DR BIG Meeting 23 Maart 2008.

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
de antrapper

8) Hoi Ronny,
Als je geen speciale Gps voor motorgebruik hebt ,is het oppassen.
Het is niet alleen het vocht, dat de vijand van Gps is, maar zeker ook
de trillingen, zeker als je op het stuur van een 1 cylinder over onverhard gaat. De auto navigatie systemen en PDA's , kun je beter op of in een tanktas monteren, daar zijn ze stukken beter beschermd tegen trillingen.

gt Hans D
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
Freek
Site Admin
Contacteer:

Wil degene met onderstaand mailadres zijn mailbox/mailadres nakijken?
Hij is geabonneerd op dit onderwerp, maar de mailtjes van een melding zijn niet af te leveren aan zijn mailadres, en komen dan volvolgens in mijn mailbox terecht.

ronny.geerincxk@skynet.be

This is the mail system at host maildelivery013.isp.belgacom.be.

I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to <postmaster>

If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.

The mail system

<ronny.geerincxk@skynet.be>: host 127.0.0.1[127.0.0.1] said: 550 5.1.1 [MDA
1.3.0-4344] <ronny.geerincxk@skynet.be> User unknown (in reply to RCPT TO
command)
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
ronny

Hallo Freek zie pb..... :wink:,ik heb even mijn profiel ook aangepast.

Een becker traffic speed gps is een mobile voor fiets en auto dus ik veronderstel dat het dan ook zal werken op de moto.

Ik zal er snel achterkomen...... 8) 8)
zappa.suzuki

de antrapper schreef:8) Hoi Ronny,
Als je geen speciale Gps voor motorgebruik hebt ,is het oppassen.
Het is niet alleen het vocht, dat de vijand van Gps is, maar zeker ook
de trillingen, zeker als je op het stuur van een 1 cylinder over onverhard gaat. De auto navigatie systemen en PDA's , kun je beter op of in een tanktas monteren, daar zijn ze stukken beter beschermd tegen trillingen.

gt Hans D
He Ronny, neem dit advies serius :!:
Heb de antene conectie van m'n Garmin Quest binnen no time kapot getrild...
Ken de Becker niet, maar als deze ook op losse baterijen werk zal ik deze maar goed inpakken met iets wat de trillingen dempt..
Zelfs op de weg gaat het allemaal snel kapot op een 1 pitter :?
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
ronny

Ja hoor ik neem dit serieus,ben vandaag eens in de bos en op de veldwegen geweest voor eens te kijken hoe het verloopt en tot nu toe viel het nogal mee dat houderstje of zwanenhals zoals ze dat ook eens durven noemen is flexibel en vangt veel trillingen op maar ik heb toch mijn usb kabeltje stuk gemaakt hoe dat weet ik niet maar ik ben wel een keertje op mijn zij gegaan in een slijkspoor.

Ik ben vandaag eens extra evenwichts oefeningen gaan oefenen en het ging redelijk goed alleen met mijn huidige banden is mijn tufke moeilijk recht te houden maar daar door is het een goede oefening geweest en ook in de papzand en diepe sporen heb ik even kunnen oefenen.
Het was werken geblazen maar ik heb me geen minuut verveeld.
Ik stond zijknat en dat was niet van de plassen :wink:
de antrapper

8)
Er is rond Otterlo niks open op 1e paasdag waar we heen zouden kunnen, verschillende campings afgeweest, en die hebben geen behoefte aan vroege clandizie. :?
Op 12 min van Otterlo is wel wat geschikts :P , vlak bij de snelweg, noord van Apeldoorn.
Eventuele verzamelplaats kan dit zijn, is om 0930 open, kun je binnen en buiten zitten. http://www.hetleesten.nl/
Afbeelding 52.10.02 N 05.54.28 O Het Leesten
En als eindplaats Halte Assel, een grote cafetaria, binnen en buiten zitten, 4 km van Hoogsoeren , en 4 km van de A1
Afbeelding 52.13.03 N 05.50.11 O Halte Assel
Beide pleisterplaatsen worden veel bezocht door wandelaars en zo, dus een paar baggerlaarzen kijken ze zeker niet van op.
Hans D
MuddyWater

Hmmm ..... Het Leesten is leuk en Halte Assel ook maar ik weet niet of die 's ochtends om 9 uur al open zijn.... ik wil er best even langsrijden om te informeren maar .....

Ik woon bij beiden in de buurt en heb ook de ruimte om te verzamelen .... een kop koffie kan er ook wel vanaf. Dus als jullie bij mij willen verzamelen zijn jullie bij deze uitgenodigd.

Omdat ikzelf geen BIG meer heb voel ik me toch een beetje een vreemde eend in de bijt, ik kom wel graag maar wilde eigenlijk steeds een stukje vooruit rijden en dan op mooie plekken stoppen om wat foto's te maken. dan verstoor ik het beeld ook niet met mijn oranje monster.

laat maar even horen of de orga dit een idee vind.

gr.
Martijn
de antrapper

8)
Leesten is om 0930 u open op 1e Paasdag, en Halte Assel om 11 uur, ben er net langsgeweest, maar idd, orga bepaald. :D

Hans D
zappa.suzuki

Dank u heren, de orga gaat akoord met het start punt :wink:
Had het Leesten via internet ook al bekeken, lijkt me een prima plek..

Eind punt was al halte Assel :wink: ..

