Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
hallo zappa.suzuki , km stand zal wel zeker niet kloppen daar er maar 25000km opstaan , zal ergens wel paar km meer zijn als er nog geen 1 voor die 25000moet staan , anders ziet hij er nog redelijk gezond uit , hij staat wel op monobike velgen en banden , nieuwe remschijf vooraan en een goed toegetakelde achteraan met rode remplaatjes achter ?? waarschijnlijk van het hardere typpe , voor die tuimelaars en nokkenas zal ik na men weekje verlof kijken , volgens de dealer bij ons zouden de tuimelaars ergens 75€/stuk kosten , nokkenas geeft hij geen prijs gegeven , ergens 200€ schat ik , we zien wel , vrg Francoiszappa.suzuki schreef:Hey Francios,
Alle BIG vragen kan je gewoon bij de BIG club vragen![]()
welke km stand heb?
Een duidelijk getik in de kop kan een versleten tuimelaar\nokkenas zijn..
Dus idd ff kijken...
plastic kan op de tank blijfen zitten, die delen los maken van de snavel [4 x inbus] en de bout recht voor onder de tank los, zadel los en tank met plastic eraf..
Je hebt PB terugswa65 schreef:Je hebt een pb-tje , grtz Francoiszappa.suzuki schreef:Heb een sport nokkenas en tuimelaars liggen voor e160.- ex verzenden..
hebben 50km gedraaid... dus gewoon nieuw
???? watblieft???CrazyWezel schreef:die rode remblokjes heb ik ook, dat zijn inderdaad gesinterde.. en die zijn ook inderdaad harder dan normale, maar ik merk wel dat mijn toch al versleten remschijf nu nog sneller in slijten die remblokken gaan met fanatiek zand/modder gebruik ook maar een maand mee..
ongesinterde in de modder minder dan 2 volledige ritten :/
hey zappa , je hebt PB berichtje terug , als je het goed vind kunnen we het zo oplossen , grtz swazappa.suzuki schreef:Hey Swa,
Je hebt PB terug en de spullen liggen klaar![]()
Heb je straks een licht opgevoerde BIG