BIG aankoop
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Wat voor ultra nieuwe banden mag jij testen voor welke fabrikant? maakt de Action tegenwoordig ook banden?Edwin schreef:Vandaag wat bandjes binnen....guess
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
Ben benieuwd hoe ze gaan bevallen, kosten idd geen drol
- de antrapper
Koeien condoom ?
Big Bigger Tiger en weer Big
Waar koop je die dingen? Kom ze alleen online tegen. Maar bepaalde typen ook weer niet.
OJ
OJ
- Edwin
- Contacteer:
Pneus online
https://www.banden-pneus-online.nl/moto ... -54-s.html
https://www.banden-pneus-online.nl/moto ... -65-s.html
En voor een totaaloverzicht...kies maar uit:
https://www.banden-pneus-online.nl/moto ... ee-rubber/
https://www.banden-pneus-online.nl/moto ... -54-s.html
https://www.banden-pneus-online.nl/moto ... -65-s.html
En voor een totaaloverzicht...kies maar uit:
https://www.banden-pneus-online.nl/moto ... ee-rubber/
Assumption is the mother of all fuck ups
Ik vind die VRM 394 wel gaaf voor mijn Yamaha tracker. Die hebben ze bij Pneus niet.
Vind ik wel op eBay: 149 dollar + 50 dollar bezorgkosten...
OJ
Vind ik wel op eBay: 149 dollar + 50 dollar bezorgkosten...
OJ
-
Nieuw rubber, set met de K760 achterband is voor de Big, die gaat zand happen bij de Sjoko tour en bij de Big meeting, de andere set is voor de KTM.
Metzeler MC360 mid-soft [ zachte ondergrond, is ook een variant voor harde ondergrond] vrij nieuwe band, ziet er uit als een goede band en is DOT goedgekeurd. Kon de voorband niet vinden in 90/90 dus heb de 80/100-21 voorbanden gekocht.
Die lijken best veel op mn oude favoriet die niet meer gemaakt wordt, de Michelin competition IV
En op rij de K760, de MC360 en de AC10 [ de laatste 2 komen niet in 17"]
-
M'n varken staat al sinds de kerstborrel stil, helaas buiten want m'n schuur is te klein.
Heb 'm wel af en toe even gestart en ff goed warm laten worden maar niet gereden
M'n voorrem die al niet fris was, kromme schijf met een heel ruw oppervlak is tijdens het staan zo vast gerot dat Frankie niet meer voor of achteruit wil
Heb er een tijd niet naar omgekeken ook omdat ik na van achter met het blik te zijn aangereden een tenniselleboog heb opgelopen en van de fysiotherapeut niet mag motorrijden
I.v.m. een letselschade vergoeding is het advies van m'n tussenpersoon om te luisteren naar de dokter
Ik mag natuurlijk wel vast spullen verzamelen, dus in de afgelopen maanden heb ik een gebruikte remklauw voor het laatste type BIG met de twee gelijke zuigers gescoord. Komt van een VX800 maar 't is dezelfde.
Deze gereviseerd met nieuwe zuigers en ringen.
Nieuwe Brembo blokken en een nieuwe schijf van EBC.
Geen goedkoop verhaal maar ik word blij van mooie spullen en van veilige remmen
Heb 'm wel af en toe even gestart en ff goed warm laten worden maar niet gereden
M'n voorrem die al niet fris was, kromme schijf met een heel ruw oppervlak is tijdens het staan zo vast gerot dat Frankie niet meer voor of achteruit wil
Heb er een tijd niet naar omgekeken ook omdat ik na van achter met het blik te zijn aangereden een tenniselleboog heb opgelopen en van de fysiotherapeut niet mag motorrijden
I.v.m. een letselschade vergoeding is het advies van m'n tussenpersoon om te luisteren naar de dokter
Ik mag natuurlijk wel vast spullen verzamelen, dus in de afgelopen maanden heb ik een gebruikte remklauw voor het laatste type BIG met de twee gelijke zuigers gescoord. Komt van een VX800 maar 't is dezelfde.
Deze gereviseerd met nieuwe zuigers en ringen.
Nieuwe Brembo blokken en een nieuwe schijf van EBC.
Geen goedkoop verhaal maar ik word blij van mooie spullen en van veilige remmen
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS
Je was toch aangereden met de auto ?MANUS-3000 schreef:... van de fysiotherapeut niet mag motorrijden
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
-
Verse noppen, jij?
Hoop dat die AC10 voorband je bevalt, is niet heel populair..
Maar dan hebben we allebei vers rubber voor de Sjoko tour! Hoop dat we het nodig hebben
Hoop dat die AC10 voorband je bevalt, is niet heel populair..
Maar dan hebben we allebei vers rubber voor de Sjoko tour! Hoop dat we het nodig hebben
-
Klopt, en dat heeft me een tenniselleboog/arm opgeleverd.Ouwe Reus schreef:
Je was toch aangereden met de auto ?
Heb nog nooit een tennisracket vastgehad
- de antrapper
Dat heb ik met een golfbal
Big Bigger Tiger en weer Big
-
Geloof dat ik daar de details niet van wil wetende antrapper schreef:Dat heb ik met een golfbal
Vandaag de voorrem onder handen genomen, de oude schijf heeft betere dagen gezien
Wat me opviel was dat de achterem wel gewoon gangbaar was en dat er lang niet zoveel roest op zat als de voorrem.
De voorste schijf had een de kant van de plastic kap ook veel meer roest dan aan de andere kant, op de foto staat btw de mooie kant
Ik vraag me af of die plastic kap over de schijf er voor heeft gezord dat het daar langer vochtig bleef
Gemonteerd ziet het er dan zo uit
De passing van de nieuwe schijf was wel veel preciezer, waar de oude schijf er zo op ging moest ik voor de nieuwe EBC schijf de poedercoating van de naaf afpoetsen om de schijf netjes passend te krijgen.
Ook nog een plaatje van het verschil tussen de oude en de nieuwe klauw
Ook al "mag" het niet ik moest het toch ff proberen
Het moest eerst ff een beetje inremmen maar na een klein half uurtje rijden werkte de rem aanzienlijk beter dan de oude set up.
Had trouwens niet verwacht dat ik zoveel last van m'n arm zou hebben tijdens de rit, toch nog maar ff naar de mensen die er verstand van hebben luisteren ben ik bang
Volgende project word de voorvork, als ik hard rem dan bereikt die het einde van de demping