DRBIGholland goes to the french alps 2013
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Ja,
dit was ook mijn gedachte over de wegen.
dit was ook mijn gedachte over de wegen.
DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
- de antrapper
He he eindelijk een filmpje zonder GS én, meteen zit er een mooie vrouw in, echt geen toeval
HansD
HansD
Big Bigger Tiger en weer Big
-
Mooi vrouw kan geen kwaad, maar een mooie GS .......de antrapper schreef: He he eindelijk een filmpje zonder GS én, meteen zit er een mooie vrouw in, echt geen toeval
HansD
Greetz,
Hans
KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008
Hans
KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008
Ondanks de radiostilte in dit topic ga ik gewoon door met de voorbereidingen.
Ik heb besloten met welke fiets ik ga en heb er via ebay.de reeds een spuuglelijke 23 liter tank voor aangeschaft omdat ik:
A. niet met geknepen billen wil rijden van haal ikkutwelhaalikkutnie
B. Dat ik jullie niet de lol gun dat ik om benzine moet smeken bovenop de coll du paturain en dat de hele vakantie en daarna aan moet horen.
Volgende stap : koppeling lossen en kijken waarom i bij warme motor niet goed de versnelling lost.
Ik heb besloten met welke fiets ik ga en heb er via ebay.de reeds een spuuglelijke 23 liter tank voor aangeschaft omdat ik:
A. niet met geknepen billen wil rijden van haal ikkutwelhaalikkutnie
B. Dat ik jullie niet de lol gun dat ik om benzine moet smeken bovenop de coll du paturain en dat de hele vakantie en daarna aan moet horen.
Volgende stap : koppeling lossen en kijken waarom i bij warme motor niet goed de versnelling lost.
En welke fiets gaat dat dan worden waar die spuuglelijke tank op gaat komen? Overigens zijn de Franse Alpen niet de binnenlanden van West-Australie, er zijn daar gewoon tankstations... Tja, alleen niet op de Col du Paturein...
hondaatje400ccDR-Big schreef:En welke fiets gaat dat dan worden waar die spuuglelijke tank op gaat komen? ...
Ik heb er een 10L tankje in combi met een dorstig pumpercarbje ( ik gok op 120-150Km range ) . De eerste keer dat ik in de alps was was door de regen het asfalt bovenop de coll weggespoeld en moesten we een behoorlijk eindje omrijden om te komen waar we wilden zijn + als jullie ieder ons gezeik van de route af moeten wijken om te tanken vind niemand leuk.DR-Big schreef:Overigens zijn de Franse Alpen niet de binnenlanden van West-Australie, er zijn daar gewoon tankstations... Tja, alleen niet op de Col du Paturein...
Waarom niet met de project fiets, nog donkere maanden genoeg om hem af te werken. denk aan de voldoening als je er daar mee rondkachelt, wij ploeteren en jij op je superlichte super big ronjes rond ons draaiend en 's avonds nog zo fit dat je met de big nog even naar het dorp rijd 15 km verderop om een krat bier te halen omdat je die eerste alleen moest op drinken, de rest lag tenslotte voor dood in hun mandje.
VOOR DE VOLDOENING ALLEEN AL MOET JE MET DE PROJECT FIETS
of ben je bang dat je niet kan volgen, rijderskwaliteit, projectfiets kwaliteit, drinkvermogen kwaliteit hahahaha
stevig door klussen en gaan met die banaan, er zal tenslotte wel een hele big aan reservedelen mee gaan......
futuriust
VOOR DE VOLDOENING ALLEEN AL MOET JE MET DE PROJECT FIETS
of ben je bang dat je niet kan volgen, rijderskwaliteit, projectfiets kwaliteit, drinkvermogen kwaliteit hahahaha
stevig door klussen en gaan met die banaan, er zal tenslotte wel een hele big aan reservedelen mee gaan......
futuriust
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
als een futurist gelijk heeft.....................dan heeft ie gelijk
ik ben het er dan ook volledig mee eens, behalve dat drinken.
spoel leo even lekker door en hij haalt het nog niet op een 250
ik ben het er dan ook volledig mee eens, behalve dat drinken.
spoel leo even lekker door en hij haalt het nog niet op een 250
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
Omdat ik voor het technische gedeelte buiten een slijptol om afhankelijk ben van voornamelijk Spgoesdakar en die is zelf bezig zijn project op tijd klaar te zetten voor de french alps.futurist schreef:Waarom niet met de project fiets,
Witte gij nou nog nie da wij hier in brabant bier drinken als watter jonguh ?BIG City schreef:spoel leo even lekker door en hij haalt het nog niet op een 250
welk technische gedeelte?
blokkie open is zo gefikst toch?
futurist
blokkie open is zo gefikst toch?
