speedphreax schreef:
Ze hadden zo'n mooi systeem van nummertjes en armbandjes. Ik vroeg nog of ze dat ook gingen controleren als we weg reden met de auto en toen zei die kerel van wel. Ik heb hem nog een complimentje gegeven omdat ik vind dat het hoog tijd is dat ze dit soort dingen gaan doen.
Kans gemist voor de organisatie!
Idd mooi systeem, maar dan moet er
wel gecontroleerd worden bij de uitgang.
Ik heb alleen controle gehad op bandje en sticker op de motor bij 't begin van 't 1e rondje. Daarna (2e rondje en wegrijden van het terrein) niet meer. Da's jammer want anders heb je een heel goed systeem om diefstal toch iig een stuk moeilijker te maken.
Wel weer een lekker ritje gereden!
2 rondjes gereden (rondje bleek een km of 42 i.p.v. de 35 km volgens 't programma), mooie route weer.
Alle mazzel van de wereld met 't weer ook trouwens, de regen begon pas te vallen nadat we weer vertrokken waren.
Heb samen met m'n broer gereden, die helaas wat pech met z'n XR had....
Op ongeveer 30km in de eerste ronde gaf 'ie de geest en was met geen mogelijkheid meer aan de gang te krijgen. Waarschijnlijk kapotte bougie...
Nog effe gekeken of 't ging lukken 'm te trekken of duwen maar we hadden niks bij (geen kabel of zo) dus dat ging echt niet lukken. Hij zou toen effe naar de weg lopen om te kijken of 'ie ergens een lift terug naar de paddock kon regelen. Afgesproken dat ik 't 2e rondje zou rijden en dan zou kijken of 'ie d'r nog stond.
Stond er nog dus.... effe een bakkie koffie gedaan, toen 2e rondje afgemaakt, m'n spul opgeladen, omgekleed en ben de motor van Richard (en hem zelf) op gaan laden. Die jongen stond toen al bijna 2 uur te wachten daar dus ik heb maar niet meer op de terugkeer van Rico, Schuimpie en Bosje gewacht. Gelukkig stond 'ie wel bij iemand met de auto die koffie en koekies bij had dus hij heeft zich iig niet staan vervelen.
Wederom: Genoten vandaag!
Tot over 2 weken in Varsseveld! :W
Foto's staan weer lekker rap online op
www.circuitfotografie.nl