Foetsie....KTM-Schuimpie schreef:Hey, waar is het topic "gedrag" gebleven?
Off Road Varsseveld
Moderator: ghulst
- KTM-Schuimpie
Erg jammer... ben alleen daar voor wakker geworden deze dag..Etienne schreef:Foetsie....KTM-Schuimpie schreef:Hey, waar is het topic "gedrag" gebleven?
Maar wie weet, een goeie beslissing..
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
-
Mja... waarschijnlijk ook wel mijn schuld dat dat topic er niet meer is. Nu heb ik geslapen en ben ik een stuk milder.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Het is ook mooi weer vandaag.KTM-Schuimpie schreef:Erg jammer... ben alleen daar voor wakker geworden deze dag..Etienne schreef:Foetsie....KTM-Schuimpie schreef:Hey, waar is het topic "gedrag" gebleven?
Maar wie weet, een goeie beslissing..
-
Wie weet worden we weer allemaal vrienden!
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
slecht humeur ofzo? gaat er inderdaad om dat het publiek de mooie spots wat beter kan vindenKTM-Schuimpie schreef:Welnee, hij denkt 1 x goed op de foto te staan, maar kan de fotograaf niet vinden....mmrizio schreef:????KTM-Schuimpie schreef: Zeur niet zo over 1 foto man! als er 20 andere zijn koop je ze nieteens...
En de kwaliteit van de foto's die ik nu zag... mwah
Volgens mij wil hij alleen een soort ontdek-je-plekje voor het meegereisde gezelschap.
Een globale plattegrond van de route lijkt me zowiezo wel handig. In Markelo hing er 1 op de deur van het inschrijflokaal.
Hey, waar is het topic "gedrag" gebleven?
Allways replace the cheapest parts first
Ja, goed he, heb hem teruggevonden , viel dus gewoon buitenbeeld, maar na wat aanpassingen aan de instellingen heb ik volgens mij weer overal zicht op.Etienne schreef:Je hebt de quote button gevonden!LIA schreef: Het is ook mooi weer vandaag.
-
zal er de volgende keer aan denken.gaat er inderdaad om dat het publiek de mooie spots wat beter kan vinden
stond toch al even op het forum,
dus je had rustig kunnen vragen waar wij die auto neer zouden zetten.
en dat het zo'n suc6 was had ik ook niet durven denken!!!!
groet'n Marco
Gewoon nooit aan gedacht.melkboer marco schreef:zal er de volgende keer aan denken.gaat er inderdaad om dat het publiek de mooie spots wat beter kan vinden
stond toch al even op het forum,
dus je had rustig kunnen vragen waar wij die auto neer zouden zetten.
en dat het zo'n suc6 was had ik ook niet durven denken!!!!
groet'n Marco
Het rooster op die boomstam in het bos was bijvoorbeeld ook een hele mooie plaats geweest voor n fotograaf. wanneer deze plaatsen bekend gemaakt worden voor fotografen zal het voor hen ook interessanter worden lijkt me.
Maar dit alles is positieve feedback he Rit was super!
Allways replace the cheapest parts first
-
- Contacteer:
Even geduld nogBosje schreef:slecht humeur ofzo? gaat er inderdaad om dat het publiek de mooie spots wat beter kan vindenKTM-Schuimpie schreef:Welnee, hij denkt 1 x goed op de foto te staan, maar kan de fotograaf niet vinden....mmrizio schreef: ????
Volgens mij wil hij alleen een soort ontdek-je-plekje voor het meegereisde gezelschap.
Een globale plattegrond van de route lijkt me zowiezo wel handig. In Markelo hing er 1 op de deur van het inschrijflokaal.
Mijn foto's komen op verzoek (Door Marco de Melkboer) ook nog op korte termijn online.
Heb er vanaf 10.00 uur gestaan.
De eerste 650 deelnemers die over de auto sprongen staan erop.
waarvan Marco een heel aantal keer moet mooie sprongen
Die bleef maar springen
-
- Contacteer:
Hier zijn ze danDe Zandhapper schreef:Even geduld nogBosje schreef:slecht humeur ofzo? gaat er inderdaad om dat het publiek de mooie spots wat beter kan vindenKTM-Schuimpie schreef: Welnee, hij denkt 1 x goed op de foto te staan, maar kan de fotograaf niet vinden....
Mijn foto's komen op verzoek (Door Marco de Melkboer) ook nog op korte termijn online.
Heb er vanaf 10.00 uur gestaan.
De eerste 650 deelnemers die over de auto sprongen staan erop.
waarvan Marco een heel aantal keer met mooie sprongen
Die bleef maar springen
http://www.mijnalbum.nl/Album=7YXGKTEP
-
mooie foto's.
bedankt.
en vooral jeroen had er schik mee.
die ging steeds hoger en verder...
maar er waren er meer die er hoog en ver overheen sprongen..
bedankt.
groet'n Marco
bedankt.
en vooral jeroen had er schik mee.
die ging steeds hoger en verder...
maar er waren er meer die er hoog en ver overheen sprongen..
bedankt.
groet'n Marco