Vanmiddag me Big ff omgelegd in de sneeuw (notabene bij thuiskomst voor de garage, arghhh

Tevens ff voorstellen (dag Leo

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Hoi Biggy,Biggy schreef:..Tevens ff voorstellen (dag Leo)...
Zoiets is dan idd ook wel weer mooi! (maar voor mij is de functie mn warme handen in deze tijd vh jaar.) Zoveel bomen staan hier ook niet ih NoordenLeo schreef:De reden dat ik endurohandkappen adviseer is dat deze weer aansluiten op je stuureinde zodat bij een val of botsing met boom je handles / handen beter beschermd zijn als bij en standaard handkap.
voorbeeld:LEO
Biggy schreef:..Zoveel bomen staan hier ook niet ih Noorden
Check.Biggy schreef:Wmb vervang ik em het liefst 1op1 voor wat erop zat, klaar! (snappie)
-> niet grappig..Leo schreef:CrazyWezel schreef:voorbeeld = dood?![]()
Weet je zeker dat die staalsplinters uit je oog zijn gehaald ?
![]()
LEO
Kan inmiddels ook een nieuw Ufo-setje kopen, 25,-. Polisport ook nieuw 35,-. Denk ook wel ff over de jouwe na...Shifty-PK schreef:Zoals frans al zei, ik heb deze kappen nog liggen:
Zit wel al een spoiler opgeschroefd en een ijzer beugeltje. Maar zijn niet zo sterk als die acerbis. De standaard kappen van de dr big zijn niet gemaakt om klappen op te vangen, alleen wind. Die van acerbis zijn de bomb. In dakar rijden ze ook gewoon met de kunstof varianten zonder allu beugel erin.
in dit topic schrok men van de verzendkosten vanuit de UKBiggy schreef:....Is mij ook nalezend op die site wel wat onduidelijk hoe het dan zit met VAT en verz.kosten. Iemand enig idee??
Sowww zeg, dan toch maar gewoon uit de eurolanden halen denk ik........Leo schreef:in dit topic schrok men van de verzendkosten vanuit de UKBiggy schreef:....Is mij ook nalezend op die site wel wat onduidelijk hoe het dan zit met VAT en verz.kosten. Iemand enig idee??
Dus vantevoren aub even goed informeren Biggy.
LEO