Je hebt altijd mensen die roomser zijn dan de Pausbart schreef:yep trx,
je klinkt inderdaad als een oude zaag. Wederzijds respekt kan veel doen zoals je zelf zegt.

Moderator: ghulst
Je hebt altijd mensen die roomser zijn dan de Pausbart schreef:yep trx,
je klinkt inderdaad als een oude zaag. Wederzijds respekt kan veel doen zoals je zelf zegt.
Ik ben zeker geen heilig boontje.adje schreef:Je hebt altijd mensen die roomser zijn dan de Pausbart schreef:yep trx,
Ga regelmatig met de SM in Kallo rijden. Mijne maat rijdt er een terrein op, zag er uit als een bouwwerf en opgespoten industriegrond. Wij er een half uurtje baggeren, rijden er af, en ik zie een bordje staan van 20x30cm met de melding dat dit een natuurgebied bleek te zijnsjikkentip schreef:DIT IS GENE ZEVER DEZE ZIJN ECHT GEPAKT:
Artikel uit Vlaamse krant:
...Rechter Bart Meganck kwam tot het besluit dat de motorrijders zich schuldig maakten aan wildcrossen in natuurgebied, tussen het Deurganckdok en het Doeldok midden de industrie en de chemie op de linker Scheldeoever.
Met jouw avatar kom je overigens best al aardig in de buurt van bovenstaande beschrijvingSurfroy01 schreef: Ik denk dat het een stuk psychologie is, als we in een bloemtjesjurk met roze openvizier helm op een senseo pruttlend apparaat rond zouden rijden er minder problemen zouden zijn, maarja..........
Ik heb eigenlijk nooit ergens last van. Kom eigenlijk alleen maar vriendelijke mensen tegen in de bossen. Gelukkig maar, anders vond ik er denk ik niet veel aan. O ja, lokaal dialect is misschien wel meegenomen. Jammer voor de trekvogels.gassen schreef:Rugzak om, dat scheelt al enorm is mijn beleving.
Heeft Ben groot gelijk in.huskie schreef:Alleen rijden heeft de toekomst![]()
Ben van Erp werd een keertje link toen ik vertelde dat ik wel eens alleen reed. Ben je niet goed bij je hoofd, zei die.