje Ardennen met gids.
Heb dus redelijke ervaring,
rijdt op safe en relaxt,
knal wel stevig als het toelaat,
nog géén ervaring met roadbook, gebruikten we destijds niet op recreatie.
Plan is op 8 sept de DPR rit mee te rjden
wil graag aanhaken en met een kleine groepje meerijden
Mochten er Grenslanders regio Eindhoven zitten en de DPR rit meedoen, mail me even dan treffen we elkaar mogelijk vooraf nog op de moto.
groeten
Jos
Inderdaad leuk filmpje, en ook nog eens op een 530:-)celsa schreef:I am younger(63)......... than the oldest(73)
Bud.......... are older than the youngest(62)
fantastisch, hier herken ik me helemaal!
http://www.youtube.com/watch?v=K_T41kJm ... feature=iv
drie keer heb ik het filmpje herbekeken,............ supper!