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
regel alles wat je denkt nodig te hebben, zuigerveren, pakkingset, keerringen, distributie en veertje spanner dan denk ik dat je niet veel meer nodig hebt, dan de spullen die nu kapot zijn gedraaid, kleppen, klep geleiders en je trekt de kop eraf, kiep af bij je favoriete revisie bedrijf (dat speciaal gereedschap om klepgeleiders te monteren en op maat te honen heb ik niet evenals om de klepzittingen op de nieuwe kleppen te frezen) en als dat klaar is kom je op een zondagmorgen vroeg naar Essen, Of op zaterdag avond met een lekker biertje en zondag middag vertrek je met een gereviseerd blok weer naar huis. is dat gelijk een clubhuis ding. anderen ook uitgenodigd natuurlijk.
futurist
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Keibedankt voor het aanbod ! maar op dit moment is er geen budget om de hele waslijst aan onderdelen in 1 keer aan te schaffen dus doen we het stukje bij beetje. Zodra de beemer verkocht is zal het rapper gaan.futurist schreef:Aanbod voor sleutelen
is de cilinder er al wel af zodat je weet wat er mis is? ik heb nog een gare kop waar wel de kleppen nog goed van zijn, 2e hands is altijd goedkoper. samen eens uitkijken naar een sloper? mijn onderdelen voorraad begint ook al te slinken.
futurist
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
jo Cor, ik knip / plak deze even naar "mijn project" om the french alps niet te veel te vervuilenfuturist schreef:is de cilinder er al wel af zodat je weet wat er mis is? ik heb nog een gare kop waar wel de kleppen nog goed van zijn, 2e hands is altijd goedkoper. samen eens uitkijken naar een sloper? mijn onderdelen voorraad begint ook al te slinken.
futurist
OK, even spijkers met koppen. Leo heeft haast, moet het weten voor zijn baas.DR-Big schreef:Datumperiode:
Optie 1: 25 mei - 2 juni
Optie 2: 1 juni - 9 juni
Dit waren totnutoe de deelnemers voor zover ik kan terugzoeken:
- Oene
- Leo
- Futurist
- eRDeeWee
- Frankn
- Hans de Antrapper
- Hans Big88
- SPGoesDakar
Ben ik iemand vergeten?
Periode voorkeur:
Als ik teruglees hebben de meeste voorkeur voor optie 2, alleen Big88 had liever optie 1. Van een aantal weet ik het nog niet.
Ik denk dat we Optie 2 (1 juni - 9 juni) kiezen. @HansBig88 kan je dan mee?
Laat even wat van je horen, zet jezelf erbij of haal jezelf weg.
Zijn er onoverkomelijke bezwaren voor de periode?
OJ
Oene: maakt niet uit
Leo:
Hans Big88
Frankn: maakt niet uit
****Oene Edit *****
Ik was nog niet klaar , bericht ziet er nu anders uit...
****Oene Edit ****
Leo:
Hans Big88
Frankn: maakt niet uit
****Oene Edit *****
Ik was nog niet klaar , bericht ziet er nu anders uit...
****Oene Edit ****
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
- de antrapper
HansD optie 1 of 2 kan
Big Bigger Tiger en weer Big
- Oene : maakt niet uit
- Leo: voorkeur voor 1-9 juni / 25 mei tot 2 juni wordt knokken maar gevecht kan mogelijk gewonnen worden
( chef is 1 meter 60 maar neef van Badder Harig)
- Futurist
- eRDeeWee : maakt niet uit
- Frankn: maakt niet uit
- Hans de Antrapper: maakt niet uit
- Hans Big88
- SPGoesDakar
- Zwaailicht en vriend:
- Leo: voorkeur voor 1-9 juni / 25 mei tot 2 juni wordt knokken maar gevecht kan mogelijk gewonnen worden
- Futurist
- Hans Big88
- SPGoesDakar
- Zwaailicht en vriend:
hey mannen, v lgs mij was het futurist en motormaatje
aldus;
- Futurist maakt niet uit (lichte voorkeur periode 2) maatje futurist nog overleggen.
- Hans Big88
- SPGoesDakar
- Zwaailicht en vriend:
eigenlijk ook een goed idee om nu de datum vast te leggen,
greetz Futurist
aldus;
- Futurist maakt niet uit (lichte voorkeur periode 2) maatje futurist nog overleggen.
- Hans Big88
- SPGoesDakar
- Zwaailicht en vriend:
eigenlijk ook een goed idee om nu de datum vast te leggen,
greetz Futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
1 juni - 9 juni wordt het. Het is alleen de vraag of Hans Big88 kan, hij was/is de enige die bezwaar tegen die periode had.DR-Big schreef:OK, even spijkers met koppen. Leo heeft haast, moet het weten voor zijn baas.DR-Big schreef:Datumperiode:
Optie 1: 25 mei - 2 juni
Optie 2: 1 juni - 9 juni
Dit waren totnutoe de deelnemers voor zover ik kan terugzoeken:
- Oene
- Leo
- Futurist
- eRDeeWee
- Frankn
- Hans de Antrapper
- Hans Big88
- SPGoesDakar
Ben ik iemand vergeten?
Periode voorkeur:
Als ik teruglees hebben de meeste voorkeur voor optie 2, alleen Big88 had liever optie 1. Van een aantal weet ik het nog niet.
Ik denk dat we Optie 2 (1 juni - 9 juni) kiezen. @HansBig88 kan je dan mee?
Laat even wat van je horen, zet jezelf erbij of haal jezelf weg.
Zijn er onoverkomelijke bezwaren voor de periode?
OJ
Oene