Interesse peiling DRBIG meeting 2016

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
DR-Big
Contacteer:

Ik popnagel nog een plaatje op de tas. Ga ook nog een beugeltje maken aan de andere kant, zodat de tassen recht naar beneden hangen.

OJ
futurist

DR-Big schreef:Ik popnagel nog een plaatje op de tas. Ga ook nog een beugeltje maken aan de andere kant, zodat de tassen recht naar beneden hangen.

OJ
komt weer helemaal goed :toost:
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
800S

Hey guys,
bedankt voor jullie uitnodiging.
Ziet er supergaaf uit, maar helaas drukte met zaken voor de koningsdag dat weekend....

Al met al weinig tijd meer om te rijden met twee kuikens thuis en een onwillige offroadvrouw :oops:

Greetz sander

Iedereen viel spass
futurist

800S schreef:Hey guys,
bedankt voor jullie uitnodiging.
Ziet er supergaaf uit, maar helaas drukte met zaken voor de koningsdag dat weekend....

Al met al weinig tijd meer om te rijden met twee kuikens thuis en een onwillige offroadvrouw :oops:

Greetz sander

Iedereen viel spass
Hey spijtig Sander zou leuk zijn geweest je weer eens te zien.

greetz Futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
CrazyWezel
Contacteer:

Ik heb het hier ook even in de groep gegooid bij de kikker, of ik mee rijd.. ik denk het niet (rug nog niet helemaal in orde)
Maar misschien dat we ff aankomen om mee deel te nemen aan jullie theekransje en ik zag ergens 'fikkie stook gelegenheid, laat ik daar nou goed in zijn 8) '

Ik laat het nog weten.
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Leo

Update:

Vandaag was geprikt als testdag voor "de grote ronde van zondag 26" maar geen van de braboos wilde mijn gezever voor 300km aanhoren. Gelukig maar want dit deel zit in de route en we waren waarschijnlijk das Bückchen geweest.

Wel kreeg ik 1 brabo bereid mij op de kleine vrijdag/zaterdag route van 50KM testrit aan te horen maar zijn soes werd stilgezet bij mij voor de deur en heeft het sindsdien niet meer gedaan en is afgevoerd met de sleepdienst. Zwaar klote voor SPGD maar daar de kleine rit rijdt ongeveer door hetzelfde gebied gaat waar de controle plaatsvond dus konden we er beiden mee leven dat we vandaag niet gereden hebben.

Resume Overflakkee: geen meter getest maar wel heel de dag in de weer geweest :roll:
CrazyWezel
Contacteer:

over dat stukje met die BOA's.. daar gaat weer gezeik van komen, wie er ook gelijk heeft in het verhaaltje.. :roll:
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
de antrapper

Yep, weer een bos dicht. :?
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
Leo

Tis een verhaal met 2 kanten zo te lezen waar de actienaam "Samen sterk in het buitengebied" ietwat voorbarig was gekozen
"Samen gestrekt afgevoerd" zou beter gepast hebben :mrgreen:

Maar idd onze trajectkeuze zal bijgesteld moeten worden vrees ik.
futurist

idd de pers zal er nog wel een schepje bovenop doen en je leest ook nergens of het ook echt een "crossmotor" was/is en dat er geprobeert wordt je van de motor af te meppen is ook al eerder voor gekomen, of dat er ijzerdraad over paden wordt gespannen. Openbare weg mag bereden worden met legale motoren, maar ja welk echt opsporingsambtenaar wordt er nu niet geloofd........Hopen dat de beelden uitsluitsel geven maar daar zal je de pers niet over horen.......

Futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
joebar2dakar

Leo schreef:Tis een verhaal met 2 kanten zo te lezen waar de actienaam "Samen sterk in het buitengebied" ietwat voorbarig was gekozen
"Samen gestrekt afgevoerd" zou beter gepast hebben :mrgreen:

Maar idd onze trajectkeuze zal bijgesteld moeten worden vrees ik.
Als t een legaal stuk is hebben we nix te vrezen toch, :evil: of mis ik ergens iets ???
En zoals altijd heeft het incident tussen de BOA en " wild crossser " altijd 2 kanten, alleen zullen we die 2 kanten nooit helemaal te weten komen.
De media smult van t " mooiste & spannendste " verhaal , en dat is net wat ze rond strooien,
Lezers en kijkers en aandacht daar is waar t om draait. bij alle 2 de partijen :?
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
Leo

joebar2dakar schreef: of mis ik ergens iets ???
Nope.
Route was 10 jaar geleden legaal en wordt daar waar nodig tijdens de testrit weer aangepast naar legaal mocht er wat veranderd zijn in de tussentijd.

Klotige is alleen dat we in de buurt komen en een collega die daar woont vertelde me vandaag dat er extra controles komen in die buurt nav het bovenstaande en ook al is je brommer 100% OK en rijdt je over een legaal pad dan weet je dat je het bokje bent als ze heel de dag niemand hebben kunnen vangen ( omdat iedereen thuis blijft of naar andere delen uitwijkt )
futurist

lijkt mij een leuke test, hou wel van een uitdaging richting overheid die ons al zo betuttelen

Futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Leo

futurist schreef:lijkt mij een leuke test, hou wel van een uitdaging richting overheid die ons al zo betuttelen
Futurist
De mensen die in de komende controles staan weten wat er gebeurd is en zijn gebrand op "revanche" omdat er 2 "van hun" int ziekenhuis liggen.
Degene die moeten stoppen de komende tijd gaan niet lachen is mijn gevoel.
de antrapper

ff uit de buurt blijven :arrow:
Leo

Update: as zondag wordt een nieuwe poging gedaan om de grote route te testen met de GPS aan ( ver uit de buurt van Overloon blijvende :wink: )
Leo

En de grote route is getest :toost:

+ punten
- de grootste klus is geklaard
- van start tot eind is i 200 km lang dus voor de D-syteem groep zeker een dagvullend programma ( met alle stops erbij ) dus savond 2 biertjes en het licht gaat uit.
- 90% van de 10 jaar geleden uitgezette rit was nog niet afgesloten / verdwenen door industrie / paddenpoelen zonder padden
- veel lange doordraaiers
53.jpg
51.jpg
- punten
- Twas f.cking koud met windkracht 4 tegen
- 10% van de rit was inmiddels afgesloten voor alle gemotoriseerd verkeer en daar moesten we een omweg vinden maar op 1 plek was een compleet bos gekapt voor een mega groot magazijn :shock: :shock: ( en wildcrossers maken de natuur kapot weet je nog ? ) en op een andere plek was een kilometers lang zandpad vervangen door een zandberg 8) waar we flink kunnen speelkwartieren. We hebben de Stig gevraagd even te poseren om het steigingspercentage te laten zien
52.jpg

Verder was de soes van vorige week helaas weer kapot op het moment dat i het moest doen en de honda begon steeds beroerder te lopen en was niet meer te starten op het knopje op het laatst. De enigste die zonder 1 klap verkeerd vandaag de rit gedaan heeft was de LC8 met een ton op de teller.

Nu nog de korte rit van vrijdag / zaterdag testen en dan zijn we klaar
DR-Big
Contacteer:

En wanneer gaan we deze rijden?

OJ
Leo

DR-Big schreef:En wanneer gaan we deze rijden? OJ
De grote route is voor de zondag gepland.
DR-Big
Contacteer:

Kunnen we die ook zaterdag rijden?

OJ
Leo

DR-Big schreef:Kunnen we die ook zaterdag rijden?
OJ
Alleen voor die rijders die de volgende BIGmeeting organiseren.
de antrapper

Mijn plan is zaterdag een flink stuk te touren, en wel erg verhard, dus ................
doen jullie zondag dan wel zachtjes als jullie weggaan,
even de brommer tot op straat duwen en zo , ik slaap graag uit. :toost:
Leo

De camping ligt in een stilte gebied en je BIGvrienden doen allemaal hun stilste demper erop dus komt helemaal goed.
Leo

Leo schreef: Alleen voor die rijders die de volgende BIGmeeting organiseren.
Zijn er misschien al gegadigden die roepen "ja, de volgende keer wil ik hem organiseren"
DR-Big
Contacteer:

Wil ik best wel, er is hier in de buurt alleen veel asfalt en weinig zand...

OJ
Plaats reactie