Stel je BIG vragen maar op het BIGforum hier op het Noppenforum, daar kan je bv een foto vinden van een BIG met een Dr 600 tank en heel mischien een middenbok

Greetz
Zappa
Moderators: ghulst, celsa, Djob
Ik heb momenteel veel last van m'n knie. Ik hoop dat het tegen de Nachtrit ok is want die lijkt mij wel de moeite waard!celsa schreef:Trouwens ben jij er ook bij op 7 November ????
Ik hoop het voor jou ook, dat is echt wel iets speciaals hoorMichael C. schreef:Ik heb momenteel veel last van m'n knie. Ik hoop dat het tegen de Nachtrit ok is want die lijkt mij wel de moeite waard!celsa schreef:Trouwens ben jij er ook bij op 7 November ????
Hallo, ondertussen ben ik trots te kunnen melden dat ik lid ben geworden van de clubshulty schreef:Hallo allemaal,
Ik ben Peter uit Ekeren bij Antwerpen, en heb de laatste jaren al wat schuchtere stapjes offroad gezet met m'n BMW GSA.
Onlangs een Yamaha TT 600 S bijgekocht en er noppen ondergezet om daar nu meer in't zand en de modder te ploeteren.
De GS is te zwaar, en het zou me teveel centjes kosten als ik hem regelmatig laat vallen.
Ik hoop regelmatig ritten mee te kunnen doen, werk wel regelmatig in 't weekend, dus het zal maar af en toe zijn, tenzij er ook ritten in de week worden georganiseerd.
Als er in de week al eenS ritten verkend moeten worden, meld ik me hier graag voor aan![]()
Grts,
Peter
nikidc schreef:Hey, ik ben Niki en ik ben nog een offroad novice maar een allroad ... euh... iets meer als een novice. Dit heb ik woensdag kunnen merken in een rit me o.a. V-Tom en Celsa.
]
Zappa, maar jij bent wel een uitzonderlijke modderhapper hé.zappa.suzuki schreef:Welkom bij de modderhappers jongens, sterkte met jullie [nieuwe] verslaving..