Zaterdag 3 september is de HP2 te bewonderen in onze showroom, open vanaf 09.00 uur.
Op ons projectie scherm worden doorlopend HP2 filmpjes vertoond.
Adres: Deventerstraat 329, Apeldoorn
Zondag 4 september wordt de HP2 geintroduceerd op Cross circuit Valkenswaard. Uitsluitend de door BMW NL genodigden kunnen daar proefrijden.
De niet genodigden kunnen om 11.00 genieten van een demonstratie door Toine van Dijk, 5 voudig Nederlands Enduro kampioen. Hij laat zien hoe hoog en hoe ver een HP2 kan springen!!!!!!!!!!!
Nieuwe BMW
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 51
- Lid geworden op: wo jul 20, 2005 12:02
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
-
- Berichten: 94
- Lid geworden op: ma jan 20, 2003 00:20
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Voor wie het leuk vindt, zijn hier wat verslagen te lezen van voormelde introductiedag:
http://www.bmwgsclub.nl/forum/viewtopic ... 38&start=0
http://www.bmwgsclub.nl/forum/viewtopic ... 38&start=0
TTT schreef:
Tsja, daarom is zijn KTM en Husaberg ook op 1 en 2 geeindigd
Zeer juist.
Maar t ging er nu om dat de HP gewoon beter presteert dan de meeste kritische verstokte KTM en Husaberg adepten hadden verwacht.
Jammer dat sommigen zo verbittert strak in hun vel zitten dat ze dat niet toe durven geven.
-
- Berichten: 51
- Lid geworden op: wo jul 20, 2005 12:02
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
Zo, ik ben zojuist terug gekeerd uit Spanje van de HP2 Trophy waarvoor ik mij als enige NL BMW Dealer had gekwalificeerd (er gingen drie rondes aan vooraf met vragen over marketing, techniek van de HP2 en rijtechniek)
Het evenement was georganiseerd in Aras Rural, alwaar ook elk jaar de Alto Turia rally georganiseerd wordt.
Fijn, want zo kon ik de HP2 testen op paden waar ik al 3 keer eerder op mijn R1150GS heb gereden.
We waren daar samen met een groep Duitse dealers waaronder ook Enduro crack Bert von Zitzewitz.
Tractie
Wat direct opviel na de eerste kilometers is de fenomenale tractie die je op het konto van de luchtvering kunt schrijven. We reden daar ook met Karoo banden (net als achter op mijn R1150GS)
Door steeds snel op te schakelen kun je met de HP2 enorm hard accelereren zonder noemenswaardige wielspin. De meeste deelnemers reden de HP2 steeds hoog in toeren waardoor stukken Karoo rubber je om de oren vlogen. Je schiet er niets me op, behalve dat het spectaculair is.
Springen
Op veel gravel paden ín Spanje zijn kleine waterkeringen aangebracht, zon 30 cm hoog die het regen water zijdelings moeten wegleiden. Hier kun je prachtig de verschillende sprong technieken oefenen ( had ik ook al gedaan met de 1150 tijdens de Alto Turia) Wanneer je het gas afsluit tijdens de sprong wordt door het plotseling afremmen van het achterwiel (motortoerental gaat ogenblikkelijk naar stationair) de gehele motorfiets al het ware naar voren gekanteld. Gevolg is dus een "neuslanding". Vergelijk het maar met een vastslaande boor in de boormachine, als dat gebeurt, tolt de boormachine rond.
Wanneer je het motortoerental konstant kunt houden gebeurt dat niet en blijft het voorwiel netjes in de lucht en landt je op het "luchtkussen".
Achterframe
Ik hoor regelmatig dat het jammer is dat de HP2 geen los achterframe heeft. De HP2 heeft wel degelijk een achterframe, het is echter dusdanig stevig geconstrueerd dat het niet snel krom is. Qua sterkte absoluut niet vergelijkbaar met het frame van bijv. een R80GS, dat is echt veel zwakker.
