Wat een toeval, die verkoper heet ook Frank

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Wat een toeval, die verkoper heet ook Frank
Ik wilde eigenlijk nog een scheit bieden.............kan ik beter wachten tot Big meeting 2016 en hem dan voor een paar knaken mee nemen.Ouwe Reus schreef:Wat een toeval, die verkoper heet ook Frank
Voor €100 heb ik ook wel een rollend frame voor je. Staat ook nog eens (marginaal) dichterbij, Oost-Groningen ipv DelfzijlOuwe Reus schreef:Rijd er nog iemand "toevallig" langs Delfzijl en naar Rotterdam
Wel langs gereden maar gestopt in Huizen en m daar geparkeerd,Rotterdam was me iets te verOuwe Reus schreef:Rijd er nog iemand "toevallig" langs Delfzijl en naar Rotterdam
zouden de afstanden tussen de carb's dan het zelfde zijn als bij een bandit? Anders wordt het wel erg veel knutselen, knippen en plakken.Rammelbak schreef:Mikuni 36mm carbs voor niet teveel... Niet van een Bandit, maar van een Kawasaki GPZ 1100 B1. Origineel is een GPZ 1100 B1 uitgevoerd met injectie die veel problemen geven. Daarom worden ze vaak vervangen door carbs. Wie weet kan iemand die nog 36mm carbs zoekt hier wat mee.
Geen idee of de spacing hart-op-hart is. Even met de verkoper mailen en er nog wat van af lullen. Succes!Diameter aanzuig buitenwerks 42 mm , filterzijde 52 mm , Spacing 78-93-78 mm .
de prijs valt wel mee maar aan het eind gepopnageld heb ik nog niet eerder gezien...
heb ik al 1 nog nieuw in de verpakking, ze zijn schaars.........ziet er op een weg big mooi uit maar beschermt maar minimaal.