Pagina 7 van 8
Geplaatst: za okt 06, 2007 19:45
door Sanne
Geplaatst: za okt 06, 2007 19:46
door Houten Klaas
Hij was geweldig,voor ons ditmaal een eind weg, maar het was het dubbel en dwars waard. Hulde voor het Braboteam.
Ben wel benieuwd naar de uitslag.
Geplaatst: za okt 06, 2007 19:55
door oossie
effe geduld voor de foto's, mrogen of overmogen komen die wel hier te staan.
Maar heren ondanks dat ik er maar bij was als helper. Het was leuk!
GerJan bedankt voor de serviceauto.
Toch ook maar eens een zaterdag gaan plannen om in het brabantse te gaan rijden, lijkt met b(i)ere gezellig.
Weer heel wat gezichten bij noppenforumers gezien.
Geplaatst: za okt 06, 2007 20:03
door johanb
Oossie,
nog maals bedankt voor de goede service!
Johanb
Geplaatst: za okt 06, 2007 20:57
door ktm_gs300
Nou was weer mooi, voor mij dan. ik reed met een vriend en die is 3 keer over de kop gegaan toen een andere daglicentie rijder tegen hem in beukte. Dat was in de 2de proef, dus ik hulp verleend en dat deed uiteraard de tijd een beetje pijn. Maargoed, hij heeft het overleefd en ik vond het een zeer mooie ervaring

Geplaatst: zo okt 07, 2007 11:05
door Sjokske
Wat een weer weer om van de weg weg te zijn
Gelukkig stonden er vanaf het Eurocircuit wegwijzers richting thuis

(proef met banden niet meer gevonden

, opruimploegen waren te vroeg en te ijverig).
Leuke dagtrip, stukken beter dan met Peter Langhout (alleen jammer dat we de magische 200 km.-triptellergrens net niet - op 3 km. na - hebben aangetikt.
Geplaatst: zo okt 07, 2007 11:40
door henkzelf
Hoi Sjokske,
Leg eens uit als je wilt, wat je bedoelt met "opruimploegen" waren te ijverig?? We gaan namelijk nog evalueren met het Braboteam (zit ik ook bij). En dan horen we graag wat er beter kan (behalve de keuring, weet ik al, stond ik bij en dan bedoel ik de doorlooptijd bij de daglicenties). Het is overigens altijd zeer aan te raden 's morgens eerst alles te regelen en dan vol in 't pak naar de keuring te gaan.
Met opruimen was de bedoeling namelijk om snel na de laatste daglicentie-rijtijd (plus een half uur tijdspeling) een sluit rijder/marshall van ons er op uit te sturen en daarna snel de bordjes langs de openbare weg te verwijderen.
Ook de bruggen zijn er meteen uitgehaald om narijden te voorkomen en ook de proeven meteen afgebroken. Eurocircuit moest op tijd leeg en gevlakt voor de cross van zondag.
Uitslagen: fatale computerstoring van een compu bij de tijdwaarneming dus geduld. Komt via knmv.nl onder uitslagen. Dat was wel even een domper, voor de mensen van de tijdwaarneming net zo goed. De klassenwinnaars hadden ze met de hand uitgerekend.
Overigens jammer voor jullie maar ook zonder computer had ik mijn geld al op Johan Boonen gezet.

Geplaatst: zo okt 07, 2007 11:47
door adje
henkzelf schreef:Hoi Sjokske,
Leg eens uit als je wilt, wat je bedoelt met "opruimploegen" waren te ijverig??
Ook de bruggen zijn er meteen uitgehaald om narijden te voorkomen
Ja sjokske , nu moet je met de billen bloot

Niet in een sloot gereden

Geplaatst: zo okt 07, 2007 11:48
door Sjokske
Even voor de goede orde Henk, wij waren geen deelnemers maar toeschouwers die op de terugweg naar huis enkele maisplakstukken van de route hebben gebruikt om niet al te ver om te hoeven rijden.
Narijden hoef je niet bang voor te zijn, maisplakken zijn minder interessant, die zien er bij ons in de omgeving ongeveer hetzelfde uit (gewoon saai dus).
Geplaatst: zo okt 07, 2007 11:52
door Houten Klaas
Sjoske boefje.

Geplaatst: zo okt 07, 2007 11:54
door Sjokske
Excuus : reed achteraan en wist de weg niet.
En toch ........... ben ik ............ eigenlijk ...............

Geplaatst: zo okt 07, 2007 14:02
door henkzelf
Dit evaluatiepunt kan van de lijst af, denk ik.

Geplaatst: zo okt 07, 2007 17:48
door sjikkentip
Sjokske schreef:Even voor de goede orde Henk, wij waren geen deelnemers maar toeschouwers.....
T'word misschien eens tijd...

Geplaatst: zo okt 07, 2007 18:06
door Rolando
henkzelf schreef:Dit evaluatiepunt kan van de lijst af, denk ik.