Het voordeel van de HP2 constructie is echter dat je heel snel de versnellingsbak kunt wisselen, zou dat nodig zijn. Met een krom achterframe kun je meestal gewoon verder rijden. Dat je dat dan snel kunt wisselen is (in een rally) totaal niet relevant. Een lange stalen pijp doet evt wonderen!!
Remvloeistof potje
Standaard wordt bij de HP2 een pakket accessoires geleverd. Helaas stonden die voor de Valkenswaard demo's nog in backorder. Met de handkappen erop zou het rempotje zeker niet gesneuveld zijn. Verder zit het pakket cilinderbeschermers die ook de injectie units (en potmeter) beschermen, het staaldraadje om geen takken tussen je rempedaal te krijgen en een cardan beschermer.
Hoge prijs
Ja, 19250 euro is veel geld. Maar vergelijk het eens met een F 650 Schalber, die kost nieuw ook 20.000 euro (!!!!) of een LC4 in rallytrim (24.000 euro), die zijn echt niet vergelijkaar met een HP2. Ok, je hebt dan al wel een roadbook etc.
Een HPN is al helemaal onbetaalbaar, en ook mijn eigen R1150GS Rally ombouw van 10.000 euro maakt dat een nieuwe R1150GS met ombouw op 24.000 euro uitkomt, en dan heb je nog steed niet de kwaliteiten van een HP2. BMW gaat ervan uit dat er jaarlijks enkele duizenden HP2's verkocht worden, en op basis van dat aantal en de hoge ontwikkelkosten (bijna alles is nieuw ontwikkeld) kom je vanzelf op een hoge prijs uit.
Doorslaande vering
Sommigen klaagden in Valkenswaard over doorslaande voor-vering. Hier is even wat uitleg nodig. De Marzochhi vork in de HP2 is speciaal voor de HP2 ontwikkeld en wijkt af van andere vorken. Zo heeft deze vork in de linker poot een speciaal dempings systeem dat alleen in het onderste gedeelte van de vork (1/3) actief is. Dit zorgt ervoor dat de vork niet kan doorslaan omdat wanneer de vork ver doorveert, deze demper actief wordt. Mijn eigen ervaring met de machine in Spanje was ook dat de vork door leek te slaan. Na de eerste rit kregen we de gelegenheid om met een technicus van BMW de eigen motor af te stellen naar eigen behoefte. Nadat ik de demping van de boven beschreven demper een stuk lichter had gezet, was het probleem van het "doorslaan"voorbij. Dat wil zeggen dat dit systeem nu minder snel inkomt (lijkt op doorslaan) en pas bij een veel verdere invering actief werd. Ik heb de tweede dag (200km AT routes met AT tempo) niet een keer een "doorslag" probleem kunnen constateren.
Er was dus ook eerder geen sprake van doorslaan, maar van een te plotseling inkomende hulpdemper voor het laatste deel van de slag.
Ook de in- en uitgaande demping van de rechter poot heb ik zachter ingesteld, met een verbluffend goed resultaat: een zeer goed aansprekende vork die niet doorlsoeg.
HP2 trophy
Ons team werd derde (van 7 teams). Er werd niet gereden voor de snelste tijd, want ze waren bang te weinig dealers over te houden . De opdrachten bestonden uit:
- het schrijven van een roadbook waar de andere teamleden op moesten rijden (plm 10km) maar wel met erg lastige situaties. Ons team deed dit foutloos.
- het rijden van een trial parcours (ik werd derde met 9 punten)
- het wisselen van een karoo achterband met binnenband. Wij hadden hier 6 min voor nodig. Herr von Zitzewitz deed het in zijn eentje in 1 min 10 sec !!!!!!!!!!!!
- het naar de andere kant van een snelstromende rivier duwen van een HP2, terughollen en de andere helft van het team de motor weer terug laten halen.
Het was een fantastisch mooi evenement, zodra ik foto's heb zal ik ze hier publiceren. Er liepen drie professionele fotografen rond ingehuurd door BMW, we krijgen alles binnenkort op een DVD aangeleverd.
De HP2 heeft een verpletterende indruk op mij en op al mijn collega's gemaakt, inclusief de duitse enduro cracks, van wie er enkele tevens KTM dealer zijn.
