Hoi off roaders
Ik wil mij even kort bij jullie introduceren omdat ik denk dat ik wellicht wat voor jullie kan betekenen. Ik geef al een jaar of 10 all road en off road trainingen en het meest recente nieuwe product van mij is de off road training te Landgraaf waar ik een zandgroeve van een ruime vierkante km afhuur welke vanaf het maaiveld 60 meter diep is. Een enorm gat dus. Foto's en verslagen van mijn trainingen vind je op mijn site http://motorrijschoolhendriks.blogspot.com
Op mijn training wordt niet alleen les gegeven door mijzelf (ik bezit alle WRM certificaten) maar ook door Arjan Brouwer, Frans Verhoeven, Bryan Zuidinga en Marije van Ettekoven en in de toekomst komen daar Alex van den Broek en Marcel van Drunen nog bij. De boven genoemde toppers, want zo mag je ze wel noemen zijn niet alleen erg enthousiaste instructeurs, kunnen ook hun ervaringen goed overbrengen op de deelnemers.
Ik hoor graag van jullie of er interesse bestaat.
Met vriendelijke groeten
Hans Hendriks
motorrijschoolhendriks
Moderator: ghulst
-
Dit is even een rare vraag, maar stel dat ik een zandafgraving kan regelen zonder kosten..
Zeg ter hoogte van Landgraaf maar bij onze zuiderburen..
En ik zou daar met een redelijk ervaren groep komen die graag wil leren met 200kg brommers nog beter te leren rijden?
Ben je dan ook bereid je diensten te verhuren?
En zo ja, wat zouden dan grof geschat je kosten zijn?
Niet per deelnemer maar voor een groep?
Dit is een vrijblijfende vraag, zou zelf ook even moeten kijken hoeveel mensen ik van de club mee krijg.. maar zandafgraving[en] zijn geen probleem
Zeg ter hoogte van Landgraaf maar bij onze zuiderburen..
En ik zou daar met een redelijk ervaren groep komen die graag wil leren met 200kg brommers nog beter te leren rijden?
Ben je dan ook bereid je diensten te verhuren?
En zo ja, wat zouden dan grof geschat je kosten zijn?
Niet per deelnemer maar voor een groep?
Dit is een vrijblijfende vraag, zou zelf ook even moeten kijken hoeveel mensen ik van de club mee krijg.. maar zandafgraving[en] zijn geen probleem
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Contacteer:
[en dan doe je cw wel liev een pb sturen he]
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
zappa ik kwam dat tegen op enduro.nl en heb het hier geplaatst neem even zelf contact met hem op anders zul je geen antwoordt krijgen
-
Had al zo'n vermoeden aangezien het niet bij het bedrijfen topic zat..
Maar dacht toch even checken
Zal eerst maar eens zelf bedenken of ik er zin aan heb om zoiets te orga-en
Maar dacht toch even checken
Zal eerst maar eens zelf bedenken of ik er zin aan heb om zoiets te orga-en
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997