Plastic tank van? of een DR 650 tank?
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Mijn werkbank is bijna klaar. Verwacht volgende week met mijn DRBIGonderhoudsproject te kunnen beginnen en daar zit de modificatie van het zadel ook bij.Ridge schreef:...Ook het zadel verhogen staat op het programma alleen dan wacht ik eerst even op leo's ervaringen met het vermaken.
Geen last gehadShifty-PK schreef: Daarna de ad ketelaarsrit gereden en geen last gehad maar daar zaten ook niet van die klimmetjes in.
Dat had niets te maken met de voorvork, dat was een combinatie van "roadbook lezen/non-chalantheid/pech/niet staan" dat mijn wielen in een spoor schoten tijdens een paadje van 1 meter breed met aan beide kanten bomen...Frans van Roosmalen schreef:Geen last gehadShifty-PK schreef: Daarna de ad ketelaarsrit gereden en geen last gehad maar daar zaten ook niet van die klimmetjes in.kwam het niet door de veerverhouding(voor met achter) dat je boompjes ging kappen?
Eh Ridge wat doe je met die oude?Ridge schreef:Ben bezig met een nieuwe uitlaatbocht, 48mm binnenmaat van RVS. Wel wat zwaar maar lekkere dikke bochten, ik zie wel hoe het uitpakt.