Thanks
De timing stellen doe je neem ik aan door de nokkenketting te verplaatsen? en hoeveel graden maakt 1 tandje verzetten dan uit?
En zie wat apparts op je foto, deksel zit er op maar zie toch je nokkenastandwiel.. een deksel bewerkt?
Algemene tip, viel me vandaag op dat de rotor wat speling had ten opzichten van de nokkenketting doordat deze wat slap hing..
Dus je kan het best eerst de balansasketting spannen om een duidelijk beeld te krijgen bij het plaatsen van de nokkenasketting..
En dat m'n balansasketting wel erg snel rekt.. al best vaak bij gesteld.. hangt al slap ver voor de 6000km..
Zit een ketting op van Hessler.. volgende keer bestel ik orgineel Suzuki..
Kietelen big
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 97
- Lid geworden op: za feb 07, 2009 00:49
- Locatie: Reuver
jep,
Ik heb een deksel die ik niet meer gebruikte aangepast.
Stel nokkenas af, deksel er weer vanaf, tuimelaars omzetten, vloeibaar pakking en dichtschroeven en lopen.
Heb wel de kettingwielen aangepast met slobgaten.
Ik heb een deksel die ik niet meer gebruikte aangepast.
Stel nokkenas af, deksel er weer vanaf, tuimelaars omzetten, vloeibaar pakking en dichtschroeven en lopen.
Heb wel de kettingwielen aangepast met slobgaten.
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Voor de liefhebber..
Vlaschuifcarbs van een gsxr 750, hij zegt 34mm maar denk dat ze dus 36mm zijn
http://www.motor-forum.nl/forum/list_me ... -mm-1.html
En om het dan af te maken is m'n snelle nokkenas ook te koop
Vlaschuifcarbs van een gsxr 750, hij zegt 34mm maar denk dat ze dus 36mm zijn
http://www.motor-forum.nl/forum/list_me ... -mm-1.html
En om het dan af te maken is m'n snelle nokkenas ook te koop
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 97
- Lid geworden op: za feb 07, 2009 00:49
- Locatie: Reuver
hey Zappa,
Het zijn wel 34 mm cabs.
Deze zaten op de 86 gsx r 750.
38mm vacuum passen niet op de rubbers van een DR....
of je moet rubbers pakken van een 750 w en de kop aanpassen.
Heb er al vele uren ingestoken om dingen uit te zoeken......
Frank
Het zijn wel 34 mm cabs.
Deze zaten op de 86 gsx r 750.
38mm vacuum passen niet op de rubbers van een DR....
of je moet rubbers pakken van een 750 w en de kop aanpassen.
Heb er al vele uren ingestoken om dingen uit te zoeken......
Frank
Lang niets aan dit interessante draadje toegevoegd, bij deze dan wat nieuwe input
LE GONFLAGE DES GROS-MONO (originele Franse tekst)
Kietelen van de grote mono (Nederlandse vertaling)
LE GONFLAGE DES GROS-MONO (originele Franse tekst)
Kietelen van de grote mono (Nederlandse vertaling)
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.