En ik heb maandag een stille uitlaat er opgezet, wel een verschil 94 of 108db

En Leo, ben wel trots op je! had je vast nooit gedacht dat je zo handig zou worden en zo veel zelf zou gaan doen aan je eigen motor!

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Juist ikThoran schreef: Jawel joh, wie heeft er nou slaap nodig?
Sterkte. Veel respect voor mantelzorgers idd.Leo schreef:Juist ikThoran schreef: Jawel joh, wie heeft er nou slaap nodig?want ik ben de laatste weken erachter gekomen wat mantelzorger zijn betekent.
Gelukkig is het een periode met een vaste einddatum geweest ,zijnde as vrijdag maar ik heb nog meer respect gekregen voor de mensen die het doen zonder een reeds bekenden einddatum. Helaas was er daardoor de afgelopen weken weinig tot geen tijd voor het project.
Als je de Big weg doet na al die moeite/werk/meeleven/meelezen en meedenken die jij en wij hebben gedaan dan krijg je een perma ban hier op t forum van me tenzij je een KTM koopt en er op gaat rijden de komende 5 jaar...........Helaas heeft budget tekort me niet gebracht tot het doel wat ik voor ogen had toen ik begon ( een superenduro van suzuki ) maar als de BIG blijft gaan we in stappen verder met de verbouwing terwijl we er mee rijden. Tevens moeten we echt maar eens aan de GPS.
Dan zijn we inmiddesl met zun 4n aant sleutelen voor de europoortrit :DR-BIG, jij, BIG88 2 maal en ikOuwe Reus schreef: Heb inmiddels de zelfde streefdatum als jij Leo![]()
voeg er nog maar één bij. van de week komt de expert van het waarborgfonds en dan begin ik er aan om de Big weer in perfecte staat te krijgen (hopelijk met wat financiële hulp van het wbf)Leo schreef:Dan zijn we inmiddesl met zun 4n aant sleutelen voor de europoortrit :DR-BIG, jij, BIG88 2 maal en ikOuwe Reus schreef: Heb inmiddels de zelfde streefdatum als jij Leo![]()
Met de BIG-meeting van verleden week nog vers in het geheugen: zullen wij dan maar alvast vooraf wat zaken gaan inregelen....futurist schreef:voeg er nog maar één bij.Leo schreef:Dan zijn we inmiddesl met zun 4n aant sleutelen voor de europoortrit :DR-BIG, jij, BIG88 2 maal en ikOuwe Reus schreef: Heb inmiddels de zelfde streefdatum als jij Leo![]()
Net bij Louis.de 2 reparatursatz besteld voor de carbs ( 16,99 *2 ) + 4,95 verzend naar NLfuturist schreef: PS in de rep setjes voor de vlotter zitten die ringen er meestal niet bij, even op letten en anders de ringetjes los halen. let op juiste diameter want iets te dik gaat er net goed in en dus verandert het vlotterniveau en te dun lekt alsnog.
Jep klopt en weet je wat nog frapanter is ?zappa.suzuki schreef:Ey das de tank van Rene [ djustme]en de tank waar ik al van zei dat ie mooi bij je brommer paste
Ik heb niet echt tijd gehad me daar op te concentreren want mijn carbs waren aan het squirten en alles zat onder de benzine.futurist schreef:nu ik dat laaste plaatje zien met de Laser erop, dat eventjes dat ie gelopen heeft, hoe was toen het geluid??
Futurist