IK ben nieuw hier op dit forum en m'n eerste bericht is meteen een nare..
Heel verdrietige ochtend vandaag...
Ondanks de sloten, hij stond ermee vast aan onze andere DRZ, is ie weggehaald vannacht.
Type: Suzuki DR-Z400S
Kenteken: MR-DG-36
Kleur: Blauw
Framenummer: JS1BC111200109757
Bouwjaar: 21 aug 2006
Kmstand: ± 3500 km
Bijzonderheden:
Acropovic Offroad uitlaatsysteem
Geen richtingaanwijzers en spiegels
Crosskontje met klein led achterlicht en gebogen schuine kentekenplaat
Motor is in nieuwstaat
Hopelijk gebeurd er nog een een wondertje en komt ie nog terug, maar het lijkt erg op een diefstal op bestelling.
Ik heb dit bericht ook op ARM, GSClub en het DRZ forum gezet, niet geschoten is altijd mis immers.
Groetjes Jilles
Onze suuzie is gestolen...
Moderator: ghulst
- KTM-Schuimpie
GVD mooi klote... het gebeurd weer erg vaak de laatste tijd, ook met racers..
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
Idd., super klote. Ze moeten er met hun poten vanaf blijven.
Hopelijk zie je er nog wat van terug.
Misschien nog nuttig om te melden hoe 'ie precies vast stond (type sloten etc.). Blijkbaar was het 'niet voldoende'...
Hopelijk zie je er nog wat van terug.
Misschien nog nuttig om te melden hoe 'ie precies vast stond (type sloten etc.). Blijkbaar was het 'niet voldoende'...
Nieuwe ontwikkelingen:
Een kennis van me die op 1 km van mijn huis woont, heeft bij hem in de straat om 04.56 uur een neger zien lopen/rennen met de motor aan de hand.
De neger was in een kennelijke staat van dronkenschap en werd vergezeld door een blanke man met kort donker haar, maar ik heb nog veel meer details omtrent hun signalement.
Heel toevallig was die kennis net op weg om z'n vrouw naar het ziekenhuis te brengen omdat ze op punt stond om te bevallen.
Anders had hij die neger gestopt, detail is namelijk dat deze kennis een politieman is bij een speciale boevenvang eenheid of zoiets. Het zaakje zag er, hoewel hij toen nog niet heel zeker wist dat het mijn motor was, verdacht en op z'n minst erg raar uit.
Kortom dit verhaal gaat naar de politie, hopelijk kunnen ze er wat mee.
Het lijkt me dat de motor nog ergens in bussum staat af te koelen.
Een kennis van me die op 1 km van mijn huis woont, heeft bij hem in de straat om 04.56 uur een neger zien lopen/rennen met de motor aan de hand.
De neger was in een kennelijke staat van dronkenschap en werd vergezeld door een blanke man met kort donker haar, maar ik heb nog veel meer details omtrent hun signalement.
Heel toevallig was die kennis net op weg om z'n vrouw naar het ziekenhuis te brengen omdat ze op punt stond om te bevallen.
Anders had hij die neger gestopt, detail is namelijk dat deze kennis een politieman is bij een speciale boevenvang eenheid of zoiets. Het zaakje zag er, hoewel hij toen nog niet heel zeker wist dat het mijn motor was, verdacht en op z'n minst erg raar uit.
Kortom dit verhaal gaat naar de politie, hopelijk kunnen ze er wat mee.
Het lijkt me dat de motor nog ergens in bussum staat af te koelen.
-
En dan belt die kennis van je niet eens even naar zijn collega's? Een paar dronken gasten met een motor rond een uur of 5 's ochtends lijkt me een inkoppertje. Mooie kennis!
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
idd, het word nu wel eens stilletje aan tijd dat er wat van die dieven bij de kraag gevat worden. Je blijft maar links en rechts horen over gestolen motors hier en daar. Maar positief nieuws zoals: ze hebben de daders gevat hoor je gewoon NIETspeedphreax schreef:En dan belt die kennis van je niet eens even naar zijn collega's? Een paar dronken gasten met een motor rond een uur of 5 's ochtends lijkt me een inkoppertje. Mooie kennis!
waar ligt het dan aan?
Ga eens op een vrijdag of zaterdagmiddag/avond onder het viaduct van de A2 aan de Viaanse kant kijken (bij de Lek).Senseo schreef:Nieuwe ontwikkelingen:
Laatst stond ik daar te kijken bij twee gekleurde heren met Afrokapsel die 2 redelijk nieuwe Honda CRF's 450 aan het rijden waren, zonder cross outfit, maar wel met een cross bus. Het waren bijna nieuwe CRF's enduro's, maar ze reden daar beiden zonder kenteken.
