mmmm,
Ik had ook aardig wat stof vastgeplakt in de vettigheid aan de verkeerde kant van het filter tegen de kast van m'n tweetakt.
Op 2 smalle plekken in het filter was de binnenkant ook vies. Allebei aan de onderkant volgens mij. Misschien dat ie zelfs nat geworden is in die ene blubberbak?
Hoe snel moet ik me zorgen gaan maken??
Gelijk preventief lagers vervangen (big end / small end / krukas of deels)
Of eind van het seizoen (proberen te halen)
Ik heb nog geen andere geluiden uit het blokje horen komen.
3 oktober enduro Bergeijk
Moderator: ghulst
#777 - Mijn fotoboekenplank
Plaatjes van o.a. Sanne en Noppy en nog wat startnummers (224, 442, Sanne, 720, 747, 955, 995, 1007, 1008 Noppy, 1009) die hier misschien niet meelezen op m'n fotoboekenplank
(opladen nu bij 41 vd 55)
(opladen nu bij 41 vd 55)
#777 - Mijn fotoboekenplank
1 geworden in de klasse 50+ nr 850 Jan Lemmens 1:00:56,22
respect
bron www.enduro,nl
Die heeft bonuspunten voor de afsprong gekregen.henk-v schreef:[plaatje boven ]
1 geworden in de klasse 50+ nr 850 Jan Lemmens 1:00:56,22
respect
bron www.enduro,nl
Btw ook Erald Lammertink ging er exact zo af in de 8ste proef , maar die kreeg wat minder punten
Zijn motor maakte een complete salto
Laatst gewijzigd door gassen op za okt 10, 2009 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
-
- Berichten: 336
- Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59
Alstie zo door gaat komtie nooit in de klasse 60+...
Zo ook weer een beetje hersteld van bergeijk Jammer genoeg in de laatste proef een lekke band en ben van de 5e naar de 8e plaats gezakt 1min 20 verloren Wil het braboteam bedanken voor de mooie route en fijne proeven en zeer goede organisatie.Een maat van me heeft ook nog foto,s genomen van de proef op het eurocircuit.Zo rond de 800 foto,s dus de kans is groot dat u er ook bij staat Hier de link http://www.oypo.nl/robschuuring Nou mannen tot de volgende enduro.
go faster on a ktm 500 exc nv 40 836
-
- Berichten: 336
- Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59
Drie mooie foto's van een moment dat ik door de vermoeidheid behoorlijk liep te klunzen...
Beetje late reactie maar heb een superdag gehad zaterdag. Begin was alleen wat minder, kwam bijna niet door de keuring heen... Begonnen zelfs over het ontbreken van mijn toeter en kilometerteller. Moet wel bekennen dat ik zelf heb zitten slapen want had er een verkeerde achterband op zitten
Rijden ging verder goed, vooral eerste ronde 'netjes' gereden en steeds ruim op tijd binnen. Alleen de omschakeling om dan ineens volle bak te gaan op zo'n proef viel me tegen, gaat dan veelste gehaast en ga domme fouten maken. eerste crossproef in de eerste bocht al doodremmen... Uiteindelijk 37ste geworden
Maar zeker een enorm gave ervaring, smaakt naar meer!
Rijden ging verder goed, vooral eerste ronde 'netjes' gereden en steeds ruim op tijd binnen. Alleen de omschakeling om dan ineens volle bak te gaan op zo'n proef viel me tegen, gaat dan veelste gehaast en ga domme fouten maken. eerste crossproef in de eerste bocht al doodremmen... Uiteindelijk 37ste geworden
Maar zeker een enorm gave ervaring, smaakt naar meer!
Wat een mooie enduro. Maar ozozwaar.
Ik was mooi optijd, gewoon met de motor erheen gereden want het was toch in de buurt. Mijn ouders gezellig heel de dag mee, ze hadden het nog nooit eerder gezien, vandaar.
Starte pas om 9:58 dus heb nog wat inters zien starten, en een grapjas op een bwm die na een redelijke wheely bijna de macht over het stuur verloor.
Toen mijn start, gelukkig was de motor nog warm (dat was in Holten wel anders voor degene die mij daar de motor zagen aanlopen). Heerlijk eerste deel van de route. In het eerste gedeelte vond ik het aantal maislanden wel meevallen omdat ze niet al te lang waren. Het duurde me wel lang voordat de proef kwam. En wat voor een proef, jeetje een moeilijke! Ik kwam niet vooruit in het zachte zand, en werd aan alle kanten ingehaald. Ik heb de motor nog een keer over een paaltje geparkeerd, het zat niet mee. gelukkig kon ik op de knippen nog wat mensen terug inhalen want dat lag me beter.
Tweede deel van de route was niet fijn, op een gegeven moment zat er een stuk over de maislanden in (met een controle post ergens in het midden) en dat duurde veel te lang. Ik reed met wat andere jongens mee en het viel me op dat ik toch heel wat motorbeheersing mis. Op een gegeven moment gingen we van een maisland naar een ander en de rijder voorme zet zijn 250 viertakt met weinig moeite op zijn achterwiel en rijdt zo vrolijk verder. Lijkt makkelijk maar we reden al goed hard op het losse zand, ik snap niet hoe hij dat voor elkaar kreeg.
De tweede proef was heerlijk, zeker dat balkje waar we over mochten. Het lukte me 2x, want de derde keer moest ik aan mijn vriendin denken en toen ging ik er dus af . De bochten lagen heerlijk en eindelijk wat sprongetjes!
