Ik heb al ingeschreven N1 - 375
Nu alleen nog een beetje zon zodat het stoft dan komt het goed

Moderator: ghulst
Dit doe je terplaatse.Surfroy01 schreef:Hoe schrijf je in voor de offroad versie van Holten? de online inschrijving gaat volgens mij enkel over de enduro?
Dat redt je inderdaad wel, maat van mij rijdt in belgie op een xr 400 120 km op een tank (hij is wel niet de snelste maar toch).JarnoD schreef:Ja idd dat haal ik wel! Alleen heb ik nog nooit 70 km onverhard aan een stuk door gereden alleen met heel veel stukken asfalt erbij.johnny07 schreef:Jarno, rijdt jij op een XR400?
zo ja, dan rijdt je toch wel 100 km op een tank of niet?
Johnny
Nu je het zegt dat moet wel lukken zonder te tanken.
groetjes
tanken moet op een milieumat, niet tanken dus niet.JarnoD schreef:ik denk dat alles geregeld is voor de rit alleen heb ik zo mijn twijfels over het milieu matje...
aangezien ik niet hoef te tanken, moet ik er dan wel of geen een hebben??
Als je dan in Nederland op die maisplakken de helft van het aantal km kan rijden dan zal je een rondje net redden op 1 tank.johnny07 schreef:
Dat redt je inderdaad wel, maat van mij rijdt in belgie op een xr 400 120 km op een tank (hij is wel niet de snelste maar toch).
Afgelopen jaar ook al een startbewijs gehad maar in totaal maar 3 enduro's kunnen rijden omdat ik geen tijd heb. Groter probleem is ook geen tijd om te trainen. Vorig jaar Holten op het tandvlees uitgereden, zal dit jaar wel niet beter worden maar voor een uitslag moet je eerst finishen en dat deed meer dan de helft afgelopen jaar niet in Holten.adje schreef:Hé Mech , heb je een startbewijs dit jaar ?
Je hebt daar toch geen tijd voor om al die wedstrijden te rijden ?