vacances 2014 DRBIGholland : DHC6 avec Briancon et bière / r

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Leo

eRDeeWee schreef:En telkens ik een melding van een nieuw bericht krijg, hoop ik dat het de derde musketier of de laatste Mohikaan of de 10e kleine neger is... :?
Soit... Welkom !
En dan open je het topic en zie weer

Afbeelding

Rudi, wat wil je dan eigenlijk zien / lezen als je een melding krijgt vanuit het topic ? Hoe de overgebleven 3 het verder gaan regelen met elkaar en Rene ?
Lijkt me dan slimmer om om het achter de schermen te regelen als via dit topic.
E-mailadres van BIG88 en DHC6 vind je in een PB en die van Cor heb je denk ik al.

Succes
Leo
futurist

hey mannen, een paar dagen het forum niet dagelijks kunnen volgen. helaas is de veel te grote groep................. nu gereduceerd tot 3 man. tenminste als we wat data kunnen overeenstemmen. normaal had ik 2 weken gereserveerd om in september op de motor wat te doen. in Juli zou ik met een motormaatje naar Noorwegen trekken maar omdat iemand anders met kinderen daar al een week overlappend had gekozen en hij school gaande kinderen heeft (die hebben voorrang in onze CAO bij de keuze van de vakantie periode) is mijn schat zo slim geweest toen gauw 2 weekjes Garda meer boeken. Motortje (mijn toour Appie) op de aanhanger en richting Italië. Heel goeie vakantie gehad, 2200 km in de uitlopers van de Dolomieten getourd en prima weer gehad. Helaas wel met een griep thuis gekomen en direct volle bak op het werk.
Een week in September kan nog wel maar zoals het er nu uit ziet alleen nog maar van 12 t/m 21 sept. Ligt wat moeilijk, en misschien kan het nog een weekje eerder maar dat is van veel factoren afhankelijk.

futurist

Ehhh ja IK HEB ER ECHT ZIN IN OM NOG EEN WEEKJE MET DE DR TE GAAN SPELEN..........................(zeker na de ervaring van vorig jaar) Ik heb dit jaar toch eigenlijk nog te weinig gereden, hoewel mijn "nieuwe" Dr Big staat al bijna op 6000km, eerste beurt zit er aan te komen.....
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
BIG88

Een paar postings geleden staat dat Rene 1 - 12 voor ons heeft gereserveerd en dat ik de 20e in Duitsland moet zijn........
have BIG fun

D.F.M.T.
futurist

tja.......................
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
BIG88

Even de baas thuis en op het werk onder druk zetten :twisted:
have BIG fun

D.F.M.T.
futurist

de baas thuis is het probleem niet, die wil me zo graag nog een week kwijt dat ik bijna zou denken dat haar vriendje dan langs komt........................................
de baas op het werk verschuilt zich achter stapels regeltjes die de keuze in data niet echt ruim laat.
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
BIG88

Misschien kan Rudi wat regelverwijderderende werkervaring onder dat stapeltje aanbrengen :mrgreen:
have BIG fun

D.F.M.T.
futurist

Sorry Guys, 2 APK keurmeesters op de vestiging betekent dat er minimaal 1 op de zaak moet zijn. Zonder APK keurmeester op de vestiging is voor mijn baas geen optie. Mijn collega zijn vakantie is de laatste week van aug en de eerste 2 weken van septemper. De vrijdag de 12e gaat nog, dat is maar één dag geen keurmeester maar eerder gaat helaas niet.
Eigenlijk wil het dit jaar niet vlotten met motor rijden, vakantie Noorwegen viel in het water en nu Frankrijk dus ook, tis nie anders.
Ook van ritten rijden is niks gekomen behalve de rit van Ouwe Reus, prima dag gehad, maar off road nog geen meter gedaan dit seizoen en dat is net de meeste fun, of ik moest werken of de rit ging niet door of whatever.
Volgend jaar ga ik dat beter regelen.
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
eRDeeWee

Dat is zwaar kl*te !
dhc6

Volgend jaar beter Cor, jammer !

