Is toch m'n favoriete rit in het Brabantse...
Voor de zekerheid toch maar een duikbril aangeschaft ivm de vele sloten op de route

Moderator: ghulst
Heb ook een briefje binnen gehad, dus...Gix schreef:Zat ik me net af te vragen of die nog doorging.
Hun website is in ieder geval niet aangepast.
Waar vind je de info?
Groeten.
Volgens mij vonden wijzelf Hengelo vorig jaar ook erg mooi?Bosje schreef:Is dat niet dezelfde dag als hengelo?
edit: ja dus, zonde, zeker omdat jullie zeggen dat dit ook een mooie rit is.
In Hengelo krijg je een ander parcourt dan die van de enduro, een vlakke dus.speedphreax schreef:Toch erg jammer dat ze deze twee toppers tegenover elkaar hebben weten te zetten.
Ik weet nog niet welke ik ga kiezen. Hengelo is meer kapot gereden vanwege de enduro maar op zich kwa omgeving wel een unicum in NL.
hmm ja trouwens... dat is dan weer minder ja...folie schreef:schuwelijk, die files in de bossen...klomp schreef:wel prettig dat er in Hapert ook quads meerijden. die effenen de baan een beetje.
donder ik er niet zo vaak af
Klopt, daarom is het jammer dat ze 2 mooie ritten op 1 dag plannen!KTM-Schuimpie schreef:Volgens mij vonden wijzelf Hengelo vorig jaar ook erg mooi?Bosje schreef:Is dat niet dezelfde dag als hengelo?
edit: ja dus, zonde, zeker omdat jullie zeggen dat dit ook een mooie rit is.
hoe weet jij nou al wat je vrijdag te horen krijgt?Rolando schreef:Alles geregeld voor het weekend te gaan rijden in Eersel, krijg ik vrijdag te horen dat mijn vliegtuig naar Milaan zondag middag vertrekt om 14:00!!! (Duty calls).
Klote dus....... Ik ben er niet.
Let op dat je het vliegtuig niet mist omdat je daags voor een zakenreis van de motor afstapt voordat ie stilstaat. Dat blijft nl nogal lang hangen bij je baas.Rolando schreef:Dank jullie wel voor het medeleven, maar op deze manier kan ik de komende 3 weekenden niet rijden. En dat is echt K*T.
Morgen neem ik maar een middagje vrij om met een kameraad een rondje te gaan maken.
lekker rijden, douchen, eten, pot bier en maandag uitslapen.John H schreef:Ok rolando kunnen we elkaar de hand schudden, mijn vliegtuig naar Moskou gaat om 22.00 uur. Ga wel naar Hengelo maar zal op tijd weer naar huis gaan. Moet het alleen nog thuis verkopen want papa zal de hele week weer weg zijn.
Moet er alleen niet afdonderen want het zit al zo kloten in het vliegtuig