Hierbij wil ik effe zeggen dat op me site ( www.Leonvanderlee.nl )
weer al de fotos online staan van de laatste 2 weken.
Vanwegen een crass met me pc was ut even niet mogelijk om alle fotos die ik gemaakt had online te zetten maar vanaf nu kennen jullie weer volop genieten van mijn site.
Gr Leonneke en sorry voor ut ongemak.
FOTOS ONLINE VAN MEIJEL (MON) EN ONK MILL (KNMV)
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
- KTM-Schuimpie
Er is iets mis met de site volgens mij?Leon en Jessica schreef:Hierbij wil ik effe zeggen dat op me site ( www.Leonvanderlee.nl )
weer al de fotos online staan van de laatste 2 weken.
Vanwegen een crass met me pc was ut even niet mogelijk om alle fotos die ik gemaakt had online te zetten maar vanaf nu kennen jullie weer volop genieten van mijn site.
Gr Leonneke en sorry voor ut ongemak.
Trend Micro Internet Security heeft deze webpagina geïdentificeerd als ongewenst.
--------------------------------------------------------------------------------
Adres: http://ilead.itrack.it/clients/ext.aspx ... penpopup=0
Geloofwaardigheid: Gevaarlijk
Serieus geen geintje..... vorige keer dat ik keek, had ik het ook over vervelende pop-ups, maar nu giert mijn virus scanner op tilt.
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
iLead is een advertentie programma dat door sommige providers gebruikt wordt om extra geld te generen. Hierdoor krijg je pop-ups met het openen van de sites.
Bij mijn provider was dat ook, maar ik heb een pop up killer in mijn site gemaakt, zodat jullie die niet krijgen.
Bij mijn provider was dat ook, maar ik heb een pop up killer in mijn site gemaakt, zodat jullie die niet krijgen.