De komende Alto turia zullen er waarschijnlijk meerdere HP2 landen teams aan de start verschijnen. Ons BDM team, de intructeurs van het engelse enduro park en ook een Duits team van Hechlingen instructeurs.
Voor enkele eerste foto's zie http://groups.msn.com/RallySchoolBDM
Het evenement was georganiseerd in Aras Rural, alwaar ook elk jaar de Alto Turia rally georganiseerd wordt.
Fijn, want zo kon ik de HP2 testen op paden waar ik al 3 keer eerder op mijn R1150GS heb gereden.
We waren daar samen met een groep Duitse dealers waaronder ook Enduro crack Bert von Zitzewitz.
Tractie
Wat direct opviel na de eerste kilometers is de fenomenale tractie die je op het konto van de luchtvering kunt schrijven. We reden daar ook met Karoo banden (net als achter op mijn R1150GS)
Door steeds snel op te schakelen kun je met de HP2 enorm hard accelereren zonder noemenswaardige wielspin. De meeste deelnemers reden de HP2 steeds hoog in toeren waardoor stukken Karoo rubber je om de oren vlogen. Je schiet er niets me op, behalve dat het spectaculair is.
Springen
Op veel gravel paden ín Spanje zijn kleine waterkeringen aangebracht, zon 30 cm hoog die het regen water zijdelings moeten wegleiden. Hier kun je prachtig de verschillende sprong technieken oefenen ( had ik ook al gedaan met de 1150 tijdens de Alto Turia) Wanneer je het gas afsluit tijdens de sprong wordt door het plotseling afremmen van het achterwiel (motortoerental gaat ogenblikkelijk naar stationair) de gehele motorfiets al het ware naar voren gekanteld. Gevolg is dus een "neuslanding". Vergelijk het maar met een vastslaande boor in de boormachine, als dat gebeurt, tolt de boormachine rond.
Wanneer je het motortoerental konstant kunt houden gebeurt dat niet en blijft het voorwiel netjes in de lucht en landt je op het "luchtkussen".
Achterframe
Ik hoor regelmatig dat het jammer is dat de HP2 geen los achterframe heeft. De HP2 heeft wel degelijk een achterframe, het is echter dusdanig stevig geconstrueerd dat het niet snel krom is. Qua sterkte absoluut niet vergelijkbaar met het frame van bijv. een R80GS, dat is echt veel zwakker.
Het voordeel van de HP2 constructie is echter dat je heel snel de versnellingsbak kunt wisselen, zou dat nodig zijn. Met een krom achterframe kun je meestal gewoon verder rijden. Dat je dat dan snel kunt wisselen is (in een rally) totaal niet relevant. Een lange stalen pijp doet evt wonderen!!
Remvloeistof potje
Standaard wordt bij de HP2 een pakket accessoires geleverd. Helaas stonden die voor de Valkenswaard demo's nog in backorder. Met de handkappen erop zou het rempotje zeker niet gesneuveld zijn. Verder zit het pakket cilinderbeschermers die ook de injectie units (en potmeter) beschermen, het staaldraadje om geen takken tussen je rempedaal te krijgen en een cardan beschermer.
Hoge prijs
Ja, 19250 euro is veel geld. Maar vergelijk het eens met een F 650 Schalber, die kost nieuw ook 20.000 euro (!!!!) of een LC4 in rallytrim (24.000 euro), die zijn echt niet vergelijkaar met een HP2. Ok, je hebt dan al wel een roadbook etc.
Een HPN is al helemaal onbetaalbaar, en ook mijn eigen R1150GS Rally ombouw van 10.000 euro maakt dat een nieuwe R1150GS met ombouw op 24.000 euro uitkomt, en dan heb je nog steed niet de kwaliteiten van een HP2. BMW gaat ervan uit dat er jaarlijks enkele duizenden HP2's verkocht worden, en op basis van dat aantal en de hoge ontwikkelkosten (bijna alles is nieuw ontwikkeld) kom je vanzelf op een hoge prijs uit.
