Hallo, ik heb pas een YZF 250 gekocht van 2004.
Ik kreeg van m'n maat een EP-uitlaat, maar die kwam van zijn 2007 of 2008.
Aangezien het kadertype is aangepast, zijn ook de bevestigingspunten verschoven. Ik wil natuurlijk die EP erop hebben , dus heb al manieren gezocht om die te doen passen...
Hetgeen waar ik nu aan denk is: een alu plaatje met 2 gaatjes gebruiken om de 2 punten te verbinden. Iemand een beter idee ?
[/url]
EP laten passen op een YZF 250
Moderator: ghulst
als ik jou was zou ik de ophangingspunten op de uitlaat op de goede plaats (laten) lassen. als je er plaatjes enzoe tussen gaat zetten word het denkelijk niet zo sterk. verder past de uitlaat wel helemaal met de achterband want hier moet je ook rekening mee houden. ik zou dus de ophangingen omlassen. net bij de rempendaal word dat moeilijker maar is goed te doen als je een beetje kunt lassen. alles goed afmeten en de ophangingen netjes af flexen en op de goede plaats lassen, voor iemand die er verstand van heeft duurt dit messchien hooguit een uur.
staatscrossbeheer gaat als een speer
Ik weet niet waar je vandaan komt maar een keertje iets voor je lassen kan ik wel als je in de buurt van Alkmaar woont. (ooouh en wat is die kans klein )
Ok, de uitlaat past.
Doodgewoon een stalen verbindingsplaatje met 2 gaten in gemaakt en dat ertussen gehangen.
Het hangt eerlijk gezegd veel steviger vast dan sommige andere uitlaten.
Hij komt nergens (meer) tegen, enkel tegen de zijkant van men nummerbord. Dat is nu al wat gesmolten...
Iemand oplossing tegen het smelten ? Een materiaal dat de warmte wat tegenhoud fzo ?
Doodgewoon een stalen verbindingsplaatje met 2 gaten in gemaakt en dat ertussen gehangen.
Hij komt nergens (meer) tegen, enkel tegen de zijkant van men nummerbord. Dat is nu al wat gesmolten...
Iemand oplossing tegen het smelten ? Een materiaal dat de warmte wat tegenhoud fzo ?
Aluminiumfolie aan de binnenkant van je nummerbord plakkenKTM125sx schreef:Ok, de uitlaat past.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/