Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Oud (legermotor)trucje: oude slotketting, liefst een met die dikke korte schakels >> schakel of 3 a 5 afflexen, daar om de 10-15cm een van tegen het loopvlak en daar een stevige tweetal spanbanden doorheen zigzaggen (dus tussen de spaken door als een veter). Is NIET verboden (in elk geval niet op besneeuwde wegen), want sneeuwketting-principe, en geeft in elk geval rechtdoor zat tractie op sneeuw en ook wat meer op ijs
Liever 1 dikke klap dan 4 pufjes
-
- Contacteer:
@zapje, nee banden voor busjes en vrachtwagens..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
Hee Biggers,
Ik mag lekker doorwerken tussen kerst en O&N dus ik trap vast af:
Ik wens jullie alleen hele fijne kerstdagen een een knallend zuipfestijn op O&N net nadat jullie een hele grote prijs hebben gewonnen in de staatsloterij.
Maar vooral een gezond en motorrijk 2011 !
LEO
( en stuur een hele grote vuurpijl de lucht in voor Adje en alle anderen waar we afscheid van hebben moeten nemen dit jaar )
Ik mag lekker doorwerken tussen kerst en O&N dus ik trap vast af:
Ik wens jullie alleen hele fijne kerstdagen een een knallend zuipfestijn op O&N net nadat jullie een hele grote prijs hebben gewonnen in de staatsloterij.
Maar vooral een gezond en motorrijk 2011 !
LEO
( en stuur een hele grote vuurpijl de lucht in voor Adje en alle anderen waar we afscheid van hebben moeten nemen dit jaar )
- de antrapper
Welkom in de club , idemIk mag lekker doorwerken tussen kerst en O&N
Hierbij allen ook vast een vrolijk kerstgebeuren, en vooral een veilig 2011 !
Rijk worden we toch niet
Hans D
Big Bigger Tiger en weer Big
-
Fijne feestdagen !!
En idd werk ook gewoon door
En idd werk ook gewoon door
. . . . . . . . . . . . . . Prettige Kerstdagen
. . . . . . . en een waanzinnig 2011
. . . . . . . en een waanzinnig 2011
Bij deze wil ik mijn eerste berichtje plaatsen (werd me verteld dat dat wel eens tijd word)
Ik wil jullie jongens een fijne kerst toewensen, en degene die moeten werken sterkte.
En heel veel motorplezier in 2011
Ans
Ik wil jullie jongens een fijne kerst toewensen, en degene die moeten werken sterkte.
En heel veel motorplezier in 2011
Ans
-
- Contacteer:
wie is ans?
buurvrouw leo??
buurvrouw leo??
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
Hoi Ans,CrazyWezel schreef:wie is ans?
Sorry voor het koude ontvangst maar het heeft hier jaren ontbroken aan vrouwelijke inbreng we proberen eigenlijk te zegen : Welkom !en tegelijkertijd : vertel eens wat meer over jezelf. ik gok erop dat jij de BIG van CW gekocht hebt.
LEO
- de antrapper
Hoi Ans,
Ja ik denk dat Leo gelijk heeft we zijn niet met, maar door stomheid gelagen , natuurlijk van harte welkom op dit Forumpje. kleinst in aantal leden, maar met die paar leden posten we meer als het hele noppenforum bij elkaar
HansD
Big Bigger Tiger en weer Big
Hoi Allemaal,
Ik rij geen big, zo`n grote tuf waar Leo op zit is misschien nog wel wat voor mij, dan kan ik tenminste met m`n benen bij de grond.
Trouwens Leo, jou heb ik ook al eens ontmoet, dus ga maar lekker door met raden.
Hadden jullie maar mee moeten gaan naar Maaseik, dan had je het gelijk geweten.
Ans
Ik rij geen big, zo`n grote tuf waar Leo op zit is misschien nog wel wat voor mij, dan kan ik tenminste met m`n benen bij de grond.
Trouwens Leo, jou heb ik ook al eens ontmoet, dus ga maar lekker door met raden.
Hadden jullie maar mee moeten gaan naar Maaseik, dan had je het gelijk geweten.
Ans
-
Hey Ans, zag je een tijdje terug hier al leurken, gezellig samen met je vent, leuk dat je eens hoi zegt!
Hoe bevalt het leven van een getrouwde vrouw? is je vent nog een beetje goed voor je? en doe hem de groeten
Iedereen een fijne dagen en een goed leven! behalve Edwin nu ja voor uit dan.. zelfs hij
Hoe bevalt het leven van een getrouwde vrouw? is je vent nog een beetje goed voor je? en doe hem de groeten
Iedereen een fijne dagen en een goed leven! behalve Edwin nu ja voor uit dan.. zelfs hij
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Kan zo maar gebeuren als de techneuten hier op het forum zich voor je gaan inspannen. Ik heb de slijptol en ik wed dat jouw man een lasapparaat heeft staan. Met een BBQ erbij komt het binnen een dag helemaal goed.ans schreef:Ik rij geen big,
Ik ben er al uit en ik hoop dat je hier maar veel rond mag lezen / posten om hier een vleugje vrouwelijkheid in deze mannentent te brengen.ans schreef: dus ga maar lekker door met raden.
LEO
Hoi Zappa,
Het gaat hier prima, tuurlijk is dat jochie goed voor me, en wat dat leurken betreft, dat was eerst een verplicht nummertje, maar ik vind jullie capriolen tegenwoordig zelfs leuk om te lezen.
Ik hoorde net van beneden een geluid komen, ik geloof dat hij het zelf al gelezen heeft
Groetjes
Het gaat hier prima, tuurlijk is dat jochie goed voor me, en wat dat leurken betreft, dat was eerst een verplicht nummertje, maar ik vind jullie capriolen tegenwoordig zelfs leuk om te lezen.
Ik hoorde net van beneden een geluid komen, ik geloof dat hij het zelf al gelezen heeft
Groetjes
-
- Contacteer:
jammer dat er geen kenteken op zit..
ehm, ans, ik weet nu over wie we het hebben! welkom hier
oja, en nog de beste wensen vanuit het warme zuiden (EHV! )
ehm, ans, ik weet nu over wie we het hebben! welkom hier
oja, en nog de beste wensen vanuit het warme zuiden (EHV! )
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
Yahooooo !!!Op 1e kerstdag met de slijptol mogen spelen Andere veer in de DRlittle van moeders geplaatst.
Die andere veer was "iets" langer at the bottom en "iets" breder at the top dus ik heb me lekker kunnen uitleven met de ijzerschijf en de afbraamschijf. 2e kerstdag alles weer terug inbouwen.
LEO
Die andere veer was "iets" langer at the bottom en "iets" breder at the top dus ik heb me lekker kunnen uitleven met de ijzerschijf en de afbraamschijf. 2e kerstdag alles weer terug inbouwen.
LEO
Leo, jij bent volgens mij gewoon de enige echte slijptolvirtuoos!
De foto's zijn gewoon het ultieme bewijs van je kunde, ik kan gewoon nergens geen slijpsporen ontdekken!
Groeten, Freddy
De foto's zijn gewoon het ultieme bewijs van je kunde, ik kan gewoon nergens geen slijpsporen ontdekken!
Groeten, Freddy
DR800Big 1990
Aprilia Caponord 2005
Aprilia Caponord 2005
- rogerramjet1971
Hij gebruikt die slijptol gewoon als achtergrondmuziek. Op hoeveel toeren zou hij hem met kerst gebruiken? Leo in concert!