Hallo allemaal
ik wil me even voorstellen ik ben Anton en woon in Susteren
toen ik 18 jaar was (dat is 30 jaar geleden) had ik mijn eerste enduro, op een oefenvergunning kon je toen nog rond knetteren ik had een honda xl 125
al gouw had ik het rijbewijs en kocht een Yamaha xt 500 iedereen die hem gehad heeft zal hem nooit vergeten ,als je hem namelijk verkeert aantrapte (niet helemaal door tot op de voetsteun) dan zorgde hij wel voor een super trap terug
Daarna kwam ik een suzukie dr 500 ook een tijdje op gereden leuk maar niet leukgenoeg vond ik toen, erna kwam de tank nl honda xr 600 r
niet kapot te krijgen olie en benzine erin en het veld in (ik was elke zondag morgen in de bossen bij Maasmechelen super gewoon)
maar erna heb ik 15 jaar geen motor meer gehad ,jullie kennen het wel vrouw kinder enz
maar sins 2 weken een Yamaha WR 426f 2002
Ik moet zeggen de techniek is vooruitgegaan,waar je vroeger problemen me had vlieg je nu overheen
maar een ding is gebleven moet ik helaas zeggen ik heb alweer kennis gemaakt met de politie en een grond bezitter heeft me al weggestuurd bij een afgraving en het vervelenste waar ik elke dag over een veldweg ging en geen bord stond was opeens prikkeldraad over gespannen het is en blijft oppassen het probleem is ik rij alleen maar dat wil ik eigenlijk niet
dus mijn vraag is als er een groepje is waar ik me bij kan aansluiten is laat het me dan weten in de buurt van susteren
gr Anton
lekker rond bolle
Moderator: ghulst
Welkom Anton,tja die goeie ouwe tijd van maasmechelen komt niet meer terug.Nog sterker,zat er vorige week met mijn mountainbike en zag borden staan dat vanaf 2010 alle openbare paden gaan verdwijnen omdat de bezitter er een jachtgebied van wil maken.
je zult je heil ergens anders moeten zoeken.
Ik rij nu vooral de georganiseerde roadbookritten en af en toe in zuid of midden limburg.
Geen echt endurowerk daarvoor moet je het toch wat verder zoeken.
Ik laat het je wel weten als wij weer eens op pad gaan misschien heb je zin om mee te gaan.
Geleen is niet zo ver
je zult je heil ergens anders moeten zoeken.
Ik rij nu vooral de georganiseerde roadbookritten en af en toe in zuid of midden limburg.
Geen echt endurowerk daarvoor moet je het toch wat verder zoeken.
Ik laat het je wel weten als wij weer eens op pad gaan misschien heb je zin om mee te gaan.
Geleen is niet zo ver
Hallo Petertje
Ik denk dat die grondbezitter van maasmechelen het beter kon openstellen voor mountainbike en enduro`s bezitters en zich een kleine vergoeding zou vragen ervoor dan zou hij er nog iets aan verdienen
die zwarte berg is die daar nog ?
ik denk wel als het weer wat slechter wordt voor de ruiters dat ik er nog eens naartoe ga
Ik denk dat die grondbezitter van maasmechelen het beter kon openstellen voor mountainbike en enduro`s bezitters en zich een kleine vergoeding zou vragen ervoor dan zou hij er nog iets aan verdienen
die zwarte berg is die daar nog ?
ik denk wel als het weer wat slechter wordt voor de ruiters dat ik er nog eens naartoe ga
weg?weg? tuurlijk weg van de weg
-
@ hallo Anton welkom op t forum.anton schreef:Hallo allemaal
ik wil me even voorstellen ik ben Anton en woon in Susteren
toen ik 18 jaar was (dat is 30 jaar geleden) had ik mijn eerste enduro, op een oefenvergunning kon je toen nog rond knetteren ik had een honda xl 125
al gouw had ik het rijbewijs en kocht een Yamaha xt 500 iedereen die hem gehad heeft zal hem nooit vergeten ,als je hem namelijk verkeert aantrapte (niet helemaal door tot op de voetsteun) dan zorgde hij wel voor een super trap terug
Daarna kwam ik een suzukie dr 500 ook een tijdje op gereden leuk maar niet leukgenoeg vond ik toen, erna kwam de tank nl honda xr 600 r
niet kapot te krijgen olie en benzine erin en het veld in (ik was elke zondag morgen in de bossen bij Maasmechelen super gewoon)
maar erna heb ik 15 jaar geen motor meer gehad ,jullie kennen het wel vrouw kinder enz
maar sins 2 weken een Yamaha WR 426f 2002
Ik moet zeggen de techniek is vooruitgegaan,waar je vroeger problemen me had vlieg je nu overheen
maar een ding is gebleven moet ik helaas zeggen ik heb alweer kennis gemaakt met de politie en een grond bezitter heeft me al weggestuurd bij een afgraving en het vervelenste waar ik elke dag over een veldweg ging en geen bord stond was opeens prikkeldraad over gespannen het is en blijft oppassen het probleem is ik rij alleen maar dat wil ik eigenlijk niet
dus mijn vraag is als er een groepje is waar ik me bij kan aansluiten is laat het me dan weten in de buurt van susteren
gr Anton
Ik rijd in het zuiden des lands ook op paden en door bossen,mag ook eigenlijk niet , maar als jij respect toont naar andere gebruikers met name wandelaars met honden ,,en je zoekt een goed tijdstipt uit valt het wel mee.
Ik rij ook altijd alleen; voordeel , je produceert toch veel minder overlast dan als je met 2 of meerdere rijders gaat,dus minder klachten.
Nadeel is als je iets gebeurt
Suc6
Greetz Patrick#70
hoy patricksku
dat respect en anderen niet hinderen daar heb je gelijk in dat doe ik ook
als paarden komen motor uit bij wandelaars heelrustig
dat word ook heelgoed gerespecteerd door hun
en het tijdstip heb ik ook al aangepast
we zullen wel zien wat de toekomst ons brengt hier zouden ze grind gaan afgraven wie weet
greez
dat respect en anderen niet hinderen daar heb je gelijk in dat doe ik ook
als paarden komen motor uit bij wandelaars heelrustig
dat word ook heelgoed gerespecteerd door hun
en het tijdstip heb ik ook al aangepast
we zullen wel zien wat de toekomst ons brengt hier zouden ze grind gaan afgraven wie weet
greez
weg?weg? tuurlijk weg van de weg