Arm valt mee, lelijk valt nog meer meemmrizio schreef:Hoezo? Ben je arm of lelijk?Sjokske schreef:Wie mooi wil zijn moet pijn in z'n portemonnee lijden (ik spreek uit ervaring ).
Ik heb gewoon een Italiaanse vriendin
Moderator: ghulst
Arm valt mee, lelijk valt nog meer meemmrizio schreef:Hoezo? Ben je arm of lelijk?Sjokske schreef:Wie mooi wil zijn moet pijn in z'n portemonnee lijden (ik spreek uit ervaring ).
dagwaarde is te danken aan de naam die ze opgebouwt hebben met de types van voor 2004 .....speedphreax schreef:Laat ze potdomme in ieder geval eens een keer met die injectie op de proppen komen. Ik ben wel gecharmeerd van de Husa... Maar die dagwaarde he?Houten Klaas schreef:Zou KTM deze techniek in de 2010 modellen stoppen?
2011 pas? Dan stap ik overHouten Klaas schreef:Gaat waarschijnlijk op 2011 komen.
Ik denk dat de betrouwbaarheid alleen maar toeneemt. Een mooi begin is al een dubbele 'bovenliggende' nokkenas met stelplaatjes!JoeBaR schreef: dagwaarde is te danken aan de naam die ze opgebouwt hebben met de types van voor 2004 .....
Volgens de geruchtenmachine komt Yamaha in 2010 ook met een vergelijkbare opstelling qua cilinderhuskie schreef:Toine,
heb je hem gisteren zien staan, ja zeker even een piccie genomen gisteren bij de 5 uurs cross.
Eigenlijk helemaal de andere kant op. Cylinder wijst naar achter bij de 2010 Yam. Met de inlaat aan de voorkant en uitlaat aan de achterkant. Filter en tank wel dezelfde opzet als de Husaberg. Probleem is wel om de hitte van de uitlaat weg te krijgen bij de demper en tank.Sjokske schreef:Volgens de geruchtenmachine komt Yamaha in 2010 ook met een vergelijkbare opstelling qua cilinderhuskie schreef:Toine,
heb je hem gisteren zien staan, ja zeker even een piccie genomen gisteren bij de 5 uurs cross.
Megafoon, maar dan wel met zo'n los stukje pijp aan de voorkant bovenop de bocht gelast met een verbindingspijpje. Dat heet in de techniek een 'Helmholtz resonator'.mech schreef:Je hebt uitlaat lengte nodig om vermogen onderin te krijgen, hoe korter de uitlaat hoemeer topvermogen. Daarom zie je die motogp dingen ook allemaal met een korte megafoon rijden. Voor een crosser/enduro moet je tegendruk opbouwen om vermogen onderin te krijgen.
Okee, zal binnenkort weer verder gaan met Husa 2009-nieuws, sinds vorige week eentje binnen de gelederen van ons clupke gearriveerdJW schreef:zegguh gaan jullie es ff lekker een YAHAMA '10 topic starten....