Inderdaad. Sjokske was nieuwsgierig naar de proeven, maar waren al opgeruimd. Dus voor de evaluatie een goed punt. EVen minder voor de hobbyisten.
Jammer van de tijden. Had graag willen zien of ik in de buurt van Boonen kon komen

.
Grapje, dat zeker niet, maar de strijd met mijn maatje wel.
Geplaatst: zo okt 07, 2007 18:13
door Houten Klaas
Tis wel kut dat die tijden er nog niet zijn.
Geplaatst: zo okt 07, 2007 18:14
door TTT
Braboteam Bedankt!!
Geweldig leuk, zo'n enduro. Wil ik vaker doen.
Moet wel wat gaan oefenen op de crossbaan denk ik.
Lekker rijden, redelijk tempo aanhouden, en dan blijkt het makkelijk te zijn om binnen de tijd te rijden en op je gemak te kunnen tanken en happen. Viel erg mee.
Geplaatst: zo okt 07, 2007 18:24
door Houten Klaas
Tis ook wel eens krapper hoor.

Geplaatst: zo okt 07, 2007 20:05
door Rolando
Houten Klaas schreef:Tis wel kut dat die tijden er nog niet zijn.
Kwalitatief
Uitermate
Teleurstellend
???
Geplaatst: zo okt 07, 2007 20:26
door mech
Hier maar weer een keer de andere kant, iemand een idee wie dit geweest zijn?? Ik denk dat het een redelijk eenzijdig verhaal is wat hier staat.
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=35346
Geplaatst: zo okt 07, 2007 20:29
door Rolando
Ach ja, wij klagen ook over de mountain bikers, dus zullen hun het ook wel over ons doen.
Geplaatst: ma okt 08, 2007 07:23
door Sjokske
Rolando schreef:Inderdaad. Sjokske was nieuwsgierig naar de proeven, maar waren al opgeruimd.
Ik ben er heilig van overtuigd dat als we echt van kwade wil waren geweest de proeven en alle verbindingsstukken van de route hadden gevonden, daar hoef je echt geen Davy Crockett voor te heten (de bordjes weghalen scheelt niet zo veel, stille getuigen genoeg, planken over sloten weghalen, geen probleem, lukt ook wel zonder). Maar dat was dus niet de opzet.
Dichter bij huis nog genoeg maisplakken gezien, en ook die hebben we links (of rechts) laten liggen, genoeg interessantere stukken.
@ Mech : discussie met MTB'ers ga je eindeloos kunnen voeren, het blijven HUN paadjes (wel knap dat ze door de jaren zulke diepe knippen er in hebben gereden met die dunne bandjes). Ik zit ook nog wel eens op de bergfiets en kan me niet voorstellen dat het leuk is om door zulke diepe gaten te moeten fietsen, ik zou er een beetje zeeziek van worden. Zou natuurlijk ook kunnen dat ze die knippen er met een schopke in hebben gemaakt om motorrijders te hinderen.
Of ze hebben vroeger eerst een ploeg motorrijders ingehuurd voor het grove werk, daarna spijt gekregen en van die mooie plaatjes met driehoekjes en ballen eronder langs de routes geplant.
Geplaatst: ma okt 08, 2007 08:35
door TTT
Houten Klaas schreef:Tis ook wel eens krapper hoor.

Mag. Ik had telkens 10 minuten over.
Geplaatst: ma okt 08, 2007 10:24
door huskie
Ttt, 10 minuten over is toch perfect. Tijd genoeg om wat te eten, drinken, tanken etc etc.
Je kunt ook langzamer over het asfalt rijden als je zou willen.
Geplaatst: ma okt 08, 2007 13:02
door Sanne
Rolando schreef:
Ach ja, wij klagen ook over de mountain bikers, dus zullen hun het ook wel over ons doen.
Is dat zo? De meeste hebben naast hun gemotoriseerde fiets ook een niet gemotoriseerde fiets om mee over de onverharde paden te gaan. Zelf zal ik niet over ze gaan klagen want daar mee heb ik indirect mezelf mee.
De topic van die mountaibiker is er één van vele. Hij vergeet echter dat hij het een ander niet gunt, die mooie paden. Ook wordt er gezegd dat hij eindelijk in het weekend kan gaan fietsen en dan wordt het voor hem vegalt. Dat is toch onzin want hij kan overal fietsen. En ´zijn´ rondje mag gewoon niet door andere gebruikt worden vind hij zelf. Ook zegt hij dat hij het toestaat dat er wanderlaars wandelen en die
mogen dat zelf met stokken doen

Hoezo egoïstisch? Ook zegt hij dat het illegaal is maar hij weet dus niet eens waar hij over praat.
Geplaatst: ma okt 08, 2007 17:28
door TTT
huskie schreef:Ttt, 10 minuten over is toch perfect. Tijd genoeg om wat te eten, drinken, tanken etc etc.
Je kunt ook langzamer over het asfalt rijden als je zou willen.
Ik vond het wel prettig zo, en rustig aan over het asfalt gegaan.
Maar die minuten zijn wel zo op.
Sta ik met Oossie te ouwehoeren, had nog 5 minuten of zo, kijk ik weer op mijn horloge, zie ik mijn starttijd. Nog net op tijd door de klok kunnen rijden.