Ik word gek
Gisteravond en vanavond gesleuteld om de oude nokkenas en tuimelaars er weer in te zetten..
Net 2 km proefgereden, rijd goed, trekt als van ouds en herrie is weg..
Loopt wel licht onregematig stationaire..
Ik blij, denk morgen de laatste schroefen en bouten en v-band wisselen en klaar......
Leg ik m'n hand op het blok.. is ie heet! na 2km!
Snap er niks meer van... krijg ook ligt het sagerijn..
Trek ik vast de tank er af hoor ik fffft... kan dus gewoon zijn dat de tank vacium zoog.. en zie een inlaat rubber niet echt mooi op de op de carb zitten aan de luchtfilter kant.. ga dat nu maar in orde maken..
morgen tot 20 uur werken, langs Ro, dan naar huis.. weer ff rijden en kijken of ie weer zo snel heet word.. kijken of de tank weer vacium trok..
Is dat het niet dan zijn het de kleppen MAAR DIE STAAN GOED!!
En anders staat de timing niet goed...
Viel me op dat het streepje op de rotor voor de dop moer in het carter niet op OT stond terwijl de nokken as dat wel stond..
Dus of dit streepje op de kop van de rotor komt niet overeen met de streep die op de zijkant van de rotor staat die gelijk moet liggen met het puntje op het blok als je de nokkenketting monteerd, en dacht dat dat wel zo was...
Of de timing klopt niet..... en de ketting is vandaag niet verschoven dus zou ik die zondag verkeerd hebben gemonteerd en dat kan ik me niet voorstellen...
Word dus een beetje gek!!