Ik wilde me haar die ochtend wel kammen, hoor

Ik had trouwens een nieuw shirt aan. Zat heel lekker. Vooral die doodshoofdjes vind ik

Moderator: ghulst
Ik zie nu eigenlijk pas dat qua motormerk jullie beiden goed bij elkaar passen, maar jullie coupe nog niet helemaal compatibel is. De organisatie had ook nog foto's, heb je die nog gezien??huskie schreef: Ik wilde me haar die ochtend wel kammen, hoormaar was te zenuwachtig
![]()
Als dat achter de afvalberg op het smalle deel was, is een van m'n rijmaatjes erop gebutst. Had toch wel schade, o.a. lekkende tank bleek achteraf. Zelf had ie gelukkig nix.STTEVE schreef:Dat was Wim, denk ik. hij heeft zijn rondje in de 2e manche niet afgemaakt, hij viel, motor over zich heen en toen nog 3 andere jongens die niet meer konden stoppen. Hij liep een beetje moeilijk, stuur krom, hendel afgebroken.ktm_gs300 schreef: ...Nee ik bedoelde niet de crash bij de start, maar juist achteraan op het hoogste gedeelte langs de baan.
Haha, wat die outfit betreft kunnen wij ook samen. Heb die broek en shirt ook in de tas. Kwaliteit goed, design diskutabel.huskie schreef:
Ik had trouwens een nieuw shirt aan. Zat heel lekker. Vooral die doodshoofdjes vind ik
Waar zijn die foto's van de organisatie te vinden? gewoon op hun site?STTEVE schreef:Ik zie nu eigenlijk pas dat qua motormerk jullie beiden goed bij elkaar passen, maar jullie coupe nog niet helemaal compatibel is. De organisatie had ook nog foto's, heb je die nog gezien??huskie schreef: Ik wilde me haar die ochtend wel kammen, hoormaar was te zenuwachtig
![]()
Wat nou diskutabel? Ik denk dat die (zijn het wel doodshoofdjes eigenlijk?!) doodshoofdjes heel trendie zijn. Ik heb van die broek trouwens alle rubber verwijdert, maakt hem 3 kilo lichter.pruus schreef: design diskutabel.
Ieder een uur inderdaad.huskie schreef:Nou Toine,
keurig gereden dan, 26 rondjes, perfect.Hoe was jullie taktiek? Ieder een uur?
Daar had ik ook graag geeindigt maar het mocht niet zo zijn.
Slechte starten en lekke banden zijn niet goed voor het gemiddelde, en daarbij waren wij, "te" relax, met wisselen.
En ja, sommige waren ietwat aggressief, alsof ze een prof-contract konden afdwingen door een ander te lanceren. Maar de echte goeie, daar heb je nooit last van. Die passeren clean.
En daarbij deed ik ook een keer een niet zo cleane actie, door iemand voor de bocht te passeren en meteen in die bocht m'n motor dood te remmen.Ik zei nog wel: sorrryyyy, maar hij was niet blij
Same herehuskie schreef:Ok, ik ben er klaar voorTTT schreef:Volgende wedstrijd is de 5 uurs van Voeren, in september.Net zo leuk als deze, technisch parcours of weiland met bochtjes?
Weiland met bochtjes, maar wel heuvelachtig en een paar springbultjes. Er zit een gemene 180 graden bocht onderaan een helling.huskie schreef:Ok, ik ben er klaar voorTTT schreef:Volgende wedstrijd is de 5 uurs van Voeren, in september.Net zo leuk als deze, technisch parcours of weiland met bochtjes?
Voeren was wel leuk. Zo te horen 'relaxter' dan Valkenswaard. Er is tenminste niemand tegen me aan gereden..TTT schreef:Weiland met bochtjes, maar wel heuvelachtig en een paar springbultjes. Er zit een gemene 180 graden bocht onderaan een helling.huskie schreef:Ok, ik ben er klaar voorTTT schreef:Volgende wedstrijd is de 5 uurs van Voeren, in september.Net zo leuk als deze, technisch parcours of weiland met bochtjes?
Het parcours lijkt eenvoudiger dan v'waard maar dat valt wel tegen. Bovendien geen asfalt om lekker uit tet rusten.
Als je echt een technisch parcours wilt is Honville je ware.
Daar staan mooie foto'sSTTEVE schreef:http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=1F512A ... ECC4197A32
Ik heb er zin in , heb KTM-schuimpie al gevraagd, maar meneer moest zn agenda checkenSTTEVE schreef:Editie 2009 wordt op 24 mei verreden. Ik doe niet mee, maar wellicht wil iemand anders laatste worden??
]huskie schreef:Humm misschien eens solo gaan rijden. Die 5uurs in Voeren ging ook wel ok