R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
zappa.suzuki

Balen Cor
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Ouwe Reus

futurist schreef:Eigenlijk wil het dit jaar niet vlotten met motor rijden, vakantie Noorwegen viel in het water en nu Frankrijk dus ook, tis nie anders.
Ook van ritten rijden is niks gekomen behalve de rit van Ouwe Reus, prima dag gehad, maar off road nog geen meter gedaan dit seizoen en dat is net de meeste fun, of ik moest werken of de rit ging niet door of whatever.
Volgend jaar ga ik dat beter regelen.
futurist
Cor, hier wat doekjes voor het bloeden (aangenomen dat je in het weekend wel vrij kan krijgen):
Zondag 3 augustus Zeeuws Vlaanderen (257km)
Bomba-schnitzelrit - ZATERDAG 9 AUGUSTUS
Veluwerit zondag 31 augustus 2014 (200km)
ARM Travel Weekend 2014 - 26-28 september 2014
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
eRDeeWee

Weet je wat ik balen vind? :evil: :evil: :evil:
...
Ik had hier eerst veel te veel geschreven, maar was nog net op tijd om mezelf te censureren...
Soit...
Knopen zijn er om doorgehakt te worden, en om niemand in het ongewisse te laten (dat is hier al genoeg gebeurd), moet je mijn naam ook maar schrappen.
René, ik hoop ooit nog eens van jou gastvrijheid te mogen genieten! ik vond het al schitterend dat je je huis zo maar openstelde. :toost:
Hans, ik hoop dat je nog iets vindt om te doen. :toost:

:zwaaien:
Leo

Voor degene die ( ooit ) naar Lap gaan hier het verschil tussen een Michelin AC 10 na 5 dagen Lap cursus bij Rene en een hagelnieuwe.
lap 1.jpg
lap 2.jpg
frankn

Leo schreef:Voor degene die ( ooit ) naar Lap gaan hier het verschil tussen een Michelin AC 10 na 5 dagen Lap cursus bij Rene en een hagelnieuwe.
lap 1.jpg
lap 2.jpg

Heb je alleen maar rechtuit gereden? :wink:

:toost:
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Leo

frankn schreef: Heb je alleen maar rechtuit gereden? :wink:
Je rijdt in verhouding heel weinig asfalt op de cursus in Lap en ik probeerde idd de motor zo recht mogelijk te houden op de hellingen. :wink:
dhc6

gaston.jpg
gaston.jpg (89.52 KiB) 2009 keer bekeken
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Edwin
Contacteer:

Met een aardig gangetje naar beneden zie ik :D
Assumption is the mother of all fuck ups
dhc6

klim.jpg
klim.jpg (96.26 KiB) 2003 keer bekeken
frankn

Achteruit zelfs. :mrgreen:

:toost:
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Edwin
Contacteer:

:D :D :D :D
Assumption is the mother of all fuck ups
joebar2dakar

He das ut wheely paadje :P t was wel skon,
geniet nog elke keer als ik langs de foto's en filmpjes op de laptop kom !!!!
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
dhc6

Geachte mensen van he Noppenforum,

René is vandaag tijdens het rijden heel ongelukkig van z'n motor gevallen en heeft daarbij zijn linkerbeen gebroken. Hij zit nu in het ziekenhuis en wordt morgen eraan geopereerd. Dit betekent dus dat helaas dit evenement niet door kan gaan, aangezien hij voor de komende tijd invalide is.

Het ongeluk was overigens zeer lullig; na over een boomstronk die op de weg lag gereden te hebben gleed z'n achterwiel weg, waarschijnlijk kwam de motor op z'n been terecht. Buiten z'n gebroken been en schade aan zijn schouder maakt hij het naar omstandigheden goed.

-Rik, zoon van René
Ouwe Reus

dhc6 schreef:Geachte mensen van he Noppenforum,

René is vandaag tijdens het rijden heel ongelukkig van z'n motor gevallen en heeft daarbij zijn linkerbeen gebroken. Hij zit nu in het ziekenhuis en wordt morgen eraan geopereerd. Dit betekent dus dat helaas dit evenement niet door kan gaan, aangezien hij voor de komende tijd invalide is.

Het ongeluk was overigens zeer lullig; na over een boomstronk die op de weg lag gereden te hebben gleed z'n achterwiel weg, waarschijnlijk kwam de motor op z'n been terecht. Buiten z'n gebroken been en schade aan zijn schouder maakt hij het naar omstandigheden goed.

-Rik, zoon van René
Vervelend om te horen Rik. Hoop dat de pijn meevalt, en in ieder geval een heel (voor)spoedig herstel toegewenst!
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
eRDeeWee

Dat is wel erg slecht nieuws, en dan nog het minst voor ons...
Wens je pa een heel spoedig en volledig herstel!
Plaats reactie