BMW enduro

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

speedphreax

Ik zou er maar niet vanuit gaan dat BMW op dit moment altijd de kwaliteit biedt die we van ze gewend zijn. Door Long Way Round, Long way Down en Race to Dakar schijnen ze op dit moment 40% meer te verkopen. Vooral in Amerika zijn er een hoop wannabe avonturiers die ineens een BMW willen.

Het gevolg is dat ze nu zelf aangegeven hebben dat ze niet de normale kwaliteit kunnen leveren. Moest ook wel met al die terugroep acties
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Erik V

Klx300R schreef:
op de 12uren van la chinelle hebben ze enkel te kampen gehad met een radiator die ze stuk gereden hebben,zou me dus erg verbazen moest die onbetrouwbaar uitkomen, bmw gaat zich dan ook niet veroorloven om hem al vroeger uit te brengen...
Daar kan ik inkomen, maar de fabrieksfietsen staan natuurlijk nog wel wat scherper dan het produktie-model.
V4-lover

speedphreax schreef:Ik zou er maar niet vanuit gaan dat BMW op dit moment altijd de kwaliteit biedt die we van ze gewend zijn. Door Long Way Round, Long way Down en Race to Dakar schijnen ze op dit moment 40% meer te verkopen. Vooral in Amerika zijn er een hoop wannabe avonturiers die ineens een BMW willen.

Het gevolg is dat ze nu zelf aangegeven hebben dat ze niet de normale kwaliteit kunnen leveren. Moest ook wel met al die terugroep acties
Grote sleuren zijn't en dermee is't gezegd.
KLX weet dat ook wel ondertussen :lol:
ttz hun baanmoto's toch.
BMW is niet meer wat het ooit geweest was, het is één en al terugroepaktie.
CRFke

Met een BMW valt ook nog wel te rijden kijk maar eens op youtube:Redbull Romaniacs.

Toch Liever een Honda hoor
Offroad RULES !!!
brommer

er zijn er iig 14 mensen in nederland tot nu toe , die het gaan proberen op een bmw.
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
Marc Otten

Tijdens het ONK in Hengelo en de 2 daagse in Enter gaat Tom Hemmelder deelnemen op een BMW van Bert Duursma.
Tom Hemmelder is meervoudig nederlands kampioen enduro.
ktm300mxc
brommer

Bij de peelrijders rit reden er 6 volgens mij.

De voorvering mag wat mij betreft wat zachter, bij de rem knippen wat schudden van het stuur.

Die tankdop kap ben ik natuurlijk verloren, volgens Duursma(die liep daar ook rond) was dat nog niet voorgekomen bij de "enduro" mensen....Ik wijt dit aan mij extreem neit vloeiende en schokkerige rijstijl :oops: :oops:

Ben hele maal happy met mijn mini beamer!
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
pvde

Yep,
Wat zijn de bevindingen van de beemerrijders :?:
Houdoe
Plaats reactie