Doorslaande vering
Sommigen klaagden in Valkenswaard over doorslaande voor-vering. Hier is even wat uitleg nodig. De Marzochhi vork in de HP2 is speciaal voor de HP2 ontwikkeld en wijkt af van andere vorken. Zo heeft deze vork in de linker poot een speciaal dempings systeem dat alleen in het onderste gedeelte van de vork (1/3) actief is. Dit zorgt ervoor dat de vork niet kan doorslaan omdat wanneer de vork ver doorveert, deze demper actief wordt. Mijn eigen ervaring met de machine in Spanje was ook dat de vork door leek te slaan. Na de eerste rit kregen we de gelegenheid om met een technicus van BMW de eigen motor af te stellen naar eigen behoefte. Nadat ik de demping van de boven beschreven demper een stuk lichter had gezet, was het probleem van het "doorslaan"voorbij. Dat wil zeggen dat dit systeem nu minder snel inkomt (lijkt op doorslaan) en pas bij een veel verdere invering actief werd. Ik heb de tweede dag (200km AT routes met AT tempo) niet een keer een "doorslag" probleem kunnen constateren.
Er was dus ook eerder geen sprake van doorslaan, maar van een te plotseling inkomende hulpdemper voor het laatste deel van de slag.
Ook de in- en uitgaande demping van de rechter poot heb ik zachter ingesteld, met een verbluffend goed resultaat: een zeer goed aansprekende vork die niet doorlsoeg.
HP2 trophy
Ons team werd derde (van 7 teams). Er werd niet gereden voor de snelste tijd, want ze waren bang te weinig dealers over te houden . De opdrachten bestonden uit:
- het schrijven van een roadbook waar de andere teamleden op moesten rijden (plm 10km) maar wel met erg lastige situaties. Ons team deed dit foutloos.
- het rijden van een trial parcours (ik werd derde met 9 punten)
- het wisselen van een karoo achterband met binnenband. Wij hadden hier 6 min voor nodig. Herr von Zitzewitz deed het in zijn eentje in 1 min 10 sec !!!!!!!!!!!!
- het naar de andere kant van een snelstromende rivier duwen van een HP2, terughollen en de andere helft van het team de motor weer terug laten halen.
Het was een fantastisch mooi evenement, zodra ik foto's heb zal ik ze hier publiceren. Er liepen drie professionele fotografen rond ingehuurd door BMW, we krijgen alles binnenkort op een DVD aangeleverd.
De HP2 heeft een verpletterende indruk op mij en op al mijn collega's gemaakt, inclusief de duitse enduro cracks, van wie er enkele tevens KTM dealer zijn.
De komende Alto turia zullen er waarschijnlijk meerdere HP2 landen teams aan de start verschijnen. Ons BDM team, de intructeurs van het engelse enduro park en ook een Duits team van Hechlingen instructeurs.
Voor enkele eerste foto's zie http://groups.msn.com/RallySchoolBDM
een mooi verslag bert en een goede verklaring van de problemen,maar hoe moet ik het zien is het de top van de bmw reeks of gaat bmw de con curentie aan met de rest van de enduro wereld?
Gaan we je zien op de maisplakken in nederland of is het gewoon de rally machine bij uitstek oftewel tegen de ktm 2 cil rijdend
Gaan we je zien op de maisplakken in nederland of is het gewoon de rally machine bij uitstek oftewel tegen de ktm 2 cil rijdend
-
- Berichten: 51
- Lid geworden op: wo jul 20, 2005 12:02
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
Er zijn voorlopig geen andere BMW enduro machines geplanned. Volgend jaar rijdt er vrijwel zeker een HP2 mee in het NL Enduro kampoenschap.
Verder is de HP2 natuurlijk bij uitstek geschikt voor amateur rallies, zoals de Alto Turia Ride in Spanje.
Wij maken ons intussen wel sterk voor her-voering van de 750cc plus klasse in de enduro sport. In Duitsland wordt hierover ook al gesproken. Zodra KTM zijn 950 enduro klaar heeft, zou die klasse al ingevuld kunnen worden. Wellicht dat de japanners op dit gebied ook iets gaan doen, zou mooi zijn! Uit vroegere jaren weten we dat deze klasse een enorme publiekstrekker is.
