Het duurt nog even, maar heb al weer gezien dat ik GVD met mijn band moet optreden. Valt allemaal weer samen.
Dit is het tweede jaar achtereen dat ik het moet missen.
26 oktober Handel
Moderator: ghulst
ik moet met 2 banden optreden. In Handel om precies te zijn.Rolando schreef:Het duurt nog even, maar heb al weer gezien dat ik GVD met mijn band moet optreden.
Roland was een ridder van duitsen bloed en hij stond erom bekend dat hij op meerdere bruiloften kon dansen...
Handel rools!
Handel rools!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Nobel gesproken!!
Zal wel moeten om aan mijn tax te komen!!
Er staat nog 10 dagen USA op de planning voor mijn werk. Was eerst deze week gepland, maar is uitgesteld. Hoop niet dat dan alles samen gaat vallen.
Er staat nog 10 dagen USA op de planning voor mijn werk. Was eerst deze week gepland, maar is uitgesteld. Hoop niet dat dan alles samen gaat vallen.
-
ik doe ook mee
Als schoonmoeders komt oppassen ben ik hier ook bij
Je moet niet doen, je moet niet laten!
kijk ze maar eens lief aan dan!Hoelio schreef:Als schoonmoeders komt oppassen ben ik hier ook bij
- KTM-Schuimpie
Wij zijn er ook bij in Handel.
d.w.z. Rico,Etienne,Bosje en ikkes..
d.w.z. Rico,Etienne,Bosje en ikkes..
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
http://www.peelrijders.nl/index.php?opt ... &Itemid=33kenny schreef:heeft er iemand een web site waar we ons kunnen inschrijven ?
mvg
Kenny
Hier kan je een inschrijfformulier downloaden.
Laatst gewijzigd door adje op di okt 21, 2008 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
Ik zal er ook zijn en mijn maatje Ivo ook als het goed is (die laat het tegenwoordig nogal eens afweten). Daarom neem ik weer een nieuwe introducee mee... Toch een beetje proberen nieuwe crossmaatjes te kweken. Hij mag wel lekker in zijn eigen tempo rondjes rijdenSjokske schreef:Kzal er ook gaan wezen
(te herkennen aan het beebieblauwe mormel).
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
- KTM-Schuimpie
Ik neem er ook zo een meespeedphreax schreef:Daarom neem ik weer een nieuwe introducee mee... Toch een beetje proberen nieuwe crossmaatjes te kweken. Hij mag wel lekker in zijn eigen tempo rondjes rijden
Ivo uit de running ?
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
Niet echt maar afgelopen weekend was hij ziek en het weekend daar voor kon hij niet.Sjokske schreef:Ivo uit de running ?
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Zondag 26 oktober 2008 zijn er twee KTM's gestolen uit Handel bij de Peelrijders op het terrein.
KTM 450exc, kenteken MH-LD-19, jaartal 2003
voorzien van stickerset enstyle, zwarte wielen met gouden naven.
van de Ven afgeveerd.
stuurdemper MSC
en een
KTM525 exc, kenteken MH-PZ-07, jaartal 2003
voorzien van zwarte wielen met oranje naven en een stickerset van Quaroly.
van de Ven afgeveerd
stuurdemper MSC
De gouden tip ontvangt €1000,- per motor!!
Met vriendelijke groet,
Bram van der Wouden
06-23627650
van de Ven afgeveerd.
stuurdemper MSC
en een
van de Ven afgeveerd
stuurdemper MSC
Met vriendelijke groet,
Bram van der Wouden
06-23627650
- KTM-Schuimpie
Wij ook weer thuis, uitgeladen, en ff wezen douchen..
Ritje was leuk, organisatie wederom vreselijk TOP!!, overal klaarovers, zat EHBO, die we regelmatig in actie zagen, ik heb der nog nooit zoveel zien liggen i.i.g.
1e ronde vond ik mwah, veel losse grond, kon de grip slecht zoeken ook, crosbaan was leuk, door het bose, in het zware zand was mijn slechtste gedeelte, de knippen verderop gingen me weer redelijk goed af.
2e ronde merk ik dat er meer sporen zijn, dus minder mul in de maisvelden, maar toch waren ze minder mooi dan op Hengelo, die waren vlakker, en beter te rijden dan hier. (Handel)
Kon ook makkelijker mensen passeren nu, al waren de stukjes soms net ff te kort, en als er zo'n 450 of 520EXC voor je zit, is dat erg KUT, als je daarna weer een bos inknal rijden de meeste dan ook flink in de weg.. laat staan die vervelende quad's, sommige weten dat ze een opstakel zijn, gan dan ook aan de kant, maar anderen blijven stug voor je poten rijden.
