ik heb jou taak dit weekend een beetje overgenomen.
Al het denkbare wat nodig kon zijn, heb ik meegenomen.

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
èn moeten gebruiken op andere motoren.........spgoesdakar schreef:Hey Zappa,
Heel goedspgoesdakar schreef:Hey Zappa,
Mooi verhaal man, er komen oude herinneringen boven!ronny schreef:J...en ik had de laatste kilometers moeite om mijn koppelingshendel in te nijpen,mijn handje zag er ineens tegenaan en gaf er de brui aan en...
Groetjes
Watte bunkers en kazematten verdorie wat heb ik gemist waar was dat....jongens, mijn complimen voor Harruk en Jos. Ik heb alleen de zondag meegereden maar wat een lekkere technische rit. Wat er uitsprong was de kruip-door-sluip-door bij de kazematten (bunkers). Werkelijk geniaal!
Ja, mooi stukkie hè. Heb ik ooit toevallig ontdekt toen ik lang geleden even aan het pauzeren was bij het uitzetten van een rit en heb dat vanaf toen in de allroadritten opgenomen. Is met een stevige allroad behoorlijk werken daar jaShifty-PK schreef:Dat was dag 2. Een singeltrack van 1km+ lang en 5 meter breed. Lopend in een sinus vorm....na 500 werd ik misselijk van het korte bochten werk en hetzelfde...
Jij rijdt toch op een XL600 ?ronny schreef:Een rekluse daar heb ik nog nooit van gehoord,hoe ziet dat er uit ik denk dat ik een keer bij de honda winkel langs ga.
Hey das minder, heb wel een tank voor je.. zonder kraan en deksel en moet wel een anti-roest behandeling krijgen800S schreef:niks van gemerkt dat korte bochten gedoe..........
@zappa; tank na val rechts te veel naar binnen gebogen en daardoor te veel spanning op bovenste lasnaad >lekkage
ps; was nadat ik op mulle tankbaan al eerder mijn stootbeugels had gebroken (60km/h)
greetz sander
Dejuuke's maar intussen gaat het alweer met men handjeadje schreef:Jij rijdt toch op een XL600 ?ronny schreef:Een rekluse daar heb ik nog nooit van gehoord,hoe ziet dat er uit ik denk dat ik een keer bij de honda winkel langs ga.
Daar maken ze helaas geen Rekluse koppelingen voor