husaberg 450 2009
Moderator: ghulst
Husaberg is eigendom van KTM. Deze houden dit in Nederland nog even tegen.
-
ik heb hem vandaag live gezien op een club victory meeting.
Motor was van DAM racing !!
-
- Contacteer:
en hem was nog rap ook .wheeling_jo schreef:ik heb hem vandaag live gezien op een club victory meeting.
-
Ziet er uit als 0kmhuskie schreef:Toine,
heb je hem gisteren zien staan, ja zeker even een piccie genomen gisteren bij de 5 uurs cross.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
't lijkt eigenlijk wel een originele manier om de versnellingspook aan de goeie kant te krijgen bij een oud Engels blok
Rijdt ie achter- of vooruit?
Rijdt ie achter- of vooruit?
#777 - Mijn fotoboekenplank
Wel eng gezicht trouwens, die ketting vlakbij je alu pookje...
Gaat dat wel goed?
Gaat dat wel goed?
-
Dat is toch gewoon gele merkverf ?
volgens mij is dat beetje bedrog van de foto.Wortel schreef:Wel eng gezicht trouwens, die ketting vlakbij je alu pookje...
Gaat dat wel goed?
ik denk dat het versnellingspookje "dieper" zit dan de ketting
maar weet niet hoe ik dit goed kan verwoorden
tja... Lemmens he...TTT schreef: Ik zal lemmens eens bellen en vragen hoe het kan dat ze in Belgie al wel geleverd zijn.
Mijn is verteld levering in oktober.
Tsja... vandaag even gebeld, hij weet dat ze er al in belgie zijn.klomp schreef:tja... Lemmens he...TTT schreef: Ik zal lemmens eens bellen en vragen hoe het kan dat ze in Belgie al wel geleverd zijn.
Mijn is verteld levering in oktober.
Volgens hem zegt KTM dat de homologatie aanvraag inn nederlands wat langer duurt.
Wat doe je eraan? Er zijn momenteel maar 2 Husaberg dealers.
Bovendien... zo duurt het voorspel lekker lang
smurf.
Ik dacht dat Husaberg gewoon via de KTM dealers leverbaar waren.
Is toch niet zo.Rolando schreef:Ik dacht dat Husaberg gewoon via de KTM dealers leverbaar waren.
In Hapert bijvoorbeeld zit LV- motors die alleen KTM doet en waar je met een Husaberg niet terecht kan. Hij levert ze ook niet.
Surfdude schreef:Dat gele spul op het tandwiel, om gemakkelijk te kunnen zien of de moer verdraaid is. Weet iemand misschien hoe dit heet en waar ik dit kan halen?
Dat is enkel een borging. Na een keer afspuiten is die verf er af.
Dit is een veiligheid bij de productie.
Wellicht spant iemand het tandwiel en moet het nadien op het juiste moment getrokken worden door dezelfde of een ander persoon.
Die moet er dan een stip verf op aanbrengen.
Controle heet dat.
Husky WR 250 #405
Husqvarna Vangenechten
MC Scheldeland
Husqvarna Vangenechten
MC Scheldeland
Zou het nieuwe Husa-principe dan toch wel heel erg goed zijn, Kawasaki begint ook al met dergelijke vormen aan te nemen : http://www.motorcycledaily.com/28august ... esigns.htm
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Bij mijn nieuwe Honda zaten ook van die spotten verf op "belangrijke" plekken. Inderdaad heeft dit met controle te maken.Gix schreef:Surfdude schreef:Dat gele spul op het tandwiel, om gemakkelijk te kunnen zien of de moer verdraaid is. Weet iemand misschien hoe dit heet en waar ik dit kan halen?
Dat is enkel een borging. Na een keer afspuiten is die verf er af.
Dit is een veiligheid bij de productie.
Wellicht spant iemand het tandwiel en moet het nadien op het juiste moment getrokken worden door dezelfde of een ander persoon.
Die moet er dan een stip verf op aanbrengen.
Controle heet dat.
link werkt hier nietSjokske schreef:Zou het nieuwe Husa-principe dan toch wel heel erg goed zijn, Kawasaki begint ook al met dergelijke vormen aan te nemen : http://www.motorcycledaily.com/28august ... esigns.htm
zou het graag toch wel eens zien
ik heb het wel eens gebruikt om te controleren of ze een distributieriem daadwerkelijk hadden vervangen.Surfdude schreef:Die verf zat bij mij op de bouten van mijn remmen, zodat je makkelijk kon zien of die nog goed vast zaten dacht ik. Tenminste daar wilde ik het voor gaan gebruiken, maar helaas.
Maar dat was wel bij m'n auto...
dus ook hier was het (zoals Gix meldde) controle.