De Neus moet idd maar eens mee met 1 van m'n ritjes..
Volgens mij ontloop ie ze gewoon en heeft ie die hele verbouwing verzonnen...
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ik zit met smart te wachten op de datum van jouw asfaltBBQ2009dijkenrit waarin je met Shiny mij(nGS) eruit gaat sprinten.zappa.suzuki schreef:De Neus moet idd maar eens mee met 1 van m'n ritjes.....
Klopt helemaal. Ik heb zelfs spgoesdakar overgehaald ook zo`n smoes te starten zodat ik vloeiend over kan stappen op de volgende verbouwingzappa.suzuki schreef::
Volgens mij ontloop ie ze gewoon en heeft ie die hele verbouwing verzonnen...
Er staat idd nog niks op de kalender in dat weekend maar ik heb de laatste 1,5 jaar een paar keer vlak voor een happening af moeten zeggen vanwege "de smoes" en daar baal ik van dus ik meld me ver vooruit nergens meer voor aan en zie vlak voor de datum of ik kan.zappa.suzuki schreef:wekend heb je kennelijk al vrij.. dus kan je gewoon mee toch?
zappa.suzuki schreef:Hey,
De rit is 23/24 Mei..
Zaterdag 23e verzamelen bij Gerke, zondag 24e rijden.
We mogen in Gerke's tuin pitten, er is ruimte voor 8/9 tenten dus mischien kunnen/moeten er een paar een tent delen..
Gerke en Ronny zorgen voor het eten en drinken, de kosten hiervoor zullen nog bekent gemaakt worden en zullen contant en gepast voor aanvang van de rit aan mij voldaan worden..
Niet betalen is niet rijden...
[ weekend blijfers betalen meer dan de zondag rijders]
Laat ff weten of je zaterdag al komt of zondagmorgen en de grote verhalen misloopt![]()
Ook of je zondagnacht nog blijft pitten..
Vul de lijst maar in..
Zappa
Zaterdagavond; ja
Zondagnacht; ja
Kosten zullen een paar tientjes zijn + benz.. avondje stappen is duurderCrazyWezel schreef:ik zou graag mee gaan.. maar t feest gaat deze maand nog ff niet door
Hey Zappa,zappa.suzuki schreef:'tuurlijk Josja.. nog wel ff oefenen na je winter stop![]()
![]()
Vul de lijst maar aan..
Iedereen die zich al eerder heeft opgeven kan mee maar moet nog wel ff bevestigen door te laten weten welke dag[en] en nacht[en]...
Hey Zappa,zappa.suzuki schreef:'tuurlijk Josja.. nog wel ff oefenen na je winter stop![]()
![]()
Vul de lijst maar aan..
Iedereen die zich al eerder heeft opgeven kan mee maar moet nog wel ff bevestigen door te laten weten welke dag[en] en nacht[en]...