kan het zijn dat je ontluchtingsslang van je carb in de verdrukking zit? gaf bij mij dezelfde symptomen. met veel gas drukt ie het er wel door maar dan met gas terug heeft ie geen druk om de vernauwing te overbruggen. hij kan de lucht niet wegdrukken. als je hem ff laat staan doet ie het weer en dan begint het weer. bij mij gebeurde het doordat ik het slangetje met mijn gewicht op het zadel dicht drukte. is weinig werk om ff te checken en heerlijk als ie dan weer normaal looptDR-Big schreef:Als ik start loopt hij mooi stationaire, choke kan na een paar minuten dicht. Met dit warme weer sneller. Na een minuut of 7 rijden of gewoon stationair laten draaien, valt het toerental terug en slaat hij af. Gewoon doortrekken in de versnellingen gaat goed (al blijft hij bij 120 stotteren) Alleen met gasgeven of het gas een beetje open houden blijft hij lopen. Hij gaat dat ook knallen in de uitlaat. Als je rijdt en je laat het gas los, blijft jij eerst hoog in de toeren om daarna plotseling af te slaan. Dus je komt op een stoplicht af, laat je gas los, als je je koppeling inknijpt om terug te schakelen, slaat je motor plots af. En dan sta je dus voor het stoplicht te kl*ten om hem weer aan de praat te krijgen...zappa.suzuki schreef:
Afslaan stationaire komt door versleten gasnaalden/hulzen.. komt rond de 50.000km.. wat is jouw probleem precies?
OJ
Suc6