@ Martijn, [MuddyWater] je was al uitgenodigt, je word nogmaals uitgenodigt en blijf uitgenodigt :D
Mag mee met de groep, of vooruit om foto's te maken of mee met de beginners :wink: waar je het meest zin in hebt :P
Nogmaals dank heren.. De orga gaat nu verder met sleutelen aan Shiny en zal vanavond als ie weer schone handen heeft een pers bericht doen uitgaan... :wink:
CamoKat

de antrapper schreef:......Beide pleisterplaatsen worden veel bezocht door wandelaars en zo, dus een paar baggerlaarzen kijken ze zeker niet van op
Laarzen ..... daar zeg je me wat ... ik heb gewone lere laarzen, geen crosslaarzen.
Wilde ze wel, maar heb nog geen goeie gevonden .... maarûh zijn die pré met deze rit?
zappa.suzuki

Goed verzamelen word hier http://www.hetleesten.nl/
vanaf 09.30 is daar koffie, vetrek word wat later, 10.30.. [voor Camokat :wink: ]
rit word zo'n 115km, neem eten en drinken mee voor onderweg en zorg dat je genoeg benzine hebt voor zeg 175km.
Voor beginners, volle tank is wat minder rijden off road, kan beter met half volle tank aan de rit beginnen..

Rit is op eigen risico :wink:
Groeten zappa
CamoKat

alleen voor mij de tijd aangepast naar 10:30 ? ..... goh, ben ik zó belangrijk? tof :toost:

Heb nog geen idee hoeveel dat de mijne wegslobbert wat betreft km de liter.
Dus neem ik maar de gok bijna vol te starten.

Ow .... maarûh de route is 100% legaal?
Vraag 't nog maar ff want bij een ritje in belgië begon de politie zelfs vervelend te doen terwijl we helemaal legaal bezig waren.
(burgemeester was met klacht opgebeld door hollander die daar woonde)

cheers,
Dennis 8)
Ridge

Heb net via google maps het hele roadbook nagelopen. 1,5 uur mee bezig geweest :? .

Is weer wat duidelijker geworden. @ Zappa kijk dat stuk bij de Poolse weg - Batos weg - Arnhemse karweg eens op google na, dan klopt de route wel. We hebben gewoon verkeerd gereden.
zappa.suzuki

Ridge schreef:Heb net via google maps het hele roadbook nagelopen. 1,5 uur mee bezig geweest :? .

Is weer wat duidelijker geworden. @ Zappa kijk dat stuk bij de Poolse weg - Batos weg - Arnhemse karweg eens op google na, dan klopt de route wel. We hebben gewoon verkeerd gereden.
Geloof je, vertrouw er op dat je het volgende week in 1 keer goed rijd :wink: [ ben nu beetje lui :wink: ]
anders heb ik daar al in de gps een door steek zitten :P

@ camokat, rit is legaal, je BIg loopt tussen de 12/18km per liter.. dus op jouw 29 liter tussen de 350/500 km bereik.. gooi maar vol bij jou thuis dan komt het goed 8)
Leo

zappa.suzuki schreef:....en zorg dat je genoeg benzine hebt voor zeg 175km.......
Stel.........dat ik mijn BIG niet op tijd klaar heb voor de rit en ik kom op iets roods met een maximum van 110 km op een volle tank mag ik dan een litertje of 10 aftappen bij de anderen ?

LEO
Laatst gewijzigd door Leo op zo mar 16, 2008 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
MuddyWater

mengsmering Leo?...... ik zal een jerrycan klaarzetten
zappa.suzuki

bij het eind punt zitten wat pompen dicht bij, we zorgen dat je thuis komt Leo.. neem wel wat extra liters mee in de tank :wink:
neem jij een bekertje mee? :lol:
Leo

MuddyWater schreef:mengsmering Leo?...... ik zal een jerrycan klaarzetten
Nope. Gewoon een dorstige 4 takt met een klein tankje.

LEO
Leo

zappa.suzuki schreef:bij het eind punt zitten wat pompen dicht bij:
:lol: Dan hoef ik maar 65 km de duwen wil je zeggen :wink:
zappa.suzuki schreef: we zorgen dat je thuis komt Leo.. neem wel wat extra liters mee in de tank :wink: neem jij een bekertje mee? :lol:
Check.
( zal leuke foto`s opleveren :wink: )

LEO
zappa.suzuki

Rit is zeg 120 km, rest marge om bij de pomp te komen enzo :wink:
ronny

Jow........ :D
Ik heb het even nagegaan op de mappy router en voor mij is het 177 km tot op de verzamelplaats dus als ik mijn Honda-tje 28 liter voltank komt het wel goed eer ik daar ben en omdat het vertrek uur een beetje verlaat is kan ik op mijn gemakje op rijden.

Kan niet beter zou ik zeggen.... :wink: en als futurist nou nog mee kan en we ergens kunnen kunnen afspreken kan het niet meer stuk tenzij het die dag regend en de regen met bakken uit de lucht valt.......wat doen we dan!! :cry: :cry:
zappa.suzuki

lekker in de modder spelen :lol:
ronny

:shock: :shock: :D haha het schijnt dat modder goed is tegen reuma...... :wink:
800S

laat ik mooi mijn mefo eronder, prima dacht ik zò......
@camo, voor mij ook 1,5 uur sturen om er te komen
800S

vandaag nog even bij de kuil in ijmuiden gespeeld

best wel eng in je eentje :roll:
Plaats reactie