Ook de derde proef was super, ik had een tijdje geleden nog een keer getraind op de baan dus ik wist de route redelijk.
In de tweede ronde was ik een beetje afwezig in het begin en ben 2 bochten na elkaar gevallen, met dikke vingers en hoofdpijn tot het gevolg.
Het viel me wel op dat de meeste het zwaar hadden. In de eerste ronde starten we met zijn 4ren. Toen een keer met zijn 3en, daarna met zijn 2en en zo bleef het.
De laatste ronde had ik het toch wel zwaar. Mijn handen gingen pijn doen en bij al die remknipjes wou ik het liefst mijn stuur los laten... Het was echt even doorbijten. Komt ook omdat ik de laatste tijd maar weinig gereden had omdat ik meer bezig was met hardlopen (foute keuze want ik heb echt genoten!)
Heel de dag was super, maar ik heb geen proef goed uit kunnen rijden zonder een keer (bijna) stil te staan. Veel foutjes gemaakt. Maar uiteindelijk toch moe en voldaan!
Helaas was dit ook weer mijn laatste enduro van het seizoen omdat mijn studie dit jaar voorrang heeft.
Hier nog een fototje in de tweede proef.
Ik was mooi optijd, gewoon met de motor erheen gereden want het was toch in de buurt. Mijn ouders gezellig heel de dag mee, ze hadden het nog nooit eerder gezien, vandaar.
Starte pas om 9:58 dus heb nog wat inters zien starten, en een grapjas op een bwm die na een redelijke wheely bijna de macht over het stuur verloor.
Toen mijn start, gelukkig was de motor nog warm (dat was in Holten wel anders voor degene die mij daar de motor zagen aanlopen). Heerlijk eerste deel van de route. In het eerste gedeelte vond ik het aantal maislanden wel meevallen omdat ze niet al te lang waren. Het duurde me wel lang voordat de proef kwam. En wat voor een proef, jeetje een moeilijke! Ik kwam niet vooruit in het zachte zand, en werd aan alle kanten ingehaald. Ik heb de motor nog een keer over een paaltje geparkeerd, het zat niet mee. gelukkig kon ik op de knippen nog wat mensen terug inhalen want dat lag me beter.
Tweede deel van de route was niet fijn, op een gegeven moment zat er een stuk over de maislanden in (met een controle post ergens in het midden) en dat duurde veel te lang. Ik reed met wat andere jongens mee en het viel me op dat ik toch heel wat motorbeheersing mis. Op een gegeven moment gingen we van een maisland naar een ander en de rijder voorme zet zijn 250 viertakt met weinig moeite op zijn achterwiel en rijdt zo vrolijk verder. Lijkt makkelijk maar we reden al goed hard op het losse zand, ik snap niet hoe hij dat voor elkaar kreeg.
De tweede proef was heerlijk, zeker dat balkje waar we over mochten. Het lukte me 2x, want de derde keer moest ik aan mijn vriendin denken en toen ging ik er dus af . De bochten lagen heerlijk en eindelijk wat sprongetjes!
Ook de derde proef was super, ik had een tijdje geleden nog een keer getraind op de baan dus ik wist de route redelijk.
In de tweede ronde was ik een beetje afwezig in het begin en ben 2 bochten na elkaar gevallen, met dikke vingers en hoofdpijn tot het gevolg.
Het viel me wel op dat de meeste het zwaar hadden. In de eerste ronde starten we met zijn 4ren. Toen een keer met zijn 3en, daarna met zijn 2en en zo bleef het.
De laatste ronde had ik het toch wel zwaar. Mijn handen gingen pijn doen en bij al die remknipjes wou ik het liefst mijn stuur los laten... Het was echt even doorbijten. Komt ook omdat ik de laatste tijd maar weinig gereden had omdat ik meer bezig was met hardlopen (foute keuze want ik heb echt genoten!)
Heel de dag was super, maar ik heb geen proef goed uit kunnen rijden zonder een keer (bijna) stil te staan. Veel foutjes gemaakt. Maar uiteindelijk toch moe en voldaan!
Helaas was dit ook weer mijn laatste enduro van het seizoen omdat mijn studie dit jaar voorrang heeft.
Hier nog een fototje in de tweede proef.
Honda crf 250
Inmiddels staan er wat meer foto's op Oypo van VS foto.
http://www.oypo.nl/pixxer.asp?path=vgy400y7&zoek=vsfoto
http://www.oypo.nl/pixxer.asp?path=vgy400y7&zoek=vsfoto
Moet er heftig aan toe zijn gegaan! Hoor net dat mijn teammaat uit de BOXC vier ribben en een schouder heeft gebroken. En nog wel net voor het eind...
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Dat was een pittige crash dan. Boompje? Of gewoon met 80 in het uur eraf gestuiterd door spoorvorming in dat fijna zand?
Sterkte met hem, altijd een k.t moment als je er hard afstapt. Ook ik ging bijna op een knippenpad, maar kon hem nog net redden.
Sterkte met hem, altijd een k.t moment als je er hard afstapt. Ook ik ging bijna op een knippenpad, maar kon hem nog net redden.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Berichten: 654
- Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
- Locatie: gelderland offroadland
- Contacteer:
http://www.youtube.com/watch?v=cEG3OcSVy8M Mag niet ontbreken in het verslag van Bergeijk
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl