Jammer maar oké.
Meedenken zal wel lukken....minder ver? Auvergne en of Jura
Of gewoon weer lekker hier in de buurt wat colletjes Frankrijk Italië pakken...
En wat geluid betreft...ik weet niet wat normaal is maar heb de dr gekocht met 2 ducatidempers erop...laat ik het zo zeggen, toen ik vanavond thuiskwam stonden mijn boys te juichen vanaf dat ik het dorp(Crots voor de geïnteresseerden) binnenreed. Maar wellicht helpt het dat er hier geen keuring voor motoren bestaat. oh ja en bergen resoneren zo lekker.
Ben in ieder geval blij een forum in het nederlands te hebben gevonden voor meer info en gelijkgestemden.
vacances 2014 DRBIGholland : DHC6 avec Briancon et bière / r
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Nog ff en we hebben een chapter in FranceBrun05 schreef: het dorp Crots voor de geïnteresseerden
Maar dan hebben we waarschijnlijk vorig jaar jouw voortuin geschampt met een BIG of 10 op een van onze ritten vanuit Briancon
+- 80% van de NL biggers doet het liefst offroad rijden maar puur asfalt door de bergen wordt ook gewaardeerd.
Kzou zeggen maak een topic aan met een voorstel en kijk wie er met je mee willen rijden.
Welkom Bruno.Brun05 schreef:Crots voor de geïnteresseerden)
Altijd welkom in de Auvergne, niet zo ver bij jou vandaan, uurtje of 4?
Komend jaar komt er sowieso een herhaling van afgelopen zomer, we weten nog niet wanneer / hoeveel man maar hou het komende topic maar in de gaten.
Gr
R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Doe ik!
Enne zonder o ... Gewoon Brûn
Ik denk een uurtje of 6, ik zit dik 2 uur bochtenpret onder Grenoble. Maar wie weet, ik heb met een vriend in NL ook over de auvergne gesproken. Ik heb vrienden in St Nectaire. Met een hotel en...
Enne zonder o ... Gewoon Brûn
Ik denk een uurtje of 6, ik zit dik 2 uur bochtenpret onder Grenoble. Maar wie weet, ik heb met een vriend in NL ook over de auvergne gesproken. Ik heb vrienden in St Nectaire. Met een hotel en...
DRide on!
C'est le ton qui fait la music
DR 800 s43 '93
C'est le ton qui fait la music
DR 800 s43 '93