Ze waren ook beiden nog stil, terwijl echte Johnnies er meteen een herriepijp ondergooien. Ik vond het iig heel erg verdacht!
-
Als je wat verdachts ziet dan kun je gewoon de politie bellen hoor. Gewoon schijt aan hebben dat ze mogelijk denken dat je racist bent. Als het er uit ziet alsof het niet klopt dan klopt het waarschijnlijk ook niet. Gewoon vertouwen op je intuitie.
Ik doe dat soort dingen altijd gewoon. Zo liep hier ook eens een noord-afrikaan rond bij allerlei mensen in de achtertuinen te kijken. De politie vond het maar raar dat ik hem verdacht vond maar hij bleek uiteindelijk wel inbrekers gereedschap bij zich te hebben.
Ik doe dat soort dingen altijd gewoon. Zo liep hier ook eens een noord-afrikaan rond bij allerlei mensen in de achtertuinen te kijken. De politie vond het maar raar dat ik hem verdacht vond maar hij bleek uiteindelijk wel inbrekers gereedschap bij zich te hebben.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
En als hij geld bij had gehad dan was de aanklacht dattie aan het sparen was voor inbrekersgereedschap...
Je moet niet doen, je moet niet laten!
Dat was James Stewart die stiekem aan het trainen was met Honda's, Yamaha mocht dat niet zien.Ga eens op een vrijdag of zaterdagmiddag/avond onder het viaduct van de A2 aan de Viaanse kant kijken (bij de Lek).
Laatst stond ik daar te kijken bij twee gekleurde heren met Afrokapsel die 2 redelijk nieuwe Honda CRF's 450 aan het rijden waren, zonder cross outfit, maar wel met een cross bus. Het waren bijna nieuwe CRF's enduro's, maar ze reden daar beiden zonder kenteken.
Ze waren ook beiden nog stil, terwijl echte Johnnies er meteen een herriepijp ondergooien. Ik vond het iig heel erg verdacht!
Ze lopen dus wel harder als de politie waarschijnlijk..Rolando schreef:"Hardlopende neger", moet niet gekker worden.
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
We hebben dus nog precies zo'n zelfde DRZ als de DRZ die gestolen is, twee druppels water.
Nou kwam ik enigsinds verk*ankert van het politiebur vandaan, want ik denk ik kreeg toch wel erg weinig vertrouwen dat het iets zou uithalen.
Ben ik vervolgens op die DRZ rondjes in de buurt gaan maken, kwam zelfs een politieauto tegen, stond achter me toen ik voor een stoplicht stond.
Zou je toch denken dat me wat gevraagd zou worden he, niet dus.
Om de proef op de som te nemen ben ik er ook nog even rond een uurtje of 3 snachts mee gaan rijden, ook in het uitgaansgebied hier, noppes nada.
En dan nog wat, werd ik een week of 2 geleden aangehouden door een BOA, ook op de DRZ omdat ik op een bouwterrein aan het crossen was, had m'n papieren niet bij me, geen enkele legitimatie had ik op zak. Moest ik 3 dagen later, na het weekend, die papieren laten zien op het buro.
Stel nou dat ik op een gestolen brommer had gereden. Voor zover ik weet is m'n identiteit niet gecheckt via portfoon ofzo.
Kortom, ik ben vol vertrouwen dat de DRZ nog gevonden word.
Nou kwam ik enigsinds verk*ankert van het politiebur vandaan, want ik denk ik kreeg toch wel erg weinig vertrouwen dat het iets zou uithalen.
Ben ik vervolgens op die DRZ rondjes in de buurt gaan maken, kwam zelfs een politieauto tegen, stond achter me toen ik voor een stoplicht stond.
Zou je toch denken dat me wat gevraagd zou worden he, niet dus.
Om de proef op de som te nemen ben ik er ook nog even rond een uurtje of 3 snachts mee gaan rijden, ook in het uitgaansgebied hier, noppes nada.
En dan nog wat, werd ik een week of 2 geleden aangehouden door een BOA, ook op de DRZ omdat ik op een bouwterrein aan het crossen was, had m'n papieren niet bij me, geen enkele legitimatie had ik op zak. Moest ik 3 dagen later, na het weekend, die papieren laten zien op het buro.
Stel nou dat ik op een gestolen brommer had gereden. Voor zover ik weet is m'n identiteit niet gecheckt via portfoon ofzo.
Kortom, ik ben vol vertrouwen dat de DRZ nog gevonden word.
-
- Contacteer:
dat is inderdaad lekker hoopvol ja.. sterkte met t verlies
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !