4 uurs enduro Valkenswaard

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

huskie

Afbeelding

Ik wilde me haar die ochtend wel kammen, hoor :wink: maar was te zenuwachtig :roll:

Ik had trouwens een nieuw shirt aan. Zat heel lekker. Vooral die doodshoofdjes vind ik 8)
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
STTEVE
Contacteer:

huskie schreef: Ik wilde me haar die ochtend wel kammen, hoor :wink: maar was te zenuwachtig :roll:
Ik zie nu eigenlijk pas dat qua motormerk jullie beiden goed bij elkaar passen, maar jullie coupe nog niet helemaal compatibel is. De organisatie had ook nog foto's, heb je die nog gezien??
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
TTT

STTEVE schreef:
ktm_gs300 schreef: ...Nee ik bedoelde niet de crash bij de start, maar juist achteraan op het hoogste gedeelte langs de baan.
Dat was Wim, denk ik. hij heeft zijn rondje in de 2e manche niet afgemaakt, hij viel, motor over zich heen en toen nog 3 andere jongens die niet meer konden stoppen. Hij liep een beetje moeilijk, stuur krom, hendel afgebroken.
Als dat achter de afvalberg op het smalle deel was, is een van m'n rijmaatjes erop gebutst. Had toch wel schade, o.a. lekkende tank bleek achteraf. Zelf had ie gelukkig nix.

Geeindigd op plaats 90. Viel tegen, na eerste manch stonden we op plaats 68.
Wat ik echt vind knap is dat er teams zijn die in de 2de manch een rondje meer rijden dan in de eerste manch.

Er zijn inderdaad steeds minder hobby rijders. Die gasten die bovenaan eindigen zijn allemaal wedstrijdrijders, of geweest. Nu er minder enduro's zijn gaan ze dit soort evenementen rijden. Niks mis mee, maar sommigen zijn wel heel fanatiek met hun ellebogen.
smurf.
huskie

Nou Toine,
keurig gereden dan, 26 rondjes, perfect. :) Hoe was jullie taktiek? Ieder een uur?
Daar had ik ook graag geeindigt maar het mocht niet zo zijn.
Slechte starten en lekke banden zijn niet goed voor het gemiddelde, en daarbij waren wij, "te" relax, met wisselen.
En ja, sommige waren ietwat aggressief, alsof ze een prof-contract konden afdwingen door een ander te lanceren. Maar de echte goeie, daar heb je nooit last van. Die passeren clean.
En daarbij deed ik ook een keer een niet zo cleane actie, door iemand voor de bocht te passeren en meteen in die bocht m'n motor dood te remmen. :oops: Ik zei nog wel: sorrryyyy, maar hij was niet blij :wink:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
pruus
Contacteer:

huskie schreef:
Ik had trouwens een nieuw shirt aan. Zat heel lekker. Vooral die doodshoofdjes vind ik 8)
Haha, wat die outfit betreft kunnen wij ook samen. Heb die broek en shirt ook in de tas. Kwaliteit goed, design diskutabel. :lol:
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Bosje

STTEVE schreef:
huskie schreef: Ik wilde me haar die ochtend wel kammen, hoor :wink: maar was te zenuwachtig :roll:
Ik zie nu eigenlijk pas dat qua motormerk jullie beiden goed bij elkaar passen, maar jullie coupe nog niet helemaal compatibel is. De organisatie had ook nog foto's, heb je die nog gezien??
Waar zijn die foto's van de organisatie te vinden? gewoon op hun site?
Allways replace the cheapest parts first :P
huskie

pruus schreef: design diskutabel.
Wat nou diskutabel? Ik denk dat die (zijn het wel doodshoofdjes eigenlijk?!) doodshoofdjes heel trendie zijn. Ik heb van die broek trouwens alle rubber verwijdert, maakt hem 3 kilo lichter. :lol:
Duitse kwaliteit.....
Trouwens als jij echt die outfit hebt, kunnen we wel eens samen een team vormen. Kunnen we in aanmerking komen voor de best geklede team :twisted:
Laatst gewijzigd door huskie op di mei 27, 2008 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
TTT

huskie schreef:Nou Toine,
keurig gereden dan, 26 rondjes, perfect. :) Hoe was jullie taktiek? Ieder een uur?
Daar had ik ook graag geeindigt maar het mocht niet zo zijn.
Slechte starten en lekke banden zijn niet goed voor het gemiddelde, en daarbij waren wij, "te" relax, met wisselen.
En ja, sommige waren ietwat aggressief, alsof ze een prof-contract konden afdwingen door een ander te lanceren. Maar de echte goeie, daar heb je nooit last van. Die passeren clean.
En daarbij deed ik ook een keer een niet zo cleane actie, door iemand voor de bocht te passeren en meteen in die bocht m'n motor dood te remmen. :oops: Ik zei nog wel: sorrryyyy, maar hij was niet blij :wink:
Ieder een uur inderdaad.

Mijn 2de start was waardeloos, de gast naast mij gaf me een duw waardoor mijn motor omviel. Bij de wissel bleek mijn maatje zijn tank nog te moeten bijvullen, al met al had er misschien een rondje meer in gezeten.
Maar het gaat om de lol, en die hebben we gehad.

Volgende wedstrijd is de 5 uurs van Voeren, in september.
smurf.
JoeBaR

er werd inderdaad nog al veel geduwt en met de ellebogen gewerkt , heel jammer als dat de nieuwe trend gaat worden .
🍺Biertakt racing 🍻💪
johanb

Adje schreef :
Geen Honda meer
Dat was voor deze ene keer , aangezien ik de cr nog niet gemaakt heb .
Was wel wennen , vooral het starten .

Johan
huskie

TTT schreef:Volgende wedstrijd is de 5 uurs van Voeren, in september.
Ok, ik ben er klaar voor :lol: Net zo leuk als deze, technisch parcours of weiland met bochtjes?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Bosje

huskie schreef:
Ok, ik ben er klaar voor :lol: Net zo leuk als deze, technisch parcours of weiland met bochtjes?
Same here 8)

Had info at enduro punt nl nog ff gemaild voor mn foto, en keurig netjes kosteloos gemaild gekregen :D
Volgens mij hangt Henk hier ook weleens rond, dus nogmaals: thanx!
TTT

huskie schreef:
Weiland met bochtjes, maar wel heuvelachtig en een paar springbultjes. Er zit een gemene 180 graden bocht onderaan een helling.
Het parcours lijkt eenvoudiger dan v'waard maar dat valt wel tegen. Bovendien geen asfalt om lekker uit tet rusten.

Als je echt een technisch parcours wilt is Honville je ware.
smurf.
folie

TTT schreef:
huskie schreef:
Weiland met bochtjes, maar wel heuvelachtig en een paar springbultjes. Er zit een gemene 180 graden bocht onderaan een helling.
Het parcours lijkt eenvoudiger dan v'waard maar dat valt wel tegen. Bovendien geen asfalt om lekker uit tet rusten.

Als je echt een technisch parcours wilt is Honville je ware.
Voeren was wel leuk. Zo te horen 'relaxter' dan Valkenswaard. Er is tenminste niemand tegen me aan gereden..
STTEVE
Contacteer:

Boemerang heeft ook foto's geplaatst. Ik zie Bosje en Huskie een paar keer langskomen..
Steve

Bosje

STTEVE schreef:Boemerang heeft ook foto's geplaatst. Ik zie Bosje en Huskie een paar keer langskomen..
Linkie?
STTEVE
Contacteer:

Steve

Bosje

Daar staan mooie foto's :!:

Hier een van je maatje, held van de dag op zn zware monster :P
Gaaf ding trouwens, die viertakt rookt als een koude tweetakt 8)
STTEVE
Contacteer:

Ik heb m beloofd dat we volgend jaar met een lichtere fiets gaan meedoen, dus we zijn weer 'on speaking terms' ...
Steve

Bosje

Ook nog n mooi piccie van mezelf gevonden 8)
STTEVE
Contacteer:

Editie 2009 wordt op 24 mei verreden. Ik doe niet mee, maar wellicht wil iemand anders laatste worden??

Afbeelding
Steve

Bosje

STTEVE schreef:Editie 2009 wordt op 24 mei verreden. Ik doe niet mee, maar wellicht wil iemand anders laatste worden??

Afbeelding
Ik heb er zin in , heb KTM-schuimpie al gevraagd, maar meneer moest zn agenda checken :?: ipv volmondig JA :!: te roepen :(
;)
brommer

ik las de 24 uurs van Valkenswaard op 4 Mei......
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
huskie

Humm misschien eens solo gaan rijden. Die 5uurs in Voeren ging ook wel ok :roll:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Sanne
Contacteer:

huskie schreef:Humm misschien eens solo gaan rijden. Die 5uurs in Voeren ging ook wel ok :roll:
]

Gaat niet lukken Huskie

Het is per team. zie tekste hieronder copy paste mcboemerang.nl

Ieder jaar bestaat het startveld uit maximaal 175 teams met 2 deelnemers per team, die gelijktijdig starten door een Le Mans start.
# 442
Plaats reactie