projectje
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Had er vast maar 1 

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Ik vond die heidenau echt goed als combinatie weg/all road. niet geschikt voor het echte werk en als je er stevig mee op de weg rijd slijt het als sneeuw voor de zon. Die heidenau kan ik regelen aan € 65 excl verzenden. kweet niet of dat een goede prijs is hoor, staat zo bij onze leverancier in de lijst
greetz Futurist
PS Mi heeft ook een goede band mijn ervaring in de oer met de T63 zijn echt goed, slijtvast en lekker grof voor een all road band en heel goed op de weg, betaal ik hier € 77,=
maar we dwalen van het draadje af, zie draadje Kenda of miss moeten we een sticky draadje maken over banden.
greetz Futurist
PS Mi heeft ook een goede band mijn ervaring in de oer met de T63 zijn echt goed, slijtvast en lekker grof voor een all road band en heel goed op de weg, betaal ik hier € 77,=
maar we dwalen van het draadje af, zie draadje Kenda of miss moeten we een sticky draadje maken over banden.
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
eergister heeft ridge voor mij de band omgegooid, blij van want als ik zag hoe hij moest zweten
(nog bedankt he ridge!!!!)
Gisteren het achterwiel weer gemonteerd een even een stukje gespeeld in onze voortuin (aka braakliggend terein) ik moet zeggen dat ik echte een stuk meer grip heb in het mulle zand en ja in de klei glijden we allemaal he
al met al zeer fijn bandje

Gisteren het achterwiel weer gemonteerd een even een stukje gespeeld in onze voortuin (aka braakliggend terein) ik moet zeggen dat ik echte een stuk meer grip heb in het mulle zand en ja in de klei glijden we allemaal he

al met al zeer fijn bandje
-
- Contacteer:
kwestie van techniek :pikrijbig schreef:want als ik zag hoe hij moest zweten
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
Yip
dat zweten doe ik nu omdat m'n grote pomp kapot is en dus met de handpomp aan de slag moet
dat zweten doe ik nu omdat m'n grote pomp kapot is en dus met de handpomp aan de slag moet

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Contacteer:
ik heb er gisteravond 2 vervangen, heb wel hele aparte bandjes er onderliggen op het moment,
maar ik heb ze een voor een in de auto gegooid en ben naar het tankstation gereden, 5.5bar er op plokplok in de velg, en naar de normale spanning, opleggen is nog nooit zo simpel geweest,
het afhalen van de oude trackmaster achterband was een ander verhaal, daar hadden we het gewicht van kikker even bij nodig, want ik kreeg m niet van het randje van de velg geduwd.
maar ik heb ze een voor een in de auto gegooid en ben naar het tankstation gereden, 5.5bar er op plokplok in de velg, en naar de normale spanning, opleggen is nog nooit zo simpel geweest,
het afhalen van de oude trackmaster achterband was een ander verhaal, daar hadden we het gewicht van kikker even bij nodig, want ik kreeg m niet van het randje van de velg geduwd.
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
Het was niet de makkelijkste bandenwissel ooit, die Metz Tourance was zo hard en stijfCrazyWezel schreef:kwestie van techniek :pikrijbig schreef:want als ik zag hoe hij moest zweten

Doe mij maar een Trackmaster of een voorbandje die ik die dag ervoor in 10 min had gewisseld.
Soms zit het mee, maar met toeschouwers erbij zit het vaak tegen