mijn oude motor en de foto's zijn uit mijn tuinbertcross schreef:Mijn honda cr80![]()

Moderator: ghulst
mijn oude motor en de foto's zijn uit mijn tuinbertcross schreef:Mijn honda cr80![]()
ikzelf heb een Fp gehad op mijn (ex) sx 525. Super geluidGery400 schreef:thx, JBASSIE
a small price to pay...
FP of Acrapovic...
verscheurende keuze
Pff dat schoonmaken kost ook zoveel tijd ik zoek eigenlijk nog een leuke schoonmaaksterJBassie schreef:Dat ziet er idd heel mooi uit Jan![]()
Ben benieuwd hoe dat rijdt![]()
Ga je hem nu wel beter bijhouden met schoonmaken??
Heb je blonde Wendy al gevraagd, ik weet zeker dat ze zal gaan giegelenJan :) schreef:Pff dat schoonmaken kost ook zoveel tijd ik zoek eigenlijk nog een leuke schoonmaaksterJBassie schreef:Dat ziet er idd heel mooi uit Jan![]()
Ben benieuwd hoe dat rijdt![]()
Ga je hem nu wel beter bijhouden met schoonmaken??
Het is een 300 van 2005 en loopt heerlijkhuskie schreef:Jan het is een 300 of 380?
Hij is van 2005 of 2006?
Moooooiiiiiii fietsie hoor. Enne die reiger stickers zijn voor de sier of hebben ze met hun handen aan die voorvork gezeten?
Gefeliciteerd.
Ontbrekende twee takten... Ik heb juist ieder omwenteling een vonk dus volgens mij ontbreekt er nietsSjokske schreef:En Jan, al gewend aan die ontbrekende twee takten ?
Vandaag had je mooi profijt kunnen hebben van het gewichtsverschil op jouw favoriete knippen![]()
Schooooooooooon fiets (iets aparts doet het gemakkelijk goed bij ondergetekende)