restauratie projectje

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Ouwe Reus

Originele bestickering Bert. Vooral de chequered flag die mooi in de belijning van de tank valt. Komt deze ook terug op andere plaatsen?
En dat voorwiel met zwarte velg lijkt echt enorm :D
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
bert55

Afbeelding

Afbeelding

Zadel van de oude big er even opgezet en dan nog een ketting er op en dit projectje is klaar. :toost:
Leo

Hoi Bert, komt er nog een ander voorspatbord op ?
Nu ist un hoog model wat als laag model gebruikt is ( of gaat de flex er nog in ? )

Nog alu bodemplaat erop ?
bert55

Ha Leo ,je legt toevallig precies de vinger op de twee plekken die discussie opleveren :D
Ik zelf vind het spatbord geslaagd zoals het zit,maar er zijn er ook die zeggen flex de voorste ( het verbreede) stuk snavel er af.
Een aluminium ondertail heb ik ooit eens gemaakt voor op een H.D.,kweet niet of het beter staat als de standaard ,motor gaat waarschijnlijk naar mijn zoon en die vind deze uitvoering mooi dus........
bert55

Volgende project is het blok van een big bekijken (samen met J.v.A) wat er aan gedaan kan worden betreffende Hitte en vermogen.
Jammer dat ik niet wat dichter in de buurt woon,dan kwam ik een keer langs voor wat spul te bekijken waar we wat mee kunnen,vooral koppen zijn interessant.
Heb hier al een kopje en nokkenas van marco liggen die gaat volgende week richting joop en laat hem er eens naar kijken.
Leo

bert55 schreef: motor gaat waarschijnlijk naar mijn zoon en die vind deze uitvoering mooi dus........
Dan is i klaar :toost:
Wat de klant wil telt.

Volgende project een PD replica ?

Afbeelding
bert55

Afbeelding

Schuur is eindelijk klaar en nu kunnen we gaan inrichten !! :toost:
Plaats reactie