Gezocht unuhhh dingus

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Leo

Mijn ketting klappert tijdens het allroaden en dat komt ook door het ontbreken van een onderdeel.

Het zit orgineel bij het gat waar de wijsvinger naar wijst en ik heb er van spgoesdakar al een onderdeel van gekregen maar ik mis nog een gedeelte. Heeft iemand dat andere deel nog ergens liggen / weet de bestelnummer(s) ?

Afbeelding

Afbeelding

Let even niet op de special paint van het frame.
Komt een keer goed denk ik.

LEO
zappa.suzuki

Snel en goedkoop = M8 bout en 2 zelfborgende moeren en wat ringen..
Als je de ruimte hebt om 1 moer tussen het frame en het geleiderwieltje te plaatsen op de bout..

Dus bout door frame > direkt daar achter een moer > dan grote ring > dan wieltje > grote ring > zelfborgende moer, deze zo aandraaien dat het wieltje nog wel kan draaien op de bout
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Leo

THX Zappa voor de tip,

Keb 3 weken vakantie dus het zou moeten lukken.

LEO
huskie

"unnuhh dinges"

ik vind hem leuk :)
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Shifty-PK
Contacteer:

Hessler heeft vervangings rubbertjes hiervoor (zie shop), dat zijn plaatjes en geen ronde rubbers meer..weer redelijk prijzig voor 10 euro maar werkt best goed moet ik zeggen.
Suzuki DR 750SK Big '89

Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Leo

Thx for the tip Shifty. Als de Zappa solution een keer afbreekt of niet blijkt te werken bestel ik zo`n dingus bij SH.

Tatarataaaaaa:
Afbeelding

Helaas keek ik na de kettinggeleider geplaatst te hebben eens goed naar mijn ketting en tandwielen en toen bleken ze redelijk ver heen te zijn.

Dat wordt vandeweek zoiezo dus een bestelling plaatsen bij SH en ondertussen maar eens beginnen aan mijn zadel project.

LEO
zappa.suzuki

Die Leo word nog wel een techneut 8) :wink:

Kijk ook ff goed naar het rubber beschermding rond je a-brug net achter je a- tandwiel of ie niet door gesleten is..

En weet niet of SH wel plaatjes heeft ipv de wieltjes.. kan zijn dat dat gewoon het geleider plaatje is wat weer meer naar achter boven de ketting zit...

Ik gebruik gewoon de wieltjes van m'n ouderwetse rolschaatsen ter vervanging van de wieltjes :wink:
Edwin heeft er ook 1 van me geloof ik :wink:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
BIG88

mijn zoontje skateboard niet meer
en al zou hij het willen.............................de wieltjes geleiden de ketting van mijn big 8)
have BIG fun

D.F.M.T.
Frans van Roosmalen

Nu dat boutje zo mooi glimt Leo, moet je ook de rest ff poetsen :wink:
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
Leo

BIG88 schreef:mijn zoontje skateboard niet meer
en al zou hij het willen.............................de wieltjes geleiden de ketting van mijn big 8)
:lol: :lol:

Ik begrijp dat meerderen onder ons een vervlogen kettinggeleider hebben (gehad) :wink:

@Frans: die bout past idd in het geheel niet bij meine TorteBIG en de carterolie die ergens aan de linkerkant uit het blok sijpelt zal hem in no time aanpassen aan de rest.
Plaats reactie