Verder is de HP2 natuurlijk bij uitstek geschikt voor amateur rallies, zoals de Alto Turia Ride in Spanje.
Wij maken ons intussen wel sterk voor her-voering van de 750cc plus klasse in de enduro sport. In Duitsland wordt hierover ook al gesproken. Zodra KTM zijn 950 enduro klaar heeft, zou die klasse al ingevuld kunnen worden. Wellicht dat de japanners op dit gebied ook iets gaan doen, zou mooi zijn! Uit vroegere jaren weten we dat deze klasse een enorme publiekstrekker is.
-
- Berichten: 51
- Lid geworden op: wo jul 20, 2005 12:02
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
Gisteren werd Kirssi 9e in Lahnberge, Duitsland (GCC). Hij staat nu 8e in het algemeen klassement van de GCC.
Van de 8 fietsen voor hem geeindigd zijn, zijn 7 stuks 250cc-tjes. Aleen Demeester (2e)reed op een 450cc fiets.
De verwachting was al dat het een zware wedstrijd zou worden voor de HP2 gezien het karakter van het terrein. Desondanks 9e, niet gek.
Uitslagen zijn hier te vinden http://gcc.baboons.de/ccs_results.php (Kijk onder klasse 1 van het GCC, raceresults Lahnberge)
Van de 8 fietsen voor hem geeindigd zijn, zijn 7 stuks 250cc-tjes. Aleen Demeester (2e)reed op een 450cc fiets.
De verwachting was al dat het een zware wedstrijd zou worden voor de HP2 gezien het karakter van het terrein. Desondanks 9e, niet gek.
Uitslagen zijn hier te vinden http://gcc.baboons.de/ccs_results.php (Kijk onder klasse 1 van het GCC, raceresults Lahnberge)
om precies te zijn....
2x 450 cc
3x 250 cc
2x 125 cc
Ik zie dat er een 950 op plaats 11 is geeindigd, niet Sala als rijder maar Donnecker. Is er dan toch hoop voor KTM
Op al die technische parcours gaan die lichte brommertjes toch wel sneller zie ik in de Ardennen.
Allemaal aan de Gas Gas 300 dan maar, Jan?
2x 450 cc
3x 250 cc
2x 125 cc
Ik zie dat er een 950 op plaats 11 is geeindigd, niet Sala als rijder maar Donnecker. Is er dan toch hoop voor KTM
Op al die technische parcours gaan die lichte brommertjes toch wel sneller zie ik in de Ardennen.
Allemaal aan de Gas Gas 300 dan maar, Jan?
smurf.
Heb je intresse in een BMW dan sjokske want een zware is toch jouw ware (voor de BMW liefhebbers nu niet gaan zeggen dat bijna 0,2 ton niet zwaar is...) Maar ik ben inderdaad wel benieuwd hoe dat GasGassie gaat in het Brabantse zandSjokske schreef:Komt ie nog wel achter in het Brabantse La...............euh zand
Nee dan allemaal aan een KTM 300 de GasGas moet natuurlijk wel een beetje speciaal blijven Is ook niet leuk als iedereen er op rijd.TTT schreef:Op al die technische parcours gaan die lichte brommertjes toch wel sneller zie ik in de Ardennen.
Allemaal aan de Gas Gas 300 dan maar, Jan?
Als ik iets zwaars wil koop ik wel een John Deere of ik trouw met een SurinaamseJan :) schreef:Heb je intresse in een BMW dan sjokske want een zware is toch jouw ware?
Join the club JanJan :) schreef:Nee dan allemaal aan een KTM 300 de GasGas moet natuurlijk wel een beetje speciaal blijven Is ook niet leuk als iedereen er op rijd.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Eergisteren werd Kirssi TWEEDE in Tsjechie, de laatste wedstrijd om het europese Cross country championship.
Het parcours bestond uit een stuk enduro piste, supercross baan in een hal en ook nog een supermotard traject op asfalt.
Die HP2 blijft je verbazen
Zie voor een verslag:
http://www.bmw-motorrad2.com/bmwmr_crm_ ... 002519.htm
Het parcours bestond uit een stuk enduro piste, supercross baan in een hal en ook nog een supermotard traject op asfalt.
Die HP2 blijft je verbazen
Zie voor een verslag:
http://www.bmw-motorrad2.com/bmwmr_crm_ ... 002519.htm
Ja, leuk.
Maar wanneer gaan we jou nou eens op de enduro en off-road ritten zien met je HP2? Want vooralsnog heb ik er nog geeneen op een serieuze enduro of off-road rit mogen zien. Alleen maar van die lelijke oranje, rode en geel/blauwe dingen. Ik ben serieus benieuwd hoe zo'n HP2 een gemiddeld Hapert, Handel of oostnederland parcours afragt. Of de tankbaan in Oirschot, goeiemorgen, was dat even had werken zeg, afgelopen zondag.
Jaja, ik weet het, eerst (5000rpm/250rpm) x 1000km = 20.000km inrijden.
Tegen die tijd ben je op een KTM al de zuiger aan het vervangen
Ik las trouwens in het noppennieuws tussen de regels door dat Toine van Dijk wellicht op een HP2 enduro's gaat rijden... hangende een contract.
Maar wanneer gaan we jou nou eens op de enduro en off-road ritten zien met je HP2? Want vooralsnog heb ik er nog geeneen op een serieuze enduro of off-road rit mogen zien. Alleen maar van die lelijke oranje, rode en geel/blauwe dingen. Ik ben serieus benieuwd hoe zo'n HP2 een gemiddeld Hapert, Handel of oostnederland parcours afragt. Of de tankbaan in Oirschot, goeiemorgen, was dat even had werken zeg, afgelopen zondag.
Jaja, ik weet het, eerst (5000rpm/250rpm) x 1000km = 20.000km inrijden.
Tegen die tijd ben je op een KTM al de zuiger aan het vervangen
Ik las trouwens in het noppennieuws tussen de regels door dat Toine van Dijk wellicht op een HP2 enduro's gaat rijden... hangende een contract.
smurf.
Ja Leuk........
Prachtige en veel zeggende reactie TTT
Waarom wil je steeds mij uitdagen? en ga je niet zelf eens tegen Kirssi rijden. ? Dat is toch veel simpeler. Je hebt tenslotte ook al op de tankbaan gereden.
Dat van Toine v Dijk is juist. Kun je eindelijk eens een HP2 op Nederlandse bodem in actie zien.
Nu maar hopen dat er andere rijders mee doen die net zo goed of beter zijn als Toine.
Anders lijkt het net alsof het de rijder is die het allemaal doet. , geintje
Prachtige en veel zeggende reactie TTT
Waarom wil je steeds mij uitdagen? en ga je niet zelf eens tegen Kirssi rijden. ? Dat is toch veel simpeler. Je hebt tenslotte ook al op de tankbaan gereden.
Dat van Toine v Dijk is juist. Kun je eindelijk eens een HP2 op Nederlandse bodem in actie zien.
Nu maar hopen dat er andere rijders mee doen die net zo goed of beter zijn als Toine.
Anders lijkt het net alsof het de rijder is die het allemaal doet. , geintje
Simpel toch... jij bent veruit het meest actief met het promoten van de HP2, maar ik zie je nooit rijden. En ik wil wel eens een HP2 zien rijden.Grizzly schreef: Waarom wil je steeds mij uitdagen?
En ik vraag je ook niet om een wedstrijd mee te doen. Kom je HP2 nou eens op een gewone knmv of mon off-road rit laten bewonderen.
Wat Kirssi betreft:
Ik rij lang niet goed genoeg om enige kans te maken in wedstrijden.
smurf.
D'r was er eentje in Handel, een Duitser. Die heeft em in ieder geval langdurig laten bewonderen op het parkeerterrein bij gebrek aan conditie om zelf lekker te rijden.
Hij zou gelijk naar de sportschool om daar wat aan te doen. Ben ook wel benieuwd wat ie er volgend jaar mee kan.
Hij zou gelijk naar de sportschool om daar wat aan te doen. Ben ook wel benieuwd wat ie er volgend jaar mee kan.
Hi TTT,
Bij deze ben je uitgenodigd om mee te gaan naar de Alto Turia op 30 april dit jaar. Daar kun je wel 10 HP2's, waaronder ikzelf, ruim 300km per dag zien rijden.
Het ging er toch om de HP2 te zien? niet de berijder. Als je mij per see wilt zien, ben je van harte welkom op Over Amstel waar ik elke dag les geef.
Koffie en een lunch staan voor je klaar. Een rondje op de schietbaan zit er waarschijnlijk ook wel in
Bij deze ben je uitgenodigd om mee te gaan naar de Alto Turia op 30 april dit jaar. Daar kun je wel 10 HP2's, waaronder ikzelf, ruim 300km per dag zien rijden.
Het ging er toch om de HP2 te zien? niet de berijder. Als je mij per see wilt zien, ben je van harte welkom op Over Amstel waar ik elke dag les geef.
Koffie en een lunch staan voor je klaar. Een rondje op de schietbaan zit er waarschijnlijk ook wel in
Hi TTT,
Cool ,
Dat zou echt leuk zijn. Hoe meer ziel hoe meer vreugd.
Klaas doet ook al mee. Met Albert, Frits, Harrie, en ik (allemaal HP2) zijn er dan al minstens 6.
Ik weet van nog 4 potentiele rijders zijn die wel mee gaan dus rijden er al een man of 10 aan Nederlanders mee in de Alto Turia. Gezellig
Cool ,
Dat zou echt leuk zijn. Hoe meer ziel hoe meer vreugd.
Klaas doet ook al mee. Met Albert, Frits, Harrie, en ik (allemaal HP2) zijn er dan al minstens 6.
Ik weet van nog 4 potentiele rijders zijn die wel mee gaan dus rijden er al een man of 10 aan Nederlanders mee in de Alto Turia. Gezellig
-
- Berichten: 51
- Lid geworden op: wo jul 20, 2005 12:02
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
Hi TTT, leuk dat je meegaat naar Spanje!! Op deze link kun je meer info vinden.
Je vind er onder andere de verslagen van 2004 en 2005, evenals inschrijfformulieren en een info flyer en informatie over het BDM ATR Service pakket..
Je vind er onder andere de verslagen van 2004 en 2005, evenals inschrijfformulieren en een info flyer en informatie over het BDM ATR Service pakket..
Laatst gewijzigd door Bert Duursma op ma nov 07, 2005 20:10, 5 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
link werkt niet.
-
- Berichten: 51
- Lid geworden op: wo jul 20, 2005 12:02
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
Nu werkt de link wel.
Je vind er onder andere de verslagen van 2004 en 2005, evenals inschrijfformulieren, een info flyer en informatie over het BDM ATR Service pakket.
Je vind er onder andere de verslagen van 2004 en 2005, evenals inschrijfformulieren, een info flyer en informatie over het BDM ATR Service pakket.
Tijd om nog wat te posten over de HP2
Ik neem volgende week een HP2 mee naar de Transardennaise.
Eerst ga ik hem nog een weekje thuis hebben (kan ik hem al eens testen op enkele paadjes in de buurt).
Enfin, ik vermoed dat er nog maar weinigen hier op Noppenforum met deze machine gereden hebben. En Bert D. is natuurlijk een klein beetje minder objectief (met reden ! )
Ik laat wel weten hoe het was.
Jo VdB
Ik neem volgende week een HP2 mee naar de Transardennaise.
Eerst ga ik hem nog een weekje thuis hebben (kan ik hem al eens testen op enkele paadjes in de buurt).
Enfin, ik vermoed dat er nog maar weinigen hier op Noppenforum met deze machine gereden hebben. En Bert D. is natuurlijk een klein beetje minder objectief (met reden ! )
Ik laat wel weten hoe het was.
Jo VdB