Dan heb je er dadelijk 4 met de verkeerde maatEdwin schreef: Dat had ik ook te laat door. Ze zijn zo goedkoop dat ik ze nogmaals besteld hebt.

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ik heb ook de originele in imitatie, helaas zijn het die met de korte steel en daar zie ik hoofdzakelijk mijn ellebogen meeEdwin schreef:Dat had ik ook te laat door. Ze zijn zo goedkoop dat ik ze nogmaals besteld hebt.door BIG88 » Za Feb 25, 2017 22:04
De tekst is "BIS stalen verloopnippel, elektrolytisch verzinkt, buitendraad x binnendraad, M8 x M10 "
Het plaatje lijkt wel goedmaar de tekst suggereert verkeerd om.
@Cor, het was een impuls aankoop. Uiteindelijk toch teruggestuurd en heb ze bij TenKate gekocht. Deze passen gelijk en hebben een korte steel.
Werk ze allemaal!
E
Wil ik wel ff proberenEdwin schreef:Kan je die van mij ook ff doen danzit ook al 2 jaar een stukje sleutel in contact, niet uit te krijgen. Hangt nu al 2 jaar andere helft van sleutel aan tirerap in de buurt van contactslot, werkt prima en doen er ff niets aan.
Maar mooi dat die van jou eruit is, bezemsteel doet wonderen hahaha, mooi gevonden man
Durfde het risico niet te nemen, voor het zelfde geld lijm je alleen de cilinder vast en draait ie niet meer.de antrapper schreef:Mij is het een keer gelukt met 10 sec lijm. Klein drupje op de sleutel.
Ik vrees dat ik em van een Neanderthaler gekocht hebOuwe Reus schreef:Gewoon met een schroevendraaier met een brede sleuf. Desnoods met beter passende strip/ oude gulden en een bahco'tje.
Inspectiedeksel moet na inspectie normaal worden vastgedraaid (Neanderthalers rijden geen BIG).
Rij hem ff warm voor dat je hem probeert los te halen halen, dat scheelt... of gewoon het deksel er af, behalve kleppen stellen moet je toch ook ff kijken naar de balansasketting, staat ook een markering op het vliegwiel en blokranddjeeke schreef:Ik vrees dat ik em van een Neanderthaler gekocht hebOuwe Reus schreef:Gewoon met een schroevendraaier met een brede sleuf. Desnoods met beter passende strip/ oude gulden en een bahco'tje.
Inspectiedeksel moet na inspectie normaal worden vastgedraaid (Neanderthalers rijden geen BIG).
![]()
Zal inderdaad een passende strip moeten vinden want met de schoevendraaier komt er geen beweging in
Goed idee, effe ergens een dichting scorenzappa.suzuki schreef:of gewoon het deksel er af, behalve kleppen stellen moet je toch ook ff kijken naar de balansasketting, staat ook een markering op het vliegwiel en blokrand