3e ronde de knippen op de maisvelden worden knap beroerd hier en daar, en ook slecht te rijden, soms rij je al biddend naar het volgende diepe gat toe, zal geholpen hebben, want eraf geflikkers ben ik alleen 2 keer op de "echte" crosbaan, waar me voorwiel in een bocht soms ineens 50cm diep wegzakt..
Toch rij ik redelijk makkelijk op een knap tempo door, mijn conditie zit wel goed, alhoewel me knie en onderrug nog steeds niet soepel is, na de gevelactie 2 weken geleden.
Op de zandbult zie ik Ingrid staan samen met Mattieu, die denk ik geweldige foto's heeft van vandaag, ik stop bij Ingrid, en geef mijn rugzak af, omdat ze daar al een paar uur staan had ik wat drinken en voedsel geladen voor ze.
De laatste paar km's rijden Rico en ik soepel naar de eindstreep, het is al iets donkerder geworden, en we stoppen ermee, bij de auto's beginnen de druppels, we hebben vreselijk gezwijnd met het weer, wederom!, en een stop van 2 weken is zwaar verdiend..
Mannen bedankt weer voor het samenzijn, tot 9 november, Geerte en Bosje i.i.g. tot 8 november.
Adje en uhm Sjorso? leuk jullie gesproeken te hebben!
De Garoeten
Ritje was leuk, organisatie wederom vreselijk TOP!!, overal klaarovers, zat EHBO, die we regelmatig in actie zagen, ik heb der nog nooit zoveel zien liggen i.i.g.
1e ronde vond ik mwah, veel losse grond, kon de grip slecht zoeken ook, crosbaan was leuk, door het bose, in het zware zand was mijn slechtste gedeelte, de knippen verderop gingen me weer redelijk goed af.
2e ronde merk ik dat er meer sporen zijn, dus minder mul in de maisvelden, maar toch waren ze minder mooi dan op Hengelo, die waren vlakker, en beter te rijden dan hier. (Handel)
Kon ook makkelijker mensen passeren nu, al waren de stukjes soms net ff te kort, en als er zo'n 450 of 520EXC voor je zit, is dat erg KUT, als je daarna weer een bos inknal rijden de meeste dan ook flink in de weg.. laat staan die vervelende quad's, sommige weten dat ze een opstakel zijn, gan dan ook aan de kant, maar anderen blijven stug voor je poten rijden.
3e ronde de knippen op de maisvelden worden knap beroerd hier en daar, en ook slecht te rijden, soms rij je al biddend naar het volgende diepe gat toe, zal geholpen hebben, want eraf geflikkers ben ik alleen 2 keer op de "echte" crosbaan, waar me voorwiel in een bocht soms ineens 50cm diep wegzakt..
Toch rij ik redelijk makkelijk op een knap tempo door, mijn conditie zit wel goed, alhoewel me knie en onderrug nog steeds niet soepel is, na de gevelactie 2 weken geleden.
Op de zandbult zie ik Ingrid staan samen met Mattieu, die denk ik geweldige foto's heeft van vandaag, ik stop bij Ingrid, en geef mijn rugzak af, omdat ze daar al een paar uur staan had ik wat drinken en voedsel geladen voor ze.
De laatste paar km's rijden Rico en ik soepel naar de eindstreep, het is al iets donkerder geworden, en we stoppen ermee, bij de auto's beginnen de druppels, we hebben vreselijk gezwijnd met het weer, wederom!, en een stop van 2 weken is zwaar verdiend..
Mannen bedankt weer voor het samenzijn, tot 9 november, Geerte en Bosje i.i.g. tot 8 november.
Adje en uhm Sjorso? leuk jullie gesproeken te hebben!
De Garoeten
- KTM-Schuimpie
GVD!!henk-v schreef:Zondag 26 oktober 2008 zijn er twee KTM's gestolen uit Handel bij de Peelrijders op het terrein.
van de Ven afgeveerd.
stuurdemper MSC
en een
van de Ven afgeveerd
stuurdemper MSC
Met vriendelijke groet,
Bram van der Wouden
06-23627650
Helemaal kut toch weer zoiets......
Dan te bedenken, dat de gehele eerste ronde mijn auto zelfs open stond... pffff.... klote zeg.
Lijkt elk jaar weer prijs te zijn daar in Handel.
Mooi klote voor degene die het overkomt.
Mooi klote voor degene die het overkomt.
- KTM-Schuimpie