een vriend van mij heeft een vor SM 530 4-takt bj:2003 ongeveer 6 maand geleden gekocht heeft deze dan onlangs laten ombouwen naar enduro
ik heb er zelf al een paar keer met gereden en mijn bevindingen ervan zijn de volgende
qua uitzicht pracht van een machien de kick naar voor is in het begin een beetje wennen maar valt na een tijdje goed te doen er zit natuurlijk ook wel een electrische starter op maar in sommige gevallen moet je kunnen kicken
zeer sterke motor al getest onder extreme omstandigheden overhit niet of nauwelijks na langs zwaar werken op trage stukken power genoeg geen probleem
persoonlijk vindt ik dat de moto nogal stijf rijdt tov mijn yamaha wr 250 van 2001
heb ook al verschillende keren gezien dat de motor olie verbruikt smorgens vullen een dagje rijden en savonds tegen het minimum aan
de pikkel die erop staat is een zeer slecht systeem deze schiet van zich zelf terug naar binnen als je het niet gewoon bent ligt de moto binnen de kortste keren op de grond bovendien was deze na de eerste valpartij al onmidelijk af gebroken
ook voor stukken zijn de wacht tijden verschrikkelijk lang de remhendel is al voor de 2 de maal afgebroken en het duurt iedere keer bijna een maand enkel voor een hendeltje de handbescherming is reeds 3 maand geleden besteld en nog niet binnengekomen doordat het stuur niet overal evendik is kan je niet zomaar de eerste de beste handbescherming kopen
indien er nog iets is dat je wilt weten vraag maar
foto's over de de VOR in kwestie kan je hier zien
http://users.pandora.be/motocross/