21 augustus off road in libramont

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

erwindob

Helen schreef:
Sjokske schreef:Voor de rest heb ik voor mijn doen behoorlijk beheerst gereden (als een wijf dus), krijg af en toe nog wel eens de bijnaam Evil Knie........Sjokske :lol:
Let wat op je woorden, Sjokske! :evil:
"Beheerst gereden" is toch niet onaardig?
Helen

erwindob schreef:
Helen schreef:
Sjokske schreef:Voor de rest heb ik voor mijn doen behoorlijk beheerst gereden (als een wijf dus), krijg af en toe nog wel eens de bijnaam Evil Knie........Sjokske :lol:
Let wat op je woorden, Sjokske! :evil:
"Beheerst gereden" is toch niet onaardig?
Ja hoor. :roll:
"beheerst gereden (als een wijf dus)" suggereert dat ie net geen zijwieltjes nodig had om recht te blijven.
Och ja, ergens heeft ie wel gelijk hoor. Ik rij wel eens vaker als een (oud) wijf. Maar soms, als ik een bui van zelfvertrouwen heb, durf ik wel eens érrug mannelijk uit de hoek komen! :D
Beter een slecht karakter dan geen karakter
't Schilderke

[quote="adje"]Nou Dion , als je ook in kallenkote/steenwijk gaat rijden dan moet je maar eens een ronde met me meerijden.( of 2 of 3 of 4 ronden )
4 ronde in steenwijk? gas op de plank dus :D
dah zeede gei noch ..........
adje

't Schilderke schreef:
adje schreef:Nou Dion , als je ook in kallenkote/steenwijk gaat rijden dan moet je maar eens een ronde met me meerijden.( of 2 of 3 of 4 ronden )
Ha die Ron , ook nog eens op het forum aan het kijken :wink:
Je had toch gelijk laatst in Riemst waar je zei dat ik gewoon met mijn Honda in Polen ga rijden :oops:

Idd daar in Steenwijk heb ik 3 jaar geleden een keer gereden en toen 4 rondjes gedaan want 1 rondje is maar iets van zo'n 25km dus daar ben je zo van terug.
Ga je ook mee naar steenwijk ??
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
't Schilderke

adje schreef:
't Schilderke schreef:
adje schreef:Nou Dion , als je ook in kallenkote/steenwijk gaat rijden dan moet je maar eens een ronde met me meerijden.( of 2 of 3 of 4 ronden )
Ha die Ron , ook nog eens op het forum aan het kijken :wink:
Je had toch gelijk laatst in Riemst waar je zei dat ik gewoon met mijn Honda in Polen ga rijden :oops:

Idd daar in Steenwijk heb ik 3 jaar geleden een keer gereden en toen 4 rondjes gedaan want 1 rondje is maar iets van zo'n 25km dus daar ben je zo van terug.
Ga je ook mee naar steenwijk ??
ja ik ga ook mee
dah zeede gei noch ..........
Dion

Je hebt het verhaaltje van mij schijnbaar niet zo goed gelezen want ik ben niet 2x onderuit gegaan maar 3x :?: :cry: en zoals iedereen wel zal weten die geregeld met mij of ons groepje meerijdt val ik zelden of nooit van mijn Honda CRF450 af.
Dat dit nu wel gebeurde lag volgens mij toch echt aan de motor die totaal anders aanvoelde dan mijn Honda en ik wilde toch ook graag met de zelfde snelheid over die Belgische paden scheuren zoals ik normaal altijd doe.
Ik heb er ook mee in ons Brabantse zand gereden en hier voelde die wel goed aan en kon ik ook met de snelle jongens van ons cluppie mee dus ik dacht dat ie het op wat hardere en gladdere ondergrond ook wel goed zou doen ( niet voor mij dus :evil: )

En nee ik zal hem toch maar niet ruilen voor een Husky WR360 uit '94 of je moet er 6000 euro bij willen leggen :wink:
Das nou jammer Adje, ik had mijn hoop al gevestigd op een nieuwe motor..... :mrgreen: maarja, dan toch maar even doorsparen...

Tijdens de rit van Steenwijk ben ik waarschijnlijk op een grieks eiland aan het proberen hoe hard griekse brommertjes nou eigelijk kunnen, MAARRRRRRRRRR, eind september in Havelte ben ik weer van de partij.
Mooi werk!!
adje

Dion schreef:

Je hebt het verhaaltje van mij schijnbaar niet zo goed gelezen want ik ben niet 2x onderuit gegaan maar 3x :?: :cry: en zoals iedereen wel zal weten die geregeld met mij of ons groepje meerijdt val ik zelden of nooit van mijn Honda CRF450 af.
Dat dit nu wel gebeurde lag volgens mij toch echt aan de motor die totaal anders aanvoelde dan mijn Honda en ik wilde toch ook graag met de zelfde snelheid over die Belgische paden scheuren zoals ik normaal altijd doe.
Ik heb er ook mee in ons Brabantse zand gereden en hier voelde die wel goed aan en kon ik ook met de snelle jongens van ons cluppie mee dus ik dacht dat ie het op wat hardere en gladdere ondergrond ook wel goed zou doen ( niet voor mij dus :evil: )

En nee ik zal hem toch maar niet ruilen voor een Husky WR360 uit '94 of je moet er 6000 euro bij willen leggen :wink:
Das nou jammer Adje, ik had mijn hoop al gevestigd op een nieuwe motor..... :mrgreen: maarja, dan toch maar even doorsparen...

Tijdens de rit van Steenwijk ben ik waarschijnlijk op een grieks eiland aan het proberen hoe hard griekse brommertjes nou eigelijk kunnen, MAARRRRRRRRRR, eind september in Havelte ben ik weer van de partij.
En dan ben ik niet van de partij want dan krijg ik hier een paar gastrijders.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Sjokske

Helen schreef:Let wat op je woorden, Sjokske! :evil:
Voel je niet teveel aangesproken Helen :oops: , bij ons zijn wijven iets anders dan echte vrouwen die wél op een motor durven stappen.
Vertaling van wijven volgens het Oudhollandsch Vandalen :lol: -woordenboek :
Zij die slechts eenmaal per week de weg naar hun voertuig weten te vinden en zich hiermede op de landelijke snelwegen met een maximale snelheid van 8 meter/seconde voortbewegen om middels voornoemd voertuig de voor de komende week benodigde rantsoenen in te slaan :wink:
Kunnen dus ook gewoon mannen zijn :idea:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
erwindob

Haha sjokske,

mooi gevonden.
Plaats reactie