Details volgen nog..
Zijn er hier bikkels???
De rit is tot 300km lang en we zien wel hoe ver we komen

Dankzij CW is het een weekend geworden

We kunnen vooraf overnachten en onze spullen laten liggen tot na de rit..
nog meer goed nieuws dan, want ik heb het op een akkoordje kunnen gooien, voor 9 euro p.man kunnen we overnachten(incl ontbijt, wordt door hun geregeld )
-> zal zorgen dat we een potje rond laten gaan, als het bevalt, zodat we het daar kunnen blijven organiseren, want voor dit geld valt er niet veel anders te regelen denk ik, zelfs camokat kan zich misschien over het financiele twijfeltje heenzetten nu..
heb wel plechtig moeten beloven dat we niets slopen, en geen geluidsoverlast bezorgen aan de buurt.. daar ben ik verantwoordelijk voor, dus ik stel het op prijs als dit ook een beetje in acht wordt genomen bier is ook in de aanbieding kreeg ik van een zeer betrouwbare bron te horen, dus drinken is ook omlaag gegaan -> voor 6,- moet het wel te regelen zijn.
dus de prijslijst:
Overnachting: €9,- (incl ontbijt)
Drinken (bier/fris) €6,-
-> het eten op de zaterdag avond en evt na de rit op zondag middag is op eigen kosten.
de aanmeldingen tot nu toe:
#1 Zappa -zou wel willen blijven slapen-
#2 CW -zou wel willen blijven slapen-
#3 Frans -zou wel willen blijven slapen-
#4 Edwin - zou wel willen blijven slapen-
#5 Ronny -zou wel willen blijven slapen-
#..
vult u zelf aan.
de gene die zich tot nu toe hebben aangemeld krijgen vanavond een pb-tje, dan kan ik de boel alvast gaan inslaan.
-> ronny kan het misschien beter even contant betalen het weekend zelf, aangezien dat een internationale betaling zou worden anders.