Dit is het tweede jaar achtereen dat ik het moet missen.

Moderator: ghulst
ik moet met 2 banden optreden. In Handel om precies te zijn.Rolando schreef:Het duurt nog even, maar heb al weer gezien dat ik GVD met mijn band moet optreden.
kijk ze maar eens lief aan dan!Hoelio schreef:Als schoonmoeders komt oppassen ben ik hier ook bij
http://www.peelrijders.nl/index.php?opt ... &Itemid=33kenny schreef:heeft er iemand een web site waar we ons kunnen inschrijven ?
mvg
Kenny
Ik zal er ook zijn en mijn maatje Ivo ook als het goed is (die laat het tegenwoordig nogal eens afweten). Daarom neem ik weer een nieuwe introducee mee... Toch een beetje proberen nieuwe crossmaatjes te kweken. Hij mag wel lekker in zijn eigen tempo rondjes rijdenSjokske schreef:Kzal er ook gaan wezen
(te herkennen aan het beebieblauwe mormel).
Ik neem er ook zo een meespeedphreax schreef:Daarom neem ik weer een nieuwe introducee mee... Toch een beetje proberen nieuwe crossmaatjes te kweken. Hij mag wel lekker in zijn eigen tempo rondjes rijden
Niet echt maar afgelopen weekend was hij ziek en het weekend daar voor kon hij niet.Sjokske schreef:Ivo uit de running ?
GVD!!henk-v schreef:Zondag 26 oktober 2008 zijn er twee KTM's gestolen uit Handel bij de Peelrijders op het terrein.
KTM 450exc, kenteken MH-LD-19, jaartal 2003
voorzien van stickerset enstyle, zwarte wielen met gouden naven.
van de Ven afgeveerd.
stuurdemper MSC
en een
KTM525 exc, kenteken MH-PZ-07, jaartal 2003
voorzien van zwarte wielen met oranje naven en een stickerset van Quaroly.
van de Ven afgeveerd
stuurdemper MSC
De gouden tip ontvangt €1000,- per motor!!
Met vriendelijke groet,
Bram van der